Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
tuli tosta "maailmahan oli tietenkin mustavalkoinen joskus 50-luvulla" mieleen että aina ku tuli joku mustavalkoinen leffa niin kyselin porukoilta että mistäs ne värit sit maailmaan yht'äkkiä tupsahti :D :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin että humalassa olevat ihmiset eivät tule varjoon, jolloin kun joku pelottava "känniläinen" näkyi ni piti mennä varjosaan paikkaan piiloon. Ja luulin myös että kaikki ihmiset ristiinnaulitaan.

Mä luulin pienenä, että kaikki televisiossa esiintyvät henkilöt / piirettyhahmot olivat meidän tv:n sisällä lähetyksen ajan :nolo: Kauan mä ihmettelin, miten ne oikeen mahtuu sinne ja mistä ne sinne menee, mutta kun varmistin asiaa äidiltä niin se vaan nyökytteli että joo joo, siellä ne on telkkarissa kaikki :jahas: Kauheeta kun pienille uskotellaan tollasta, kuinka paljon mäkin päätäni tolla asialla vaivasin kunnes tajusin ettei se ihan niin meekkään :D

Kuvittelin pienenä, että ihmiset kuolee aina X -asentoon. Kauheesti ihmettelin, miten kuolleet saadaan mahtumaan niin pieniin arkkuihin... :eek:

Että rahaa saa niin paljon kuin haluaa ottomaatista. :)

Tästä tulikin mieleeni. Pienenä ihmettelin kovasti, että miksi kaupassa sille kassatädille annetaan rahaa kun se antaa ne kuitenkin takaisin. Luulin, että vaihtorahaa annettiin siis takaisin saman verran kuin maksettiin.

Tästä tulikin mieleeni. Pienenä ihmettelin kovasti, että miksi kaupassa sille kassatädille annetaan rahaa kun se antaa ne kuitenkin takaisin. Luulin, että vaihtorahaa annettiin siis takaisin saman verran kuin maksettiin.

Minä luulin että kassatädit saivat itse kaiken rahan mikä niille annettiin ja näin unelma-ammattini oli monta vuotta kaupan kassa kun ne oli niin rikkaita. :D

Mä kuvittelin osaavani väärentää rahaa. Piirtelin värikynillä hienoja seteleitä, ja kaupassa iskä anto ensin kaupantätille seteleitä ja sano että Lumi maksaa sitten loput. Ja siis se täti ei huomannu ettei ne mun ollu aitoja!!!!11 Anto vaan tyynesti iskälle rahasta takasin.

Jostain syystä tää ei toimi enää. Ehkä olin pienenä parempi piirtämään.

Luulin että pystyn hyppimään samalla lailla kuin ne heput mortal kombatissa. Totuus paljastui kun hyppäsin saunakamarin ikkunasta.

Näin kerran painajaista, jossa teurasti samurai-miekalla ihmisiä vanhalla kotipaikkakunnalla. Herättyäni olin varma että kylällä liikkuu psykopaattikiinalainen, ja minä olen seuraava uhri. Niinpä keskellä yötä menin kyyneleet silmissä herättämään isän ja kysymään että "eihän täällä ole kiinalaisia".

kysyin joskus äidiltä että miksi suomea ja afrikkaa ei yhdistetä niin loppuis se nälänhätä (luulin että maat ovat vierekkäin)

kaveri kertoi joskus 6 luokalla keksimänsä vitsin:
Mies meni seksikauppaan kokeilemaan tekomunaa, myyjä kysyi:
-istuuko?
-ei, seisoo
:hyvä:

Nukuin kaula peiteltynä peiton alla ettei dracula pure kaulasta :D

Mulla oli ristejä ovissa ja ikkunoissa ettei vanpyyrit tule :thumbs:

Ala-asteella löysin jostain plektran, ja vein kotiin.
pidin sitä vanhemmilta piilossa, etteivät ne luule sitä kortsuksi.

Joskus olin pallomeressä, ja kotona huomasin että paidan huppuun oli jäänyt yksi pallo.
pelkäsin monta päivää että poliisit tulevat hakemaan mut, ja pidin palloa piilossa.

Kysyin 1-2 luokan uskovaiselta opettajalta:
-"onko oikea puoli jeesuksen ja vasen paholaisen"?
-"Kyllä on"
Sitten ihmettelin miksi sydämen sanottiin olevan vasemmalla puolella.

Että paloaseman tornista (siellä missä on se sireeni tai mikä onkaan)
katsellaan kaukoputkella missä näkyy tulipaloja

Että 911 ohjelman onnettomuustilanteet ovat aitoja, ja kysyin miksi kuvaajat ei mene auttamaan.

Että paloaseman tornista (siellä missä on se sireeni tai mikä onkaan)
katsellaan kaukoputkella missä näkyy tulipaloja.
Minä puolestaan luulin, että torni on sitä varten jos jotkut palomiehet eivät uskalla lähteä mukaan sammuttamaan paloa, niin he voivat katsella tornista, kun muut sammuttavat (sisältää tietysti lapsen olettamuksen, että tornista näkee kaikkialle kaupungissa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom