Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon itseasiassa ihan aikuisiälle asti luullut että Dr. Pepper-limppari maistuu pippurille. :nolo:
Nyt pitää munkin skarpata, korjata väärä tietous ja ostaa ens kerran kyseistä limua kaupassa :david:.. Tosin myydäänkö niitä enää ollenkaan?

Nyt kun päästiin tähän asti niin:

- Helvetti on maan sisällä ja taivas ylhäällä, pahat joutuu helvettii ja kiltit pääsee taivaaseen.
- Kortsuthan olivat isojenpoikien ilmapalloja, ja niitä ei pienet pojat saanu ostaa, olihan se niin?
- Kalja/alkoholi on laitonta.
- Jos pidätän tarpeeks pitkään ilmaa veden alla, niin mulle kasvaa kituset ja osaan hengittää kuten kala(no eihän se onnistunut).
- Ihmisille tulee itsekseen lapsia kun ne on tarpeeks isoja-> Iskän ja äidin pitää olla lähekkäin, että niitä tulee-> iskän pitää siementää -> ne tulee pyllystä-> Karu totuus.
- Tontut käy hakee ennen joulua lahjatoiveet nurkanraosta, mutta ne jättää ne hakematta, jos on tuhmasti.
- Sängyn alla asuu mörköjä, eikä sinne saa kahtoo kun o pimeetä
- Mummot ja ukit on aina tosi vanhoja ja ryppysiä ihmisiä, jotka tykkää leikkiä sun kanssa.
- Viimeinen, muttei heikoin: Jos katsot vessan peliin kun oot pesemässä hampaita ja olet itsekseen, niin sinne peiliin ilmestyy joku iso, vanha ja ruma mies. Tämän takia piti laittaa kaikki valot päälle mitä vessasta löyty ja sitten vielä kääntää/peittää peilit ja oli muuten iso urakka siirrellä penkkiä että ylettää(kiitos kovasti sille sarjalle, missä ne kertoo kauhutarinoita iltanuotiolla.. Nimi nyt ei tuu heti mieleen)

Pienenä luulin, että "poikamies" tarkoittaa sellaista about teini-ikäistä jätkää, tyyppiä joka ei ole enää poika mutta ei ihan vielä mieskään :D

että se ketä pissaa pisimpään niin sillä on isoin pippeli ja että opettajat ovat koulussa "ns huvikseen" ja käyvät oikeissa töissä jossain muualla :D , no tämä meni jo parin vuoden jälkeen koulun aloituksesta

-Olin alle 10 kun eno lähti YK rauhanturva tehtäviin. Kerroin kaikille kuinka eno lähti afrikkaan ampumaan neekereitä :jahas:
-Ala-asteella WASP oli kovinta ja parasta mitä ikinä on ollut, sillä Blackie Lawless söi sirkkelinteriä aamupalaksi..
-Fuck you tarkoitti käteen vetämistä

Luulin, että kaikkia kielet ovat suomea, mutta ne vain lausutaan eri tavalla. Esimerkiksi ranskaa puhutaan samoilla sanoilla kuin suomea, mut r-kirjainta vain korostetaan.

Jos pöydälle oli jäänyt vesilasi tms, en uskaltanut laittaa sitä tiskiin, koska luulin, että on meneillään joku salainen koe. Ja jos laitan sen lasin pois, mulle suututaan :D

Luulin, että Afrikka on maa.. Ja ihmettelin, kun tiennyt Afrikan pääkaupunkia.

Lappeenrannan torilla sain hysteerisen kohtauksen, kun isi ehdotti, josko haluaisin syödä vedyn tai atomin (täytetyn lihiksen). Meinasin, että olen tehnyt jotain kauheaa, ja vanhempani yrittävät saada minut syömään atomipommin.

Tämä tuli tänään mieleen, kun bussi lähiöstä Kamppiin haisi mielettömästi lihapiirakalle.

Muita juttuja:
Tatuointeja on vain rikollisilla.
Jos pelaan Mortal Kombat -peliä, minusta tulee hullu tappaja.
Ruotsi on kuin suomea, mutta sitä kirjoitetaan peilikuvana.

Luulin että armeijassa mut pakotetaan laskuvarjojoukkoihin, pelkäsin siis kovasti korkeita paikkoja. :)

mulla oli jostain syystä semmonen kuva että lama meinas sitä että me asutaan jossain post apocalyptic maailmassa siihen mennessä kun oon isompi. Ehkä sen takia itkinki paljon :( tai sitten se oli toi prkl isoveli kavereineen .. mur

Mulle ei pienempänä iha heti auennut se, miksi vaikka suomalainen ja englantilainen eivät ymmärtäneet toisiaan omilla kielillään. Mietin fiksusti, että suomeksi auto on auto ja englanniksi car, joten jos englantilainen tietää että auto=car, hänhän osaa suomea!!

Ajattelin siis että muut kielet opitaan niin, et ne opetellaan suomen kielen kautta. :D Oon ollut hölömö lapsi. :haart:

Olin pienenä hirvittävän eläinrakas, enkä suostunut syömään mitään lihatuotteita joskus 5-7-vuotiaana... Paitsi siis jauhelihaa, koska sehän ei ole eläimestä :D Äitini pelkäsi kuulemma aivan hirvittävästi, että joku aukaisee suunsa ja kertoo mulle totuuden ;)

Kymmenvuotiaana heviperttinä luulin, että Metallican Enter Sandmanin säe "pillow tight" tarkoittaa suomeksi "p*llu kireällä". Siunailin sitten kavereille, että onpa rankka biisi... :nolo:

"Ennenvanhaan" maailma oli mustavalkoinen. Monesti yritin äidiltäni selvittää, milloin tämä "ennenvanhan" raja kulki.

Pervo tarkoittaa persettä.
Nakit on tehty lehmän tisseistä.
Etelä on joku maa missä on aina lämmintä.
Kananmunan voi kypsyttää mikrossa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom