Deleted member 43228
Niin tai kuulostaa kylläkin siltä, että olit "kaikki mulle heti" -tyyppiä ja koitit mennä mopolla kuuhun. Ei nuo lisäravinteet ole kuin LISÄravinteita. Eli tarkoitus on vetää niitä lisänä. Se työ siihen lihaskasvuun tai voimatasojen nousuun tehdään salilla, lihas sitten kasvaa levossa, kun se saa rakentamiseen rakennusainetta, eli ruokaa.Itse käytän lisäravinteita tai no käytin silloin kun kävin aktiivisemmin salilla, mutta niiden käyttö meni vähän överiksi siinä mielessä että yritin korvata normaalia safkaa massanlisääjillä. Eli normaali ruokavalioni oli retuperällä, joten lihaskasvun perässä pistin fitnesstukulta välittömästi massanlisääjän tilaukseen odottaen että tapahtuu ihmeitä ja kohta olisin kunnon lihasmöykky tai ainakin massiivisempi ja kookkaampi, arvatkaa mitä kävi? Se sama pussi lojuu puoli käytettynä edelleen kaapissa, kadotin vähän väliä kiinnostukseni bodaukseen koska yritin saada ruokavalioni paremmaksi lisäämällä massanlisääjän olemattoman ruuan lisäksi.
Toisin sanoen liian suuri kaloreiden lisäys kerta rysäyksellä sai lopulta kiinnostuksenkin lopahtamaan koska en vaan jaksanut nieleskellä paakkuista massa pirtelöä kurkusta alas ja siihen päälle vielä normi safkaa. Armeijan jälkeen olen suunitellut tekeväni paluuta, mutta taidan ostaa palkkariksi maltoa ja heraa ja rakentaa ruokavalion oikeasta ruuasta.
Jäi jotenkin fiilis, että luulit massanlisääjien olevan vähän kuin steroideja. Tosin niilläkin pitää siellä salilla käydä, ei se lihas vaan yksinkertaisesti muuten kasva.