Bolsoi
Banned
Jos sä syöt lihaa niin paljon kuin kroppasi kuluttaa kreatiina, saat ylikaloreita. Ymmärrätkö, että kreatiinia käytetään metabolian kautta kovassa treenissä ja sitä ei yksinkertaisesti saa tarpeeksi normaalista ravinnosta järjellisissä määrissä. Se on huomattavasti helpompaa ottaa lisäravinteena. On melko hullua ostaa pihvi, jotta saisi kreatiinia kun sitä saa semmoisenaan lisäravinteena huomattavasti halvemmalla ja enemmän. Viikon kreatiiniannokseen saat vetää melkoisesti punaista lihaa. Sama homma C-vitamiinissa, sulla tulee ylikaloreita jos haluat vetää sitä useamman gramman päivässä hedelmistä.
Mike, mä kyllä ymmärrän mitä sä haet.
Mut tässä nyt on taas yks kohta ajattelun erosta.
Mä ajattelen sen niin että jos kroppa ei saa jotain ainesosaa ravinnosta suurempia määriä kuin se ravinnossa esiintyy niin se ei ole silloin tarkotettu saatavaksikaan.
Sillä varmaan saa hetkellistä etua, mut jos joku aine esiintyy kropassa suuremmassa määrin kuin se luonnnollisesti esiintyis niin silloin on mun mielestä kyse eptasapainosta.
Ja yleensä kun on kyse epätasapainosta niin se pitkässä juoksussa poikii jotain muuta harmia. Tämä siis taas oma näkemykseni. Tällä filosofialla mennään.
Edelleenkin, mä olen ihan tyytyväinen omiin tuloksiini ilman lisäravinteita, enkä meinaa kreatiiniakaan ottaa.