Perusteita sille miksi et käytä lisäravinteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolsoi
  • Aloitettu Aloitettu
Tästä voi ihailla vaikka näitä markkinointikoneiston höpinöitä joilla ei ole mitään tekemistä markkinoinnin kanssa vaan puhtaan tieteellisen tutkimuksen.

International Society of Sports Nutriti - PubMed Mobile

Ja kun et varmaan asiaa jaksa kokonaisuudessaan lukea niin voin referoida. Hera on erittäin hyvä proteinilähde. Vastaavia tutkimuksia löytyy kymmeniä. Sen sijaan nopeasti en löytänyt yhtään jossa todettaisiin sisäfilepihvin olevan parempi, mutta laita jakoon vaan.

selvitä ny aluks että kuka on tilannu ja rahoittanu tutkimuksen. Ja ootko niin pluff-jauhon lumoissa että tosiaan jätät pihvit, munat ja kanat vaikka kokonaan pois ja vedät pölyjä tilalle?? OMG :) nyt joutuu hymyillä hetken aikaa. Siihen että sisäfileen prode on tykimpää ku hera ei tutkimuksii edes tarvita. Oot sää ny vähä takapihalla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selvitä ny aluks että kuka on tilannu ja rahoittanu tutkimuksen. Ja ootko niin pluff-jauhon lumoissa että tosiaan jätät pihvit, munat ja kanat vaikka kokonaan pois ja vedät pölyjä tilalle?? OMG :) nyt joutuu hymyillä hetken aikaa. Siihen että sisäfileen prode on tykimpää ku hera ei tutkimuksii edes tarvita. Oot sää ny vähä takapihalla :)

Aikamoisia väitteitä. Alkaa olla jotain kirkasvalolamppu korvakäytävään tasoista markkinointia sun puolelta. Toinen tarjoaa sulle tutkimuksia, mutta hylkäät ne humpuukkina.

Nuokin asiat olisi selvinnyt jos olisit sen lukenut. Case closed. Yet again kaveri joka vetää mutulla. Tosin taidat vaan trollailla.

Kaljulle ei nyt taida nyt mennä perille vaikka moni on sen jo sanout. Tuskin kukaan täällä vetää PELKÄSTÄÄN jauhojen avulla. Kyllä täällä muutkin ymmärtää treenaamisesta ja ravinnosta kuin sinä usko pois. Sulla on nyt ilmeisesti sellainen käsitys että kaikki lisäravinteiden käyttäjät pitää niitä jonain ihmeaineina, joilla saa aivan käsittämättömän kehityksen aikaan? Ymmärrätkö sinä, että se lisäravinteiden käyttö ei sulje pois sitä, että niitä pihvejä ja kananmunia voi vetää ihan samalla tavalla. Muutenkin hienoa keskustelua sun osalta. Tähän voisi pasteta vaikka 50 sivusen tutkimuksen aiheesta, jonka sä ohitat tosta noin vaan. Omia juttujasi sun ei tietenkään tarvitse todistaa mitenkään koska niihin "ei tutkimuksii edes tarvita" :D

Tää vois olla iha hyvä idea, kalju vois koittaa vaikka elää viikon eka pelkällä vedellä, sen jälkeen syödä viikon kiviä ja sitten viikon heraa pelkkänä jauhona ja katsoa mistä saa helpoiten ravintoa, kuulostaa ihan kaljulta idealta koska no fucks given

Huh huh, miten te ihmiset jaksatte kinastella edelleen tästä asiasta?:D Parasta kyl nuo Kaljun ehdottomat "minä olen oikeassa, koska minä tiedän ja musta tuntuu" toteamukset, muutamassa muussakin ketjussa saanu naureskella näille "totuuksille".

Siihen että sisäfileen prode on tykimpää ku hera ei tutkimuksii edes tarvita.

131.gif

Oot kyllä ihan täys pelle! Palkkasko bolsoi sut tänne julistamaan kun siitä itsestään tehtiin jo täysin aseeton noitten juttujen kanssa :D. Voisit laittaa tänne " lainauksen" jonkun viestistä joka vaihtas ruuan peelkkään heraan....ai niin mutta kukaan oo väittänytkään.

Olisihan se monelle helkkarin tylsääkin ottaa aina suurin osa prodeista purkista, mutta mistä noita ihme foliohattuja aina löytyy.

Teidän logiikka ontuu. Jos hera on lihaa, munia ym laadukkaampi tai niiden veroinen proden lähde ni sillon kaiken proden pitäisi pystyä ottamaan pussista. Näin se vaan on. Hylätkää ihmeessä sisäfilepihvit, kanat, munat, rahkat. Onhan se parempi ja halvempaa ottaa prode jauhoista.

On huvittavaa miten teidän mielenrauha menee ku teidän herapussiin vähä kajotaan :) liikuttavan voimakas kiihko paistaa läpi. Tuo että kyseenalaistatte sisäfilepihvin proden lähteenä on jo pommi vailla vertaa :) Miten teidän mielenrauhaan sopii se että jumalanne Mike ottaa pussiprodee vaan treenin ympärillä(vaikka se on sille ilmaista) ja muuten pihvistä ym. Ai niin ku tehän uskotte että lihas imaisee sen salamana imeytyvän superhyperioniheran palkkarista ja kasvaa heti :)

Heraistit painelee salilla joku fitnestukun paita päällä sheikkerit laukus heiluen. Ulkomuoto vaan usein sellanen että näyttää että onks kaveri vääräs paikas. Mutta eihän sillä välii vaikka treeni ja ruokailut persiillään, pääasia että postista tulee säännöllisesti purkkii ja pussii ja purnukkaa :)

Oot kyllä ihan täys pelle! Palkkasko bolsoi sut tänne julistamaan kun siitä itsestään tehtiin jo täysin aseeton noitten juttujen kanssa :D. Voisit laittaa tänne " lainauksen" jonkun viestistä joka vaihtas ruuan peelkkään heraan....ai niin mutta kukaan oo väittänytkään.

otetaan joskus yhteistreeni ja katotaan samalla kuka on pelle, siinä se selviää millanen lihaskimppu ja "mies" löytyy heraa lipittävän kinkkurullan takaa.

Mike ottaa pussiprodee vaan treenin ympärillä(vaikka se on sille ilmaista) ja muuten pihvistä ym.

Otahan Kalju välillä vähän happea. :haart: Itse ainakin syön siksi, koska pidän erittäin paljon ruoasta. Me ei vaan aina eletä niin optimissa tilanteessa (johtuen eri syistä), että kaikki ruoat voisi syödä ihan oikeasta ruoasta. Siksi mä käytän lisäravinteita TUKEMAAN kokonaisuutta.

Ymmärrä hyvä ihminen ettet mutulla voi sanoa "sisäfile on parempi prode kuin hera". Proteiini on proteiinia eikä se muuksi muutu. Ainut mikä siellä muuttuu on aminohappo koostumus. Toisessa on parempi ja toisissa huonompi. Herassa esimerkiksi on mitä mainioin koostumus (paljon bcaa, glutamiinia jne).

Otahan Kalju välillä vähän happea. :haart: Itse ainakin syön siksi, koska pidän erittäin paljon ruoasta. Me ei vaan aina eletä niin optimissa tilanteessa (johtuen eri syistä), että kaikki ruoat voisi syödä ihan oikeasta ruoasta. Siksi mä käytän lisäravinteita TUKEMAAN kokonaisuutta.

Ymmärrä hyvä ihminen ettet mutulla voi sanoa "sisäfile on parempi prode kuin hera". Proteiini on proteiinia eikä se muuksi muutu. Ainut mikä siellä muuttuu on aminohappo koostumus. Toisessa on parempi ja toisissa huonompi. Herassa esimerkiksi on mitä mainioin koostumus (paljon bcaa, glutamiinia jne).

Tompsu, oon kertonu täällä käyttäväni palkkarii ja muuta ja sanonut että myös heralle paikkansa jos ei ehdi/pysty/jaksa syödä hyvin. Silti heraistit huutaa "ristiinnaulitse" :) ku uskallan sanoa että hera ei oo välttämätön osa menestyvän bodarin ruokavalioo tai jopa kulmakivi :)

Tuntuu vähän siltä ,että Kalju on nyt missannu sen ,että tässä puhutaan vain ja ainoastaan proteiinista. Vain Kalju on verrannut heraa sisäfilepihviin kun taas kaikki muut vertaa heraa sisäfilepihvin sisältämään proteiiniin. Kukaan ei väitä etteikö pihvi olisi parempaa ravintoa. Tämän pointin Kalju on vissiin missannut(tahallisesti?). Joten kerroppa Kalju miten pihvin sisältämä proteiini on parempaa kuin hera.

otetaan joskus yhteistreeni ja katotaan samalla kuka on pelle, siinä se selviää millanen lihaskimppu ja "mies" löytyy heraa lipittävän kinkkurullan takaa.

Ratkeaako tämä väittely sitten vaikka sillä että kumpi nostaa enempi penkistä? Mulle lyödään (hera) jauhot suuhun! No huumori huumorina :)

Tuntuu vähän siltä ,että Kalju on nyt missannu sen ,että tässä puhutaan vain ja ainoastaan proteiinista. Vain Kalju on verrannut heraa sisäfilepihviin kun taas kaikki muut vertaa heraa sisäfilepihvin sisältämään proteiiniin. Kukaan ei väitä etteikö pihvi olisi parempaa ravintoa. Tämän pointin Kalju on vissiin missannut(tahallisesti?). Joten kerroppa Kalju miten pihvin sisältämä proteiini on parempaa kuin hera.

Sitähän tässä on ajettu takaa että prode paras ottaa oikeasta ravinnosta. Kunnollisella ravinnolla se liha ja voima tehdään. Joku vaan uskoo että hera on ravitsemuksen kulmakivi, ja mä oon sitä mieltä etttä paras ottaa päivän prodet safkasta jos suinkin pystyy. Kyllä ihmisen kroppaa tarvii toimiakseen,, voimistuakseen ja kasvaakseen vaikka ja mitä muutaki ku vaan prodee ja energiaa. Kun se energia ja prode otetaan kunnon raaka-aineista eikä maltosta ja herasta ni sä saat kaikkee muutakin irti siitä safkasta ku kalorit ja proden ja voimistut ja kasvat isoks vahvaks mieheks ;) usko pois että sun kroppa osaa ottaa ihan kaiken ja vaikka ja mitä irti siitä vanhanaikaisesta ravinnosta ja hyödyntää sen ennenkuin sä ulostat sen paskana ulos. Tämä siitä huolimatta ettei ne prodet oo suusta sisään mennessään ultrahypersuperii :)

Mulla on tos kaapis korkkaamaton 1450 g pussi Fastin Bluff-jauhoo nimeltään "Hera80" . Teen tällähetkellä fyysistä intensiivistä työtä ja syöminen vähä haasteellista. Siksi aion sekoittaa sheikkeriin 100g/työvuoro tota pölyy ja juoda sen työnlomas pitkin päivää pois. Prodee tärkee saada tarpeeks ja ku en oo niin kova naama että saisin nyt syötyy tarpeeks huolella ni paikkaan heralla. Paras olis suunnitella eväät lyöntiin mutta en ole bodymunkki. Lisäksi käytän palkkarii, kreaa,E-Epaa, D-vitaa 100yksikköö, argiinii, karnosiinii ja MMS.

Aminohapot treenin aikana, palkkari treenin jälkeen heraproteiinista ja tunti treenistä hiilaria ja proteiinia sisältävä ateria takaa sen, että anabolisen ikkunan aikana imeytyy elimistöön enemmän ravinteita kuin pelkällä aterialla treenin jälkeen. Ihan jos senkin takia, että tuossa aiemmassa mallissa tulee enemmän ravinteita ja ne tulee lähteistä, jotka imeytyvät kiertoon paljon nopeammin kuin pihvi. Tässä on peruste minun lisäravinteiden käytölleni.

Heraa imeytyy jopa 10g/h, kaseiinia 6.1g/h ja kananmuna 1.3g/h. Iso proteiinia ja rasvaa sisältävä pihvi on luultavasti jossain samoilla tienoilla kuin kananmuna, kun ottaa huomioon että vatsahappojen täytyy ensin sulattaa se pihvi, ja pihvin sulattelu on vaikeampaa kuin nestemäisessä muodossa olevan heraproteiinin. Toki vatsan pH-arvo laimenee hiukan, kun sinne kiskaistaan 0,7l vesi-hera liuosta heikentäen imeytymistä. Ehkä hera pitäisikin syödä lusikalla?

Vituttaa, kun täällä kehdataan esittää omia vihreisiin arvoihin kallellaan olevia mielipiteitä totuuksina vailla mitään perusteita. Ei, se ei ole peruste kun sanotaan että ei siihen tarvi tutkimuksia tietääkseen että pihvissä proteiini on tykimpää kuin herassa. Mitä ihmettä? Toki jokaisella on vapaus mielipiteeseensä, vaikka ne ovatkin vailla mitään tieteellistä pohjaa.

Tee Wilhelm vrk aikaikkuna ja näet että sitä kaikkee vanhanaikaista safkaa on kivasti imeytymäs 24h kierros viiveestä huolimatta. Vai väitätkö että päivän aikana syödyt safkat ei oo kierrossa imeytymässä sen treenissä aukeavan ikkunan aikana. Se koko ikkuna on l-ravinnebisneksen keksimä. Sä tarvit ruokaa ja kasvat ihan 24/7. Mutta jos purkit ja purnukat tuo onnea ni satsaa niihin. Hyvä mieli on paras kehitysboosteri :)

Kalju kuka täällä pitää heraa ravintonsa kulmakivenä? En ole jaksanut koko threadia lukea, mutta vähän luulen, että ei kukaan. Tuntuu vähän taas siltä, että sinä pistät sanoja näiden ihmisten suuhun jotka lisäravinteita käyttävät.

Kalju kuka täällä pitää heraa ravintonsa kulmakivenä? En ole jaksanut koko threadia lukea, mutta vähän luulen, että ei kukaan. Tuntuu vähän taas siltä, että sinä pistät sanoja näiden ihmisten suuhun jotka lisäravinteita käyttävät.
Juuri tämä pistää omaankin silmään. Suurinosa täällä varmasti panostaa terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Lisäravinteet(hera) vain täydentävät ruokavaliota. Itse en suostu pistämään foliohattua päähän vaan uskon näihin lukuisiin tutkimuksiin mitkä tukevat heran hyödyllisyyttä treenin ympärillä. Ja ei, en korvaa heralla ruokaa vaan otan sitä vain treenin jälkeen. Kyllä mulla on varaa maksaa 17e/1-2kk siitä että saan optimaalista kehitystä(olkoon hyöty kuinka suuri tai pieni tahansa).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom