Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
luulin että disney on suomalainen keksintö koska piirretyt ovat suomeksi ja muun kieliset ovat vain halpoja kopioita :rolleyes: Daa..

minuakin on peloteltu näkillä.. mutta en uskonut. koska kuvittelin sen päässä jättiläisravuksi, mietin vaa et ei niin isoja rapuja voi olla.

luulin että sudenkorennoilla on saman pituinen piikki kun niiden peräpää (siellä sisällä) ja jos lapset ei ole kiltisti niin ne tulee ja pistää. näin äiti kertoi minulle mustikka metsässä ja siellä sattui olemaan paljon sudenkorentoja.

Mä luulin vielä ennen tän threadin lukemistakin:hyvä:

mulle selvis asia pari kuukautta sitten.

olen luullut myös että kaikki mitä vessan pöntöstä vedetään niin menee mereen. johtuen siitä kun lapsena meidän akvaario kalat vedettiin pöntöstä. kavereille ylpeänä selitin et me päästettiin meidän kalat mereen kun ne on kasvanut aikuisiksi.

Luulin pienenä, että Arvi Lind on Suomen presidentti, koska se joka ilta kertoi telkkarissa tärkeitä asioita.

Yksi kaveri puolestaan luuli, että Gorbatsov on Suomen pressa, koska se oli niin paljon uutisissa siihen aikaan..

Luulin viimevuodelle asti etta Fazerin suklaalevyissä yms. lukee "Rarlfazer" , se onkin vissii "Karlfazer"
Eipä tuo mitään, mä luulin että siinä lukee Railjazer ja ihmettelin miksi Fazerin Sinisen päällä lukee moista.

Aku Ankkaa kun luin penskana niin ei ollut vielä isot ja pienet kirjaimet hahmottuneet. Iines oli Lines kun se I ja l näytti ihan samalta. Puolustuksi ikäni pystyi tuolloin laskemaan puusepän yhden käden sormilla.

Poliisit mittaa ylinopeuksia puussa, jotta niitä ei huomattas...
En vaan niitä koskaan siellä puussa nähny, kai ne oli niin korkeella :rolleyes:

Että länkkärit pitävät pyssyjä ylösalaisin.. Siis siten, että pikkurilli tulee liipasimelle. Tästä käytiin oikeen tappeluita isosiskon kanssa :)

Pienenä isä uskotteli minulle että kylmässä vedessä on kutistajaeläimiä.

Jep, Faija kans puhu aina niistä kullinkutistajista :rolleyes:

Ikävuosien 4-10 välillä kuvittelemiani asioita.

Lisääntyminen ja sukupuolisuus:

- Miehillä ja naisilla on samat vehkeet.

- Hedelmöittyminen tapahtuu, kun siittiö menee jostain ihon läpi naisen sisälle (ala-asteen 1. luokan kirjassa näytettiin vain kun piirretty mies ja vaimo makaavat vierekkäin alasti peiton alla)

- Vauvat syntyvät peräaukosta (varmaan aika yleinen luulo)

- Kondomit ovat jotain kusemiseen liittyvää

Maantiede:

- On olemassa Suomi, sitten Eurooppa-niminen epämääräinen valtio tai alue ja Afrikka (luontofilmeissä puhuttiin aina, kuinka muuttolinnut lentävät Suomesta Afrikkaan ja pysähtyvät matkan varrella Euroopassa)

- Pähkäilin Korkeasaaren lautalla, kuuluuko "kaukaisella" rannalla (Sörnäinen) näkyvä teollisuusmaisema jo Neuvostoliittoon.

Sekalaista:

- Luulin kaupan kassojen luona myytäviä sätkäfilttereitä hammaslääkärin tarvikkeiksi (olivat samannäköisiä)

- Luulin kymmenvuotiaita aikuisiksi (en hahmottanut vuosia tai numeroita, suuri luku se oli)

luulin että Saksoja oli neljä
Saksa
Itä-Saksa
Länsi-Saksa
DDR

Ikävuosien 4-10 välillä kuvittelemiani asioita.

- Vauvat syntyvät peräaukosta (varmaan aika yleinen luulo)

- Kondomit ovat jotain kusemiseen liittyvää

:lol2:

kaveri luuli pienenä (~4w) että vauvat tulevat voipaketista. aina kun niillä loppu voi paketti nii kaveri oli sanonu: Äiti,ei tullu vieläkään vauvaa, harmittako?

Luulin että kylmyys ja talvi johtuvat siitä, että tulee lunta joka on kylmää. Noh tämän hokattuamme tajusimme kaverin kanssa että jos poistamme takapihalta kaiken lumen tulee sinne kesä. Lapioitiin koko saakelin piha tyhjäksi siitä, mutta silti oli vieläki kylmä ja talvi. perhana. :D

Ku näin iskän ekaa kertaa kännissä, luulin ettei se enää ikinä palaa entiselleen :D

- pippeli ei kasva syntymän jälkeen ( jotku vaa omistaa isomman:D)
- jos on kantapäänsivut ovat yhdessä ja polvet osuu toisiinsa, niin voi tulla kaiken maailman (polvi) jalkasairaudet...
-pokerissa ei voi hävitä
-lapset syntyy varpaista:D
-mummi ei oo ollu ikinä nuori
- ja äiti on aina samallainen.
- mä kuolen kun oon 20 vuotta .
- 20= kymmenentoista
- ruotsalaiset on ihmisiä
- maailmassa ei ole muita kun suomi, ruotsi ja amerikka :)
- amerikassa on kaikki parempaa ( tosin luulen vieläkin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom