Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Luulin pienenä (joskus eka/toka luokalla) että atomipommi räjäyttää puolet maapallosta jos se räjähtää, koska kaveri näin mulle kertoi :D

Varmaan aika moni on näin luullut, ainakin mun kavereista, siis ihan pienenä tietenkin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pienenä tyttönä (n. 4 wee) kuuntelin uutisia yksi päivä ja siellä sanottiin, että joku satelliitti meinaa tippua maahan. Seuraavaksi sitten menin parvekkeelle, katselin ympäristöä ja laskeskelin, että joo-o, se on kyllä huomattavan todennäköistä että se tippuu juuri minun päähän. :D Katsoin parhaaksi pysyä sisätiloissa siihen asti, että satelliitti on turvallisesti maassa...

Luulin, että Lotto on muistipeli, ja se voittaa jättipotin, joka muistaa koko edellisviikon 7 numeroa. Olin sitten olevinaan ihan törkeen ovela ja käsittämättömän fiksu kun kirjoitin kerran lottorivin muistiin paperille. Jokin tässä ajatuksessa kuitekin tuntui menevän vinoon, joten en mennyt kuvitelmiani hölöttämään muille, vaan katsoin lottoa ja kuuntelin niiden selostuksia ja älysin sitten jossain vaiheessa että mistä oikeesti kyse.

Kokemus on osoittanut, että järkeilykyky ei edelleenkään ole välttämättä ihan priimatasoa, vaikka sitä tulee harrastettuakin ehkä turhan usein :D

Saatanan tarhatäti meni möläyttämään, että känkkäränkkä tulee yöllä ikkunasta, jossei ikkunaa sulje kunnolla. Jostain syystä yhdistin aina känkkäränkän ulkonäön Muumien noita-akkaan, joka oli tuolloin saatanan pelottava ilmestys kusenkeltaisine silmineen. No enkös sitten illalla funtsinut paskat housussa, josko se ämmä pujottautuu jostain pienestä raosta sisään mua piinaamaan.

Pienenä mietin joskus et minkä takia aina sateella asvaltilla on paljon matoja, mutta kuivalla säällä ei ollenkaan. Fiksuna poikana tulin johtopäätökseen että madot satoivat taivaalta sade pisaroiden tapaan.

Siis ei juma näille jutuille saa kyllä nauraa :lol2:

Fiksuna poikana luulin aikoinaan, että haikarat tuo muksuja kotiovelle niin kuin jossain piirretyssä joskus oli :jahas: prkleen harhaanjohtavat piirretyt :D

Oma isukkini joskus selvitti minulle kun olin pieni mistä rusinat tulevat. Rusinathan siis isukin mukaan tulee kun siellä ranskan maalla polkevat viinirypäleistä mehut paskasine jalkoineen. Eli kun mehut on tullut ulos niin ne ryttyset tallotut rypäleen jämät auringossa kärähtää ja eikun purkkiin.

Meni hyvin kauan ennen kuin suostuin koskemaan rusinoihin. Vieläkään ei juuri innosta vaikka olen jo hyvän tovin totuuden tiennyt :D

Luulin, että "Outokumpu" kirjoitetaan juurikin noin, mutta lausutaan Autokumpu.

Luulin,että mennäkseen naimisiin pitää löytää toinen samalla sukunimellä varustettu,koska jokaisella avioparilla on aina sama nimi.

Luulin lapsena että karhut ovat kerrostalon kokoisia, niinkuin Hopeanuolessa. Oltiin sitten Ranuan eläinpuistossa ja karu todellisuus paljastui. Olin hyvin pettynyt niihin pieniin säälittäviin karvapalloihin.

Kaiken huippu oli se että kun tajusin lyhyen ajan sisällä että meidän koirakaan ei hypi puissa niinkuin Hopeanuoli. Ilmoitin isälleni ettei meidän koiralla tee mitään ja heitin koiraa pumerangilla :D

Olin 5v.

Ite luulin että kaikki ihmiset jotka pitää huppua päässä on rosvoja tai sitten narkkareita...:D Näin isoveljet mulle kertoi...:D Kaveri usko vielä 11 vuotiaana että kun kaljapullon korkissa on sellanen muovi juttu niin kun sitä imeskelee niin tulee känniin :hyper: Heh kaikkee sitä kans tulee selitettyä ja uskottua.

Luulin, että taivaan isä leikkaa kielen poikki saksilla, jos näyttää kieltä. Niin äiti joskus sanoi. Oli muuten oikeasti pelottavaa joskus näyttää kieltä, kun sai pelätä, että koskahan se katkeaa.

Toisena luulin, että iskän pomo asuu paperitehtaan vieressä olevassa ikivanhassa viljamyllyssä. En tiennyt, että se on viljamylly.

Luulin myös, että tytöt on tyhmiä ja ällöttäviä.

luulin että särkänniemen vanhoissa autoissa se ratti oikeasti vaikuttaa siihen mihin auto menee.Pelotti.

On kyllä hyviä :D

Mä luin pienenä lehdestä ohjelmatietoja, ja kun lopussa luki että UUSINTA, käsitin ohjelman tulevan ensimmäistä kertaa, koska se on "kaikkein uusinta ohjelmaa".

En tuntenut kai vielä käsitettä "Uusia jotakin".Tyhmä pentu....

Lisäksi kieroon ei saanut katsoa, koska jos joku säikäyttää, ne voi jäädä niin ikuisesti.
Purkkaa, hiuksia, pyyhekumia jne. ei saa syödä koska tulee suolitukos (ilmeisesti voikin kertyä jonnekkin elimistöön, mutta tuskin yhdestä purkasta sentään)

Seinään saa pirtää tussilla, koska isosisko antoi luvan :rolleyes: (Kiitti sisko, oli vähän päänahka hellänä tämän jälkeen)

Sähköä saadaan hinkkaamalla kissan selkään ilmapalloa, yritin monesti...
(enkä tarkoita tässä staattista vaan sitä 230v)

Lisäksi väitettiin "silmien menevän" jos lukee pimeässä tai pelaa Nintendoa liian lähellä televisiota, enkä ole ottanut vieläkään selvää onko näin oikeasti :lol2:

Luulin, että sit joskus kun haluaa isompana lapsia, niin lapset haetaan paikasta jossa erilaisia vauvoja menee liukuhihnalla ja sit vaan valkataan oma.
Ja sillon kun mun mun isi ja äippä oli lasta hakemassa, niin ne valkkas just mut :haart:

Uskoin/luulin tosissani että dinosauruksia on olemassa. En muista missä, olisko Visulahdessa tai jossain, oli parkkipaikalla kesäisin sellanen helvetin korkea (about 5-7 metriä) dinosaurus (T-Rex). Faija aina käski olemaan hiljaa tai muuten dinosaurus huomaa meidät ja pistelee ukot poskeensa. Talvisin kun saurus ilmeisesti vietiin jonnekkin sisätiloihin suojaan, faija kerto aina ajaessamme paikan ohi että dinosaurus on lähtenyt lähimetsiin kiertelemään ja etsimään karhuja, hirviä yms. pikkunälkään. Uskomattoman todentuntuinen juttu oli johonkin 7-vuotiaaksi asti, en olisi ikinä voinut kuvitella faijan pistelevän omiaan.

Toinen mihin uskoin vielä joskus 13-kesäsenä, oli että lapset syntyvät peräaukosta. Ja maailma oli tietenkin mustavalkoinen joskus 50-luvulla.

Luulin myös n. 10-vuotiaana että se promillemäärä mikä kaljatölkeissä lukee, niin vastaa myös ihmisen veressä olevaa promillemäärää juoman jälkeen. Faija kun oli kiskonut jotain reilut kymmenen keskaria naapuruston saunaillassa, selitin seuraavana päivänä mutsille faijan juoneen itsensä yli 40 promillen kuntoon.

Uskoin myös pitkään että meikästä tulee aikuisena Hämähäkkimies ja että elämme eräänlaisessa "kuplassa". Eli siis sininen taivas oli se maapallon ympärille rakennettu kupla ja sen kuplan takana oli musta avaruus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom