Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Luulin, että jokaisesta kananmunasta saa hautomalla kanan, enkä siksi suostunut munia syömällä tapattamaan pieniä kananpoikasia. Koitin parhaani mukaan toimia keinoemona hautomalla näitä kananmunia milloin missäkin, taskussa, uunissa, peiton alla, ikkunalaudalla, jne.

Lopetin tuon turhauduttuani siihen, että millään menetelmällä näistä ei saanut haudottua elävää tipua aikaiseksi. Pakostakin siihen hommaan oli oikea kana oltava, mutta ei meillä sellaista ollut.:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun mainoksissa oli esim. erä hattuja , luulin että ne ovat jotn erä-retkeilyy liittyvää ja aina piti olla ostamassa :)

Luulin että se Simo niminen taikuri(Simon Taikateltta-ohjelmasta) on meiän iskä?! :D
Luulin myös että kun kananmunaa lämmittää tarpeeksi niin sisältä kuorittuu tipunen. Otin siis muutaman kerran kananmunat kätösiin saunareissulle..tuloksetta kylläkin - ei kuoriutunut ei :DD :(

Luulin, että kitaraa soitetaan näppäilemällä pelkästään kuutta vapaata kieltä, vasemman käden kuviot olivat vaan jotain turhaa showta. Ja kuvitelmissani olin tottakai aivan tajunnan räjäyttävä kitarasankari, pakkohan sen soittamisen oli helppoa olla. Tarpeetonta sanoa, että ensimmäinen kitarasessio romutti mun unelmat.

Luulin, että Magic kondoomi paketissa oli sisällä jonkinlainen taikatemppu lelu. Halusin aina sellasen ku päästiin kassalle mut myöhemmin homma valkeni..

Luulin, että Magic kondoomi paketissa oli sisällä jonkinlainen taikatemppu lelu. Halusin aina sellasen ku päästiin kassalle mut myöhemmin homma valkeni..
Samaa sarjaa, kun itse halusin aina Mansikka namnameja. Jotenkin muksuna yhdistin ne trippimehuiksi. Vieläkin muistuu mieleen, kun muksuna sain Esson kassalla pienet kilarit, kun isä ei suostunut ostamaan minulle mehua, vaikka oli kauhea jano. Isän naamakin muuttui ihmeen punaiseksi.

Porukat käyttivät sulttaania ja kaappia tonkiessani paketti tuli vastalle. Se kuvassa oleva turbaani toi mieleeni pään ympärille kiedotun siteen ja kuvittelin niitä särkylääkkeiksi. Onneksi ei tullut omatoimisesti nappailtua niitä särkylääkkeitä.:D

Varmaan kaikki jo ollut, mutta luulin,
että sängyn alla oli mörkö, joka nappas nilkasta jos käveli liian läheltä sängynreunaa. Siks sänkyyn piti mieluiten hypätä kaukaa hyvästä vauhdista

että miehellä on tietty määrä siittiöitä, joilla pitää pärjätä loppuelämä. Vähän niitä menee hukkaan kun selvisi, että niiden pitää kilpailla nopeudesta :jahas:

että ihminen kuolee aina X-asentoon...

että autoa voi ajaa kaikki aikuiset (mistään autokouluista kuullukaan)

että järvessä piti uida pinnassa, tai hauki nappaa varpaasta

että mun karannut vappupallo lens mun isän luo Saksaan (jossa oli lomalla). Äiti sanoi niin... Iskä ei ollut kuitenkaan saanut delfiiniä Saksaan :itku: (eikä tuonut sitä mulle takaisin)

Mää luulin pienenä että sala-oja on jokin salaa tehty laiton juttu ja pelkäsin että poliisi tulee ja vie iskän...
Sitten että kun sanottiin seurattavan johtolankaa että kuljetaan jonkin narun perässä ja katotaan mihin se johtaa...

Heh...mulla oli sama luulo, ja aloin katella mummolan naapurissa asuvaa miestä tosi paheksuvasti, kun olin kuullut että se on tehny salaojia.

Minä luulin, että ku puhuttiin lehdissä ja uutisissa markkinoista (meinaa siis yleensä jonkun alueen kaupankäyntiä, esim. ruokamarkkinat), niin niillä tarkotettiin semmosia perus markkinoita, missä on kojuja ja silleen. Olin tyhmä lapsi.

Jotenkin päädyttiin serkkupojan kanssa sellaiseen johtopäätökseen, että esinahka pysyy saman kokoisena läpi elämän kuin lapsena ja tästä syystä pippelin kasvaessa aikuisilla miehillä näkyy terska koko ajan. En nyt edes muista miksi meillä oli tällainen mielikuva, että kaikilla aikuisilla miehillä on ympärileikatun näköinen penis. :confused:

-että kuu ja aurinko on sama asia. siis että kuu loistaa yöllä,ja päivällä se sama kuu paistaa aurinkona ja lämmittää.
-että tuuli tulee puista. siis ku ne lehdet pitää semmosta havinaa että se on tuulta.
-mä luulin pienenä kortsuja ilmapalloiksi,isoveli tais sen mulle uskotella. äiti ja iskä tykkäs hyvää ku puhalleltii niitä ihan onnellisena kaverin kaa, ja ihmeteltii et miks ne on niin limasia
-luulin pienenä tosi kauan et seksi on kirosana:D mä olin jossain yhteydessä kuullu sanan seksi,sit ihmettelin sitä kauheesti mun mummolle. no mummohan on vähän vanhanaikainen niin se sano sillee vähän äkäsesti et ei lapset saa sanoa semmosta sanaa, ja luulin et se on kirosana. joskus myöhemmin valkeni että on sillä muukin tarkoitus...
-mä en oikein joskus 10-vuotiaana viel tienny et mitä on fritsut, no, me oltii menossa ruotsiin äitin, isoveljen, ja isoveljen tyttöystävän kans. sit äkkäsin veljen kaulassa ne jäljet ja luulin et joku oli yrittäny kuristaa sitä. haha,sain himmeet kilarit ku kukaa ei kertonu et mitä veljelle oli tapahtunu,kaikki vaa naureskeli :( yhyy! julmaa

onhan näitä..

...että auton sisällä on pieni lohikäärme, joka puhaltaa lämmintä sisälle.

Isäkin vain nyökytteli että on on:D

^ aww...

Että...
Mustapörssi on joku laiton kauppa.
Kukaan ei voita isiä ja isi kyllä osaa korjata kaiken.
Alan isona polttamaan tupakkaa.
Maantiekarhu on kamalan iso ja vaarallinen harmaa karhu.
ja lisäksi possut oli niin spöjä, että halusin aina vain syödä(?!) porsaan lihaa :D

Luulin että kiinalaisen ilotulituksen sytytyslanka sammuu moottoriöljyssä(Öljy oli 2 litran lasisessa pullossa) ei sammunut lasi hajosi ja aika paljon öljyä lensi vaatteille ja pirstaleet tallin lattialle ja seinille:D. kumma on kyllä miten se lasi hajosi(?

Täällä on hauskaa luettavaa:D

Joskus ala-asteen 1-2. luokalla lueskelin kouluilla discojen mainoksia ja aika usein niissä luki tyyliin "viis ekaa ilmaSEX!" noh, minä poika se pähkäilin notta millasta se ilmaSEKSI on ja että pitää joskus yrittää päästä viiden ekan joukkoon notta pääsis kokeilemaan sitä :D olin pervo jo pentuna...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom