Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että rahaa saa niin paljon kuin haluaa ottomaatista.
Että rahaa saa niin paljon kuin haluaa ottomaatista.
Tästä tulikin mieleeni. Pienenä ihmettelin kovasti, että miksi kaupassa sille kassatädille annetaan rahaa kun se antaa ne kuitenkin takaisin. Luulin, että vaihtorahaa annettiin siis takaisin saman verran kuin maksettiin.
Mä kuvittelin osaavani väärentää rahaa. Piirtelin värikynillä hienoja seteleitä, ja kaupassa iskä anto ensin kaupantätille seteleitä ja sano että Lumi maksaa sitten loput. Ja siis se täti ei huomannu ettei ne mun ollu aitoja!!!!11 Anto vaan tyynesti iskälle rahasta takasin.Tästä tulikin mieleeni. Pienenä ihmettelin kovasti, että miksi kaupassa sille kassatädille annetaan rahaa kun se antaa ne kuitenkin takaisin. Luulin, että vaihtorahaa annettiin siis takaisin saman verran kuin maksettiin.
Ja luulin myös että kaikki ihmiset ristiinnaulitaan.
Karua :DKuvittelin pienenä, että ihmiset kuolee aina X -asentoon.
ruohoa on kiva syödäluulin että ruohoa on kiva syödä.
Voehan vittu :lol2:Toinen mihin uskoin vielä joskus 13-kesäsenä, oli että lapset syntyvät peräaukosta.
Nukuin kaula peiteltynä peiton alla ettei dracula pure kaulasta :D
Minä puolestaan luulin, että torni on sitä varten jos jotkut palomiehet eivät uskalla lähteä mukaan sammuttamaan paloa, niin he voivat katsella tornista, kun muut sammuttavat (sisältää tietysti lapsen olettamuksen, että tornista näkee kaikkialle kaupungissa).Että paloaseman tornista (siellä missä on se sireeni tai mikä onkaan)
katsellaan kaukoputkella missä näkyy tulipaloja.