Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites bolsoi sitten kuten esim meikäläinen ei pysty edes ajattelemaan syömistä kun n 2h treenin jälkeen? Onko viisaampaa kärvistellä ja juoda vaan vettä vai olisko viisaampi napata palautusjuoma? Tavoitteena saada lihasta..
Minähän en mikään asiantutija ole.
Käytän maalaisjärkee enkä ihan helpolla mee kusetuksiin, mut eikös se juominenki jo pelkästään auta?
Suolistoon tulee nestettä ja siellä olevista mömmöistä liuotaa ravinteita (mikäli suolessa tai vatsassa on jo kamaa).
Voihan se neste olla esimerkiks maito tai piimä sekä pari raakaa munaa jne.
Tietysti sä voit vetää palautusjuomanki jos sä haluut.
Hetkinen... Suolistoon tulee nestettä (vettä?) ja vatsassa olevista mömmöistä alkaa liuota tavaraa?mut eikös se juominenki jo pelkästään auta?
Suolistoon tulee nestettä ja siellä olevista mömmöistä liuotaa ravinteita (mikäli suolessa tai vatsassa on jo kamaa)
Bolsoi päivä budjetin pyrin pitämään siinä n. 6€ ja Suomessa nykyisillä ruoan sitä joutuu jo miettimään että pääsee siihen..
En tiedä löytyykö tähän kysymykseen jo vastaus aiemmilta sivuilta, mutta kuinka monta raakaa kananmunaa bolsoi vedät päivässä?
Millä perusteella lisäravinteilla ei voi saada tasapainoista ruokavaliota jos ne makrot on kuitenkin samat?
Juu, ymmärrän että sen safkan perään täytyy rahallisestikkin vähän kattoa. Mut jos sun katto on 6 egee niin silloin toi 2.5 egee on suhteellisesti melkosen suuri osuus ruokakustannuksista. Se on jo liki 42 prosenttia sun muun ruuan hinnasta ja siinä on vaan pari mittalusikallista heraa ja muutama pilleri. Mun ajattelutavan mukaan toi siis on kallista, varsinkin jos ajattelee että sillä saavutettu hyöty ei ehkä ole sitä luokkaa kuin kuvittelee tai että ilmankin olis samassa pisteessä. Tää siis ei ole mikään väite vaan heitto kelata juttuja uudestaan omassa päässä.
Lasalin uudelleen eli jos: hera 0,65, magnesium 0,4€, D 0,16€, omegat 0,11€, malto 0,028€ ja kreatiini 0,2€= Tekee 1,55€
Ton kun unohtaa muutamana päivänä vuodessa niin potti toppi entisestään. ;) väitän että vaikea saada samaan hintaan ruoasta noi samat tarvittavat ravinteet. Mahdollista varmasti jos oikein laskee.. Helppoa se ei ole..
Ja hinnat on sinne päin ja suurimmaksi osaksi vähän yläkanttiin..
Mistä muuten saa kreatiinia normaali ravinnosta niin paljon että se aiheuttaa yhtä paljon positiivista kehitystä kuin purkista sekoitettava?
Niin mikä sitten on positiivista kehitystä?
Itse en pidä positiivisena kehityksenä että kroppa varastoi 4-7kg extra nestettä.
Tietty siinä lihat näyttää muhkeemmilta ja pari toistoaki saattaa tulla lisää että kavereille pääsee salilla pätemään.
Sitte pitää taukoa ja nesteet lorisee pönttöön. En minä tiedä mitä toi teidän mielestä on, mutta mulle se kuulostaa ittensä pettämiseltä.
Valmis koukkuhan tossa on missä joutuu pyristelemään. Siksi en semmoseen lähe.
Ja tykääkö ne sisäelimetkään siitä niin namia kun extra nestettä on varastoitu kaikkialle kehoon sydänlihasta myöten?
Millä perusteella lisäravinteilla ei voi saada tasapainoista ruokavaliota jos ne makrot on kuitenkin samat?
Niin mikä sitten on positiivista kehitystä?
Itse en pidä positiivisena kehityksenä että kroppa varastoi 4-7kg extra nestettä.
Tietty siinä lihat näyttää muhkeemmilta ja pari toistoaki saattaa tulla lisää että kavereille pääsee salilla pätemään.
Sitte pitää taukoa ja nesteet lorisee pönttöön. En minä tiedä mitä toi teidän mielestä on, mutta mulle se kuulostaa ittensä pettämiseltä.
Valmis koukkuhan tossa on missä joutuu pyristelemään. Siksi en semmoseen lähe.
Ja tykääkö ne sisäelimetkään siitä niin namia kun extra nestettä on varastoitu kaikkialle kehoon sydänlihasta myöten?
5g kreatiinia ruuasta saa esim syömällä noin 0,6kg silakkaa tai reilu kilo naudanlihaa joka päivä. Jotenkin tuo pieni mittalusikallinen proteiinin sekaan on helpompi...