Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Leijonakuninkaassa, kun se simban faija tippuu sieltä kalliolta, niin luulin et se vaan nukkuu :dance:

edit

Ei se perkele nukkunutkaan :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos aurinkoon vilkasee niin sokeutuu ja, että noissa Helsingin energian torneissa on rekka-autoja väärtepäin kaasu pohjassa kun tuli niin hirveet savut aina sieltä:D

Velipuoli (olisko ollu nelivuotias) osotti sormella rappukäytävässä neekeriä ja huusi "Kato, naapuri!". Olin viemässä sitä tarhaan, ite taisin olla 15 tai 16v at the time. "Joo katos, niin onkin.. :rolleyes:"

pitää itekki laittaa näitä "naapuri-vitsejä/juttuja", en ole ite mitenkään rasisti, mutta tuli vain mieleen se ku appiukko kerto, ku oli helsingissä työkeikalla. siinä sit päivän päätteeksi oli työparinsa kanssa lähteneet käväsemään ruokakaupassa kämpille ruokaa ja näkivät ku naapuri käveli vaalean naisen kans käsikynkkää. no tähänhän appiukko huus sille naiselle, et pidä vain siitä apinasta kiinni, mä soitan korkeasaareen et tulevat hakemaan sen. oli se nainen ollu vähän vihanen, tummaa miesta moinen vain oli naurattanut kuulemma..

sori offtopic..

Joskus skidinä miettisin, että jos olisin itse maailman ainut ihminen ja joku suurempi leikkis nukkekotia maailmallla. Pelais vähän niinkun jotain Simsiä. Jostain syystä se vaan halus sinne tämmösen oikean ihmisen. Tätä en siis luullut näin olevaksi, miettisin vain, että jos. En kyllä aina ole varma siitä vieläkään.
Pikkuveli luuli, että rukoillessa puhutaan Aamen-nimiselle hepulle. Mä taas luulin, että "Isän, Pojan ja Pyhän hengen nimeen.."-fraasissa Pyhä Henki oli äiti. Kahden pikkuveljen ristiäisissä läsnä niin sitä alkoi miettimään. Lisäksi luulin, että ylähampaat ovat alhaalla ja päinvastoin. Ihmettelin miksi asia oli näin, äidin puheista olin tuon käsittänyt. Vielä tänäkin päivänä on verbaalisia väärinkäsityksiä äidin kanssa. Tässä nyt muutama.

Pikku poikana kun matkustin kemijärveltä rovaniemelle, pelkäsina aina rovajärven ampuma-alueen kohdilla että luoteja lentelee tien yli siellä jatkuvasti. :D

siellä on vetelät housuissa junamatka kuljettu :D

ite luulin että naisilla on äläpäässä useampiaki reikiä mihin sitten isona survotaan. kylläpä sillon jänskätti että tulenkohan ekalla kerralla löytämään sen oikean reiän mihin pannaan, kyllä sitä mietitytti..

Me löydettii parin kaverin kanssa joskus tyhjä sultan paketti ja vietin tarhan tädille näytille. Kysyttiin että mitä nää on? Hän sitten vastas että jos ei halua vauvoja niin käytetään noita, mietittiin sitten hetken aikaa. Tultiin siihen tulokseen ,että kyseinen esine rullataan tuttipullon päälle ja lapsi kuolee pois kun se ei saa ravintoa. :D Luulin maailman ennen olleen mustavalkoinen ja luulin että kotipaikkakuntani oli ainoa paikka maailmassa. :D

Me löydettii parin kaverin kanssa joskus tyhjä sultan paketti ja vietin tarhan tädille näytille. Kysyttiin että mitä nää on? Hän sitten vastas että jos ei halua vauvoja niin käytetään noita, mietittiin sitten hetken aikaa. Tultiin siihen tulokseen ,että kyseinen esine rullataan tuttipullon päälle ja lapsi kuolee pois kun se ei saa ravintoa. :D Luulin maailman ennen olleen mustavalkoinen ja luulin että kotipaikkakuntani oli ainoa paikka maailmassa. :D

Voi hitto! :D

Ei tule muita mieleen, kuin että luulin pienenä että vessanpytyn "rengas" on naisille ja miehet(aikuiset) istuu siinä posliinilla. Rengas oli siis sitä varten etteivät pieni pyllyiset, kuten naiset, tipahda pyttyyn.

...että "ennen vanhaan" muailma oli mustavalkoinen.

-Kun banaanin kuorista jää niitä suikaleita banaaniin, luulin et niistä saa aivan sairaasti kuitua.
-Kun laukeaa,spermaa tulee samalla tavalla kuin vaahtosammuttimesta. Tottakai nokkelana tajusin, että huone pitää päällystää muovilla ennen panoa, ettei sänky ja muu huone ole aivan pilalla :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom