Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä luulin, että Trivial Pursuit sisältää oikeasti kysymyksiä, kuten

-kuinka monta kääpiökaveria Lumikilla on?
-mikä oli Gepeton kissan nimi?
-kuinka monta vuotta Prinsessa Ruusunen nukkui pistettyään sormensa värttinään?
-kuka oli Kulkurin tyttöystävä?

Aika luottavaisin mielin lähdin mukaan ekoihin geimeihin, mutta yllättäen hävisin :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysyin joskus mummoltani, mikä hänen nimensä oli nuorena. Siiri oli kuulemma vanhan ihmisen nimi.
Mulla oli pienenä sama juttu, ja edelleen jotkut nimet ovat ainoastaan vanhojen ihmisten nimiä, kuten Kerttu, Kastehelmi, Selma, Terttu, Alli, Aune, Pirkko, Hannele, Tarja, Mirva... Kun taas nuorille kuuluvat nimet Laura, Niina, Johanna, Essi, Sanna, Veera, Miia...

En tiedä, mistä tällainen päähänpinttymä on jäänyt. Varmaan juurikin tuolta lapsuudesta :rolleyes:

Muistan joskus kysyneeni mutsilta, mistä vauvat tulee ja mutsi selitti, että mies laittaa siemenen naisen sisään. Elin sit melko pitkään jokseenkin etovissa mielikuvissa miehestä työntämässä omenansiementä naiseen (ainoan tyypin siemen, mitä tiesin).
:urjo:

Varmaan 13-vuotiaaksi asti luulin, että kitaralla soitettaessa nauhoja painettaessa, niitä painetaan juuri siitä metallin päältä. :jahas:

Mulla oli pienenä sama juttu, ja edelleen jotkut nimet ovat ainoastaan vanhojen ihmisten nimiä, kuten Kerttu, Kastehelmi, Selma, Terttu, Alli, Aune, Pirkko, Hannele, Tarja, Mirva... Kun taas nuorille kuuluvat nimet Laura, Niina, Johanna, Essi, Sanna, Veera, Miia...

En tiedä, mistä tällainen päähänpinttymä on jäänyt. Varmaan juurikin tuolta lapsuudesta :rolleyes:

Mut sehän nyt on just niin, että 20-30 luvuilla Sanelma, Selma, Helvi, Kerttu ja Aune olivat yleisiä nimiä, 40-50-luvuillasyntyneissä on paljon Ritvoja, Riittoja, Pirkkoja ja Eevoja, ja 70-80lukulaisissa
Johannoita, Veeroja, Tiioja, Hennoja ja Lauroja.

Imo kauneimmat tyttöjennimet on juurikin tiia, henna, anni ja tea.. varsin moderneja, mutta niihän ne maut muuttuu (e:=jos joskus tyttöjä tulee, niin noista mielellää nimet)..

Esimerkiksi nykyään varsin harva kastaa poikansa Jormaksi tai Väinöksi;)

e: maista: luulin itse että Andi Goldberger on Australialainen mäkihyppääjä;) Ja Kanarialla lomalla oltiin, niin luulin että kunnon kiikareilla näkee Amerikkaan, ja painostin faijaa ostaan mulle kiikarit.. Ei näkyny valitettavasti, olin ihan älyttömän intohimoinen usa-intoilija skidinä..

Äiti uskotteli minulle, että mustalaiset antoivat mut niille hoitoon vauvana ja kun kiukuttelin niin sittenhän mua uhkailtiin, että koskahan ne tulevat hakemaan mut takaisin. Siinä sitten pieni pelko pyllyssä istuin ikkunassa ja puin nyrkkiä naapurin mustalaiselle. Julmaa huvia vanhemmilta!

Lisäksi äiti uskotteli, että mun pyörällä/pallolla/muilla tavaroilla oli tunteet ja aina kun mä jätin esim. pyörän pihalle illalla, niin siellähän se sitten itki niin kauan, että paasi autotalliin nukkumaan. Vieläkin tekee pahaa jättää auto taivasalle yöksi.

Mun rakas isoveikkani kertoi mulle, että kippari-juustossa on ruskea reuna koska joku on pierassut sen päälle. Ja mä uskoin. Kesti aika sairaan kauan ennen ku pystyin syömään sitä taas.

Indica muuten, Väinö on kuule viimeisintä huutoa nyt poikien nimissä!

Luulin, että kauppaostokset ei maksa mitään meille, koska ne ostetaan tilille.
Myöhemmin huomasin, että oli aukkoja tiedoissa.
Ainiin, ja suojatiellä ei saanut astua valkean viivan ohi, muuten jää auton alle. Sekä pissaaminen ei saanut katketa välillä, koska voi tulla diabetes.

Luultiin mun kaverin kanssa että meidän tien viimeisen talon takapihalla olevassa aitassa metsän reunalla asui rosvoja, ja että ne on tooosi vaarallisia. Meidän oikopolku meni siitä läheltä ja aina piti juosta sydän kurkussa ohi.:hyvä: Naapurin tyttö taas luuli ettei rosvoja ole oikeasti olemassa ollenkaan. Taisi mennä vähän kaikilla mönkään..:rolleyes:

Joskus kauan sitten ajettiin Muhoksella jonkun tietyömaan ohi. Sinne oli sitten kaivettu iso reikä maahan, siihen taisi tulla joku alikulkukäytävä. Isä sitten selitti mulle (olin jotain 7 v.), että siihen tulee metro. Pitkään uskoin, että Muhokselle pääsee metrolla.

Lisäksi äiti uskotteli, että mun pyörällä/pallolla/muilla tavaroilla oli tunteet ja aina kun mä jätin esim. pyörän pihalle illalla, niin siellähän se sitten itki niin kauan, että paasi autotalliin nukkumaan. Vieläkin tekee pahaa jättää auto taivasalle yöksi.

sama täällä.. mun nalleilla on sielu, niitä ei muksita :D

...pienenä luulin että rikospoliisi on kyttä joka on joskus tehnyt jonkun pienen rikoksen, esim. varastanut kaverilta videon ja joutuu sen takia kantamaan nimeä rikospoliisi :D :D

Luulin lapsena että raiskatessa veri lentelee naidessa seinille ja ihmisiä kidutetaan raa'asti...sanan herättämä mielikuva oli siis tällainen.
Luulin myös että lapset leikataan naisen mahasta kirurgisesti kun ne syntyvät...
Homotkin vain hinkkasivat pippeleitä yhteen luulin ma, kun kuulin että panevat toisia miehiä perseeseen oli järkytys melkoinen... :0)

Mä luulin sokerin ja suolan olevan toistensa vastakohtia. Eli jos meni ruokaan liikaa suolaa, niin sitä pystyi paikkailemaan sokerilla... :david:

Luulin pienenä (joskus eka/toka luokalla) että atomipommi räjäyttää puolet maapallosta jos se räjähtää, koska kaveri näin mulle kertoi :D

Luulin että haavi on sitä varten että sitä pidetään vedessä liikkuvassa veneessä että tulis kalaa. Luulin että löytäisin dinosauruksen luita hiekkalaatikosta kun kaivaa syvän kuopan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom