Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä luulin että, että ihminen pystyy oikeesti lentää. Hyppäsin sohvalta ja koitin räpytellä käsiäni..

Luulin, että joutuu helvettiin jos haukkuu Jumalaa. Tai noh, mistä sitä tietää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Luulin että jos ei muista iltarukousta, niin möröt syö yön aikana. Möröt asui sänkyni vieressä olevassa komerossa. Mörköjä asui myös takassa ja vessanpöntössä.
-Ukonilmalla ei saa käyttää mitään pattereillakaan toimivia sähkölaitteita, kun ne houkuttelee salamoita.
-Joulupukki on olemassa ja tulee Korvatunturilta jakamaan lahjoja. Lahjat kuitenkin on vanhempien ja muitten sukulaisten ostamia. Pukki vaan vaihtaa niiden tilalle risuja jos olen ollut tuhma.
-Jos menee hammaslääkäriin, niin siellä vedetään kaikki hampaat pois. Pappani kertoi tämän, ja todisteeksi esitteli ettei omistanut yhtään hampaita. Tästä tiedosta johtuen ensimmäinen hammaslääkärikäynti vaati kevyttä suostuttelua...
-Joskus kun oltiin aika pieniä, kaveri kertoi että yhdet naapureistamme ovat ihmissyöjiä. Uskoin. Talo kierrettiin aina kaukaa.

Luulin, jos on yli 20 mustelmaa samaan aikaan, niin saa syövän. Isoveli opetti. Olinko vähän paniikissa ku mulla oli pelkästää jaloissa 25! Olin kai vähän tapaturma altis..

Mä luulin että, että ihminen pystyy oikeesti lentää. Hyppäsin sohvalta ja koitin räpytellä käsiäni..
Niin juu, samoin uskottiin täällä. Sen jälkeen kun oli unessa lentänyt, piti hypätä vintin portaitten askelmalta ja esitellä äidille että olen oppinut lentämään. Oli aika kova pettymys kun ei onnistunutkaan. Onneksi koitin lähteä liikkeelle portaitten alarappuselta.

Lisäksi luulin, että Sisu-pastillipurkeissa luki Gifu, koska siltä se näytti.
-Sama ja samasta syystä kaveri kirjoitti Disneyn "Disnep" Luulin myös tähän päivään asti, että Carlsberg kirjoitetaan G:llä.

-Poni = varsa

-Näkemäni Jeeppin kuski ja matkustajat ovat sotilaita ja saattavat tulla tappamaan minut.

-Melkein mikä vaan lasiesine voidaan valmistaa luodinkestävästä lasista ja sitten se kanssa kestää luoteja. Esim. panssarivaunun komentajan suojalasit oli loogista valmistaa luodinkestävästä lasista, mutta miksei samalla päällystäisi kaikkien sotilaiden takkeja samalla lasilla?

Vähän hyvä ketju!

Yksi hyvä on muistissa:
Ala-asteikäisenä kaveri kertoi että kortsua käytetään jos ei halua lapsia. No, valistuneena naperona tiesin(muka) miten seksiä harrastetaan ja miten kortsua käytetään, mutta silti ajatus tuntui jotenkin oudolta. Siis eikö sitä vauvaa muka voi paljaaltaan tökkiä kuoliaaksi? :arvi:

Mää luulin pienenä että sala-oja on jokin salaa tehty laiton juttu ja pelkäsin että poliisi tulee ja vie iskän...
Sitten että kun sanottiin seurattavan johtolankaa että kuljetaan jonkin narun perässä ja katotaan mihin se johtaa...

Pienenä uskoin/luulin, että naapurin Jorma-setä on vain kiltti vanha mies, joka silkasta antamisen riemusta jakaa lapsille karkkia... :(

Saunassa oikeasti asuu pieniä tonttuja kiukaan takana. Ei siellä huonekaluja näkynyt ja lämmin saattaa joskus olla, mutta se ei pienen lapsen logiikkaa erityisemmin sorra.

Luulin että ennen on ollut kaikki mustavalkoista, koska kaikki kuvat olivat mustavalkoisia :) Lisäksi vielä vähän vanhempana en ymmärtänyt, että elokuva Kulti kutistin kakarat tarkoittaa Kulti, kutistin kakarat :) Kuvittelin että tämä Kultikutistin on joku henkilö ja hänellä on lapsia :D Aika sekavaa ja noloa...

..luulin että 18-vuotiaana on aikuinen :(

Luulin myös että aikuiset tietävät kaiken. Ja opettajat, mitä jumal-olentoja nuo olivatkaan.

:(

..18-vuotiaana luulin että 25-vuotiaana olisin aikuinen..

Pienenä luulin, että sähköjohdon voi turvallisesti katkaista saksilla. Ja niinhän minä hölmö menin lopulta tekemään! Johto oli vieläpä seinässä kiinni tapahtuman aikana... :david:

Luulin että tähdet on sellaisia hohtavia piikkipalloja, samantapaisia mitä morgensternin päässä on.

Luulin että ennen on ollut kaikki mustavalkoista, koska kaikki kuvat olivat mustavalkoisia Lisäksi vielä vähän vanhempana en ymmärtänyt, että elokuva Kulti kutistin kakarat tarkoittaa Kulti, kutistin kakarat Kuvittelin että tämä Kultikutistin on joku henkilö ja hänellä on lapsia

Mustavalkoisuus-juttu on varmaan ollu miltei itekullakin, mutta tuli jotenki hölmö olo kun luin tuosta Kultsikukistin Kakaroista, ihan täsmälleen sama oli minullakin! Muistan kun sittemmin tuli sellainen hurmioituneen valaistuksen tunne, kun tajusin.
"Eikun ahaa, se äijähän siis kutisti ne penskat siinä leffassa.. Joooo!!"
b075.gif

Pienenä luulin, että kun Tampereella Särkänniemestä katsoo järven yli vastarannalle niin siellä oli Ruotsi ja siellä asui ruotsalaisia. Myöhemmin selvisi, että siellä olikin Lentävänniemi ja siellä asui lentävänniemeläisiä.

jos purkani nielasee, se menee umpisuoleen ja kun on niellyt niitä tarpeeksi, se tulehtuu.

jos syö hiuksia (siis imeskelee hiusten päitä) tulee mahaan karvapallo
(tällä pelottelin kavereitani, joilla oli pitkä tukka ja jotka söivät hiuksiaan)

että kiinaan pääsee kaivamalla

että menen serkkuni kanssa naimisiin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom