Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä luulin pienenä, että kaikki televisiossa esiintyvät henkilöt / piirettyhahmot olivat meidän tv:n sisällä lähetyksen ajan :nolo: Kauan mä ihmettelin, miten ne oikeen mahtuu sinne ja mistä ne sinne menee, mutta kun varmistin asiaa äidiltä niin se vaan nyökytteli että joo joo, siellä ne on telkkarissa kaikki :jahas: Kauheeta kun pienille uskotellaan tollasta, kuinka paljon mäkin päätäni tolla asialla vaivasin kunnes tajusin ettei se ihan niin meekkään :D

Hah, tosta tuli mieleen ku pienenä mun lemppari piirretty oli Pieni merenneito, ihan vaa sen Arielin takia. Olin kuulemma ettiny kirvestä että hajottasin telkkarista ruudun ja kävisin hakemassa Arielin itelleni :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä arvelin pienenä, että tuorekelmuun jää kiinni ikuisiksi ajoiksi ihan mitä vaan...uhrasin sitten pitkän harkinnan jälkeen mun muovisen sormenpään kokoisen possun ja kiedon kelmua sen ympärille...ei tarttunut.

Piirsin kerran papreille öttimöntiäisen ja uskoin, että jos siihen uskoo tarpeeksi se muuttuu yöllä oikeaksi.
Uskoin myös, että telkkarissa asuu joku ja peiliin sisällä on toinen samanlainen maailma.

Tää on saattanut jo olla, mut laitan kuitenkin:

Pienenä uskoin, että pikkukakkosen lopussa siinä "varokaa heikkoa jäätä" kohdassa se nalle tippuu oikeasti jäihin ja kuolee. Nähnyt pari porukoitten ottamaa huvittavaa valokuvaa, missä meikä rääkyy vedet silmissä ja räkä nenässä telkkarin edessä, kun se nalle tippuu avantoon. Ja kuulemma sama itkukonsertti jokaisen pikkukakkosen jälkeen. Olin aina halunnut pelastaa sen nallen :rolleyes:

Luulin pienenä että Dr. Pepper = Dister Pepper. Jos Mr. = Mister, loogisesti Dr. = Dister.. :dance:

Kotimme sijaitsi loivan mäen rinteessä ja kuvittelin, että se johtuu Maan pyöreydestä.

-jos syöt omenan(tms hedelmän)siemeniä ja multaa ja juot vettä, mahaan kasvaa omenapuu

että miesten pallit ovat täynnä kusta - siis kusi varastoituu niihin.

Että autojen rekkareissa oleva CD-alkuisuus tarkoittaa, että autossa on cd soitin :D.

Samat..
ja vähän muita:

Luulin että osaisin rakentaa sampon ja näin ollen tulla rikkaaksi.

Luulin, että musiikkia soitetaan sanojen mukaan. Yritin sitten soittaa uruilla XL-5 kaunis petoa, mutta ei löytynyt tarpeeksi nuotteja. :(

Luulin, että Cops sarjan tunnarissa lauletaan "päät pois, päät pois."

Luulin, että jos joutuu matkustamaan lentokoneella lennetään toiselle planeetalle, eli kanarian saaret olivat eri planeetalla.

Kerran televisiosta tuli joku kummeli tyyppien ohjelma, jonka sketsi meni jokseenkin näin: Tyhmä mies, hyppää laiturilta ilman liivejä, viisas liivit päällä. Samantien mökillä saunaan ja saunasta juoksin suoraan laiturille ja hyppäsin (olin kai 5?), enkä tietenkään osannut uida.. Silloinen isäpuoli sitten onneks pelasti.
En tiedä mitä siinä luulin :D:D

Kaikki luulot tais olla ennen kouluikää..

- dinosauruksii sais jostaa puistosta, kovast olisin tahtonnu oman T-Rexin lemmikiks kuulemma :rolleyes:

- vamppyyrejä on olemassa

- sama mikä Peevelil eli et lauletaan siin poliisi ohjelmas "päät pois päät pois"

- ei voi nukkua selkä seinästä pois päin muuten tulee mörkö ja syö :itku: tuli monet yöt nukuttua selkä seinään päin eli piti varmistaa et se mörkö ei voi syödä ku näen sen jos se meinaa.

- tyhmyyden voi lyödä oikeasti pois päästä...löin useampaan otteeseen itteäni päähän tossa toivossa :D

[edit]

Mä luulin että farkuissa olevat vyölenkit on sitävarten että tappelussa niistä saa otteen.Muistan hämärästi kun hyökkäsin siskon kimppuun ja se lenkki repes kun kiskasin siitä.

Tää on varmaan aika klassinen juttu, mutta pienenä en voinut käsittää, että vanhempani ovat joskus olleet lapsia. Luulin heidän syntyneen valmiiksi aikuisina. Uskoin myös, että saunatonttuja on olemassa, siksi piileskelinkin usein saunassa jos olisin sattunut vaikkapa näkemään yhden.

Mä luulin neljän vanhana, et mustalaiset on niinkuin kanoja, et ne munii lapsia. Kun niillä rouvilla oli niin kamalan iso se hame, niin pakkohan sen oli olla siks, et sielt alta sit tupsahtaa lisää pieniä romaneja. Kerrostalossa kierteli nainen myymässä jotain pitsiliinoja, ja sillä oli tosi monta lasta. Mä olin sit jotenkin onnistunu kehittään tollasen lisääntymisteorian, et hameen helmaa nostamalla sielt hyppäis uus pienempi. Ei se ny ihan mettään menny...:D

Pari juttua tuli mieleen kun tässä lueskeli näitä:

-Jos ihmisen jalka menee poikki, niin se meni siis kirjaimellisesti poikki kuten amputaatiossa.
-Lisäksi luulin että uusi raaja kasvaa vanhan tilalle, eli esim. ensin tulee pikkulapsen jalka ja sitten se kasvaa vähitellen aikuisen jalaksi.
-Luulin että leirintäalueella asuu intiaaneja, koska leirintäalue-liikennemerkissä on intiaaniteltan näköinen kuva. Tästä kiitos äidilleni joka aina vakuutti että siellä asuu inkkareita :D

penskana luulin että kaikki pitkätukkaiset miehet ovat hamppeja :D selvennetään sen verran että hamppi on isäni termi kaikille huonoryhtisille nuorille jotka maleksivat pitkät tukat roikkuen ostareilla repaleisissa farkuissaan :D

Luulin että vanhempieni nuoruudessa oli mustavalkoista :D. Niin kuin vanhoissa elokuvissa~

Haha täällä sama homma, pekkaa ja pätkää katsellassa tuli mietittyä että mahto olla äitillä ja iskällä tylsää kun ne oli pieniä ku ei ollu värejä. :david:

Luulin myös että jos siellä sataa vettä missä sillä hetkellä olen niin koko suomessa sataa. :david:

Luulin pienenä, tai no, nuorena, että pernarutto tulee perunasta. Ja että ne mustat perunan ruvet liittyvät jollain tapaa pernaruttoon.

Luulin että käteenveto tarkoittaa samaa kuin kädenvääntäminen :D...tästä seurasi sitten aina tukalia tilanteita "vedetäänkö kättä?"

Luulin pienenä että Dr. Pepper = Dister Pepper. Jos Mr. = Mister, loogisesti Dr. = Dister.. :dance:

Minä käytin pienenä samaa logiikkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom