Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoho, mistä tuollainen uskomus tuli? Ihan hyvä ettet kuitenkaan tuon korkeammalta kokeillut.Mä luulin että, että ihminen pystyy oikeesti lentää. Hyppäsin sohvalta ja koitin räpytellä käsiäni..
Niin juu, samoin uskottiin täällä. Sen jälkeen kun oli unessa lentänyt, piti hypätä vintin portaitten askelmalta ja esitellä äidille että olen oppinut lentämään. Oli aika kova pettymys kun ei onnistunutkaan. Onneksi koitin lähteä liikkeelle portaitten alarappuselta.Mä luulin että, että ihminen pystyy oikeesti lentää. Hyppäsin sohvalta ja koitin räpytellä käsiäni..
-Sama ja samasta syystä kaveri kirjoitti Disneyn "Disnep" Luulin myös tähän päivään asti, että Carlsberg kirjoitetaan G:llä.Lisäksi luulin, että Sisu-pastillipurkeissa luki Gifu, koska siltä se näytti.
b)Suuseksi tarkoittaa suutelemista
:lol2:
Luulin että ennen on ollut kaikki mustavalkoista, koska kaikki kuvat olivat mustavalkoisia Lisäksi vielä vähän vanhempana en ymmärtänyt, että elokuva Kulti kutistin kakarat tarkoittaa Kulti, kutistin kakarat Kuvittelin että tämä Kultikutistin on joku henkilö ja hänellä on lapsia