Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Kun oltiin pentuja yksi kaveri kertoi, että kun painaa silmän ja nenän välisestä "kolosta", tippuu silmä irti. Voi sitä kauhua, jos sen olisi tehnyt hiekkalaatikolla! :eek:

Vähään aikaan ei uskaltauduttu hiekkalaatikon lähelle. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskoin vakaasti, että Stephen Kingin tuotannosta (ja erityisesti filmatisoinnista) tuttu pikkutenava Cage tulee kuolleista herättyään vainoamaan yöllä huoneeseeni, olohuoneen suunnalta.

En nuku vieläkään ovi auki, vaikka sekä elokuvan näkemisestä että asuinpaikan vaihtumisesta on aikaa. Muuta ei tarvittu kuin yksi läpimätä lapsenvahti ala-asteen alkuvaiheilla. Ämmä toi lemmikkielokuvan VHS-nauhalla ja siitä riemu repesi.

Mä uskoin ihan älyttömästi kaikkia asioita, mm. että osasin ihan oikeasti lentää, mikä johtui varmaankin siitä että näin kovin todentuntuisia unia.

Yksi mikä muistui ihan viime aikoina mieleen oli se, että uskoin junanraiteiden ja varsinkin ratikkakiskojen olevan sähköistettyjä. En koskaan astunut niiden päälle, ja huomaan vieläkin automaattisesti välttäväni sitä. Mietin vielä että eikö tosiaan kukaan koskaan saa tappavaa sähköiskua kun niitä ei ole edes suojattu millään tavalla.

Pienenä luulin, että papatilla voi räjäyttää kerrostalon, kun sen laittaa oikeaan kohtaan:D

Ja pari viikkoa sitte piti todistaa kaverille, että tukholma EI OLE oulun korkeudella, vaan paljon etelämmässä. Kaverini on 17-vuotias, täyttää 2 viikon päästä 18:hyvä:

Pienenä mulle kerrottiin että jos näyttelee tytöille kikkeliä, niin siihen kasvaa kynsi. Pitihän sitä sitten heilutella ja näytellä hoitopaikan tyttärille aina kun oli mahdollisuus. Ei kasvanut kynttä ei...
Miten mua ei yllättänyt yhtään, että kim0la on jo pienestä asti ollut heijari esillä. :D

Meikäläisen isäukko on vähän tummempi kuin normisuomalainen. ei mikään naapuri, mutta mustalaisverta vissiin reilusti, ruskeat silmät ja iho vähän tummempi. Se on kanssa kova tekemään töitä, timpuri ammatiltaan.

Pienenä luulin että se on siksi tummempi iholtaan kun se on kaikesta siitä työnteosta niin paskanen. Saunassakin ajattelin että ei se lika vaan lähde yhdellä saunakerralla, ja sitten se ehtii likaantua taas töissä ennen seuraavaa pesua. :D

Muutengin aina ihmettelin sen kroppaa kun sillä oli tatskoja, kollasin koko äijän läpi ja utelin että mitä merkkejä mitkäkin on.:)

En muista missä vaiheessa hokasin ettei se olekaan likanen vaan tatuoitu varttimanne;)

Kiitos makeimmista nauruista pitkään aikaan! :lol2:

Mun pikkusisko luuli pienenä, että äiti sytyttää katuvalot, ja iskä on sanonut lapsena luulleensa, että tuuli tulee siitä ku puut heiluu, ja jos puut sidottaisi ketjuilla kiinni toisiinsa, tulisi tyyntä. Sekä se luuli, että lentokoneet on ihan tosi pieniä, vielä pienempiä ku tulitikkuaskit.

Niin, no mä luulin, että tietokone tietää kaikkea, ja mä aina halusin tietokoneen, että voisi kysyä siltä, että kuinka monta pilvenpiirtäjää on amerikassa. Mä olin ihan hirveä amerikkafani lapsena, ja aina jos multa pienenä kysyttii mitä sinust tulee isona, ni mä sanoin, että isona mä ostan mersun, sellasen minkä takalamput on niinku royal-suklaa (elikkäs w123 koppanen) ja muutan amerikkaan pilvenpiirtäjään, vaikka mä en lapsena uskaltanutkaan mennä hissiin..;)

Kun ihan pienenä poikana kuulin puhuttavan pulpeteista, kuvittelin niiden olevan varoituskeilan näköisiä pötkylöitä. Luulin myös, että koulukirjat piilotetaan niiden alle, kun niitä ei tarvita! Toinen mikä muistuu mieleen on se, että luulin pystyväni juoksemaan lujempaa, kun laitoin kengät vääriin jalkoihin. Muistan sen kuin eilisen, kun kirmailimme pitkin naapurin pihoja... :hyvä:

Edit. Ekaluokkalaisena tuli luultua lisäksi, että vanhan ala-asteeni ensimmäisestä kerroksesta pääsee vielä yhtä alemmas, aina koulun omaan pankkiholviin asti. Luulin myös, että rehtori säilytti koulun rahoja siellä... Ei tullut tosin koskaan käytyä siinä hississä, ties vaikka luuloni olisi ollutkin totista totta!! :eek::D

Pienenä poikana luulin että kaikki maailman ihmiset ovat salaliitossa minua vastaan. Ja että ihmisillä on jokin salaisuus jota minä en tiedä.
Edelleenkin tulee pieniä vainoharhoja jostain tilanteista. Onneksi asiat pystyy järkeilemään nykyään paremmin.

Luulin nassikkana että kun saa sakot mm. ylinopeudesta, poliisit hakkaa perseelle tuollaisella poijulla niin kauan kun vannoo ettei enää aja ylinopeutta.

1_poijuWeb_RL.jpg

Luulin et kaikki pienenkin ajomatkan päässä olevat kaupungit/tuppukylät on toisia maita..
Tepsi oli töpsi.
Olipa kerran elämä ukkelit liikkuu oikeasti meidän elimistössä.. katoin ehkä vähän liikaa niitä.. ja sit siihen vielä kaikki se kusetus päälle.

muistan monta kertaa itkeneeni sitä kun äiti sano että kun nielasee omenansiemenen niin mahan sisälle kasvaa puu. oon vieläkin äitille katkera...

Luulin, että kissat ja koirat pissaavat hännän kärjestä, juuri niinkuin minäkin.
Luulin, että lihavat ihmiset ovat lihavia koska he ovat syöneet liikaa papusoppaa.

Varmaan noin 3-5v ikäisenä...

- Luulin, että lentokoneiden vessa toimii samoin kuin junankin vessa eli huonolla tuurilla joku voi maankamaralla saada torpeedon niskaan:D

- Rukalla sisko tuli hakemaan mökistä ja kysyi haluanko nähä lumikissan. Enpä halunnut kun luulin sitten että se on tehny lumesta jonkunlaisen kissan:lol2:

- Luulin, että pystyn rakentaan itse lentokoneen, muutamista laudan pätkistä ym. roinasta mitä sattu oleen.

Mulla on kyllä ollut aina hyvä mielikuvitus:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom