Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohan lisäravinteilla paikkansa kun niitä on pilkottu huomattavasti helpommin imeytyvään muotoon. Etenkin treenin ympärilä lisäravinteiden merkitys korostuu jos haluaa optimoida ja edistää kehitystä. Ne nyt vain imeytyy tehokkaammin ja oikealla tavalla käytettynä katabolia katkaistaan huomattavasti nopammin ja tehokkaammin ja tämä tuo vuosien saatossa melkoisesti etua.
Mä olen ainakin vakuuttunut treenin ajan miinottamisesta aminohapoilla, että sitä energiaa ei pureta lihaksista treenin aikana tai sen jälkeen.
... opiskelijana on vähän pakko valita ne halvimmat vaihtoehdot ja ei rahat riittäisi jos en herasta ottaisi osaa päivän proteiineista. Monipuoliseen ruokaan ei suomen opintotuilla santsata, joten lisäravinteet ovat halpa ja hyvä lisä jokapäiväiseen ruokavalioon.
"Luonnnollisissa ruoka-aineissa ravintosuhteet on oikeassa kombinaatiossa. En näe järkeä mättää lisäravinteiden muodossa jotakin ainesosaa "yliannoksina".
Jos käytössä on ne kaikkein simppeleimmät lisä ravinteet kuten minun tapauksessani proteiinilisä ja vitamiinit, niin ei niistä kyllä mitään "yliannostusta" tule........
"En ole kilpaurheilija enkä tavoittele maksimaalista lihaskasvua vaan voimakasta, tervettä ja käyttekelposta kehoa.
Lisäravinteilla esimerkiksi kreatiinilla muutama toisto lisää kestävyydessä ei tuo kokonaistavoitteen kannalta pitkäkestoisia tai merkittäviä tuloksia."
Kreatiini tekee paljon muutakin kuin "lisää muutaman toiston kestävyyteen"
"Mielestäni koko lisäravinnehommeli on kaupallista huttua josta hyötyy vain kauppias. Keskiverto salipelle lähinnä lihoo."
Tämä lause vahvisti trollin, luultavasti typerin lause mitä olen tänä vuonna nähnyt/kuullut/lukenut.
Miten tämä liittyy mitenkään ravintoon? Jos sun äitis olis isä, niin se ei olis äiti.Ei mitenkään pahalla mutta jos kertoisit palstalla treenailevas ilman lisäravinteita ja sanoisit että syökää nuoret hyvin oikeeta ruokaa ja jättäkää jauhot hyllyyn ni tuskin kauan toi FASTIN logo tuolla sivun yläreunas keikkuis?
Sulle tiedoksi, se sun kroppas ei tiedä yhtään mistä ne aminohapot sinne kroppaan on tullut kun ne on pilkottu. Leusiini on jumalauta leusiini oli se sitten pilkottu sian esinahasta tai lisäravinteesta. Jotkut uunot luulee, että keho jotenkin osaa erotella jauhelihasta pilkotun proteiinin jauheesta pilkotusta. EI, vaan se on samaa proteiinia keholle, ihan sama mistä sen otat. Imeytyminen taas on sitten eria asia. Valmiiksi pilkotut imeytyy nopeammin. Et säkään vedä pihviä kesken treenin ja ihan syystä.Itse käytän toki palkkarii, heraa, argiinii, E-EPAa, Karnosiinii, MSM, vitamiineja jne ku en jaksa olla tarpeeks bodymunkki ruokien suhteen. Heti imeytymisen etu mielestäni myytti, jos vrk-tasolla syöminen kunnos ni ymmärrätte varmaan ettei oo ongelma se viive,,lounaaksi syöty pihvi antaa pitkin iltaa elimistön kierrossa parastaan jne..ja takuulla on paremmin imeytyvää se prode ja ne aminot ku yksikään teollinen valmiste. Sitäkään ei loppupeleis tiedä mitä elimistö tykkää prodeista jotka pilkottu luonnottomaan muotoon imeytymään nopeaa. Munuaisia menny natuilla romuks mutta ei ne pluff-jauhot TIETENKÄÄN oo syypäitä...
Lisäravinteet ovat nimensämukaisesti lisää ruokavalioon. Ensin ruokailun kulmakivet kuntoon, sitten voi alkaa hifistelemään kaiken maailman hössötysten kanssa, jos halua ja rahaa on. Tietty heralla ja kreatiinilla on tutkimusnäyttöä puolellaan, mutta mitään ei ole pakko käyttää.
No valitettavasti esim kreatiini on aivan 100% tutkitusti toimivaa tavaraa. Sitä saa punaisesta lihastakin jonkinverran, mutta kovaa treenatessa ei ole laisinkaan tyhmää ottaa sitä extrana. Ja ihan salettiin saat parempia tuloksia pidemmällä aikavälillä. On vähän hölmöä panostaa melkoisesti, eli ostaa treenikamat, ostaa salikortin ja sitten pistää aikaansa treenaamiseen, mutta kuitenkin ehdointahdoin jättää ravinnosta osan pois ja tunnetusti ravinto on levon jälkeen tärkeintä treenaamisessa.Itse en usko että olisin yhtään sen paremmassa kunnossa vaikka vetäisin näitten syömisten päälle 60g extra protskua päivässä ja creatiinia.
Luuletko ihan oikeasti noin :Dmike ottaa kuumaa kun ketju tekee pahaa bisnekselle!!
Luuletko ihan oikeasti noin :D
Joo ja puhelinkeskusteluissa mun väitetään saavan provikkaa Applelta. Ja maasturikeskusteluissa saan provikkaa maasturivalmistajilta ja ja ja. Mä en periaatteessa vois mihinkään ottaa kantaa, koska aina joku apina nillittää. Mut mä en kato välitä, keskustelen kaikissa aiheissa jotka kiinnostaa. Et sä eka ole joka heittää jotain yhtä tyhmää.se tuli ensimmäisenä mieleen!
Mitä tuo liikevaihto nyt mihinkään liittyy? Bisnes menestyy, kiva heille.
Koitappa efedriiniä joskus, niin käännät pääsi onko boostereista hyötyä. Ite en enää käytä, mutta jos jollain boosterilla saisi saman vaikutuksen, niin käyttöön menisi.Boostereita en ole ikinä vetänyt, eikä niistä mitään hyötyä edes voi olla, korkeintaan pumpun tykytystä aiheuttavat, joka ei varsinkaan kyykätessä ole hyvä asia kun muutenkin saa haukkoa henkeä pitkissä kovissa sarjoissa. Piristeet eivät siis mielestäni ole treenatessa kuin haitallisia, samoin kuin tavallinen kofeiinikin tuli se sitten kahvista tai jauhoista.
Ja kun Suomessa ollaan, niin ei ole mitenkään tavatonta, että jos mikä tahansa yritys menestyy tai tekee tulosta, niin täällä kuuluu välittömästi leimata vähintään kusetukseksi.Saa vähän käsitystä lisäravinnebisneksen koosta, kun näin pienessä maassa suht pieni tekijä pyöräyttää yli 12miljoonaa euroo. Siitä saa vähän käsitystä kusetuksen/hypetyksen määrästä.
Oon kyllä vähän kade siitä, kun ei ite oo kerinny mukaan tähän lihapääbisnekseen. Siinä on nimittäi löydetty sen verran hyvä markkinarako, kun porukka tuppaa olemaan vähän yksinkertasempaa. On tainnu tässäkin ketjussa kirjotellu eräs 29vee vähän hyötyä tästä meijä fitnessbuumista. Onnittelut.