Perusteita sille miksi et käytä lisäravinteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolsoi
  • Aloitettu Aloitettu
Mites bolsoi sitten kuten esim meikäläinen ei pysty edes ajattelemaan syömistä kun n 2h treenin jälkeen? Onko viisaampaa kärvistellä ja juoda vaan vettä vai olisko viisaampi napata palautusjuoma? Tavoitteena saada lihasta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites bolsoi sitten kuten esim meikäläinen ei pysty edes ajattelemaan syömistä kun n 2h treenin jälkeen? Onko viisaampaa kärvistellä ja juoda vaan vettä vai olisko viisaampi napata palautusjuoma? Tavoitteena saada lihasta..

Minähän en mikään asiantutija ole.
Käytän maalaisjärkee enkä ihan helpolla mee kusetuksiin, mut eikös se juominenki jo pelkästään auta?
Suolistoon tulee nestettä ja siellä olevista mömmöistä liuotaa ravinteita (mikäli suolessa tai vatsassa on jo kamaa).
Voihan se neste olla esimerkiks maito tai piimä sekä pari raakaa munaa jne.
Tietysti sä voit vetää palautusjuomanki jos sä haluut.

Minähän en mikään asiantutija ole.
Käytän maalaisjärkee enkä ihan helpolla mee kusetuksiin, mut eikös se juominenki jo pelkästään auta?
Suolistoon tulee nestettä ja siellä olevista mömmöistä liuotaa ravinteita (mikäli suolessa tai vatsassa on jo kamaa).
Voihan se neste olla esimerkiks maito tai piimä sekä pari raakaa munaa jne.
Tietysti sä voit vetää palautusjuomanki jos sä haluut.

Jeps, tää on ihan totta voishan ton palautusjuoman korvata tuollainkin mutta ei mun mielestä ole juurikaan hyötyä että alan oksennusta pidätellen vetämään kananmunia 5x viikossa varsinkin kun kanannmuna kuuluuu jo nyt ravintoympyrääni. Lisäksi olen ymmärtänyt että palautusjuomassa ei olisi hirveän hyvä olla rasvaa juurikaan?

Tämäpä outo juttu. Tän ketjun kiistelystä avattiin uusi ihan oma ketju mutta kelle se ei kelvannut kun se bittiavaruuteen hävisi ja muutama viestikin samalla. Taitaa sponsorit jo haluta tämän väännön täällä jatkuvan :D

mut eikös se juominenki jo pelkästään auta?
Suolistoon tulee nestettä ja siellä olevista mömmöistä liuotaa ravinteita (mikäli suolessa tai vatsassa on jo kamaa)
Hetkinen... Suolistoon tulee nestettä (vettä?) ja vatsassa olevista mömmöistä alkaa liuota tavaraa?

Bolsoi päivä budjetin pyrin pitämään siinä n. 6€ ja Suomessa nykyisillä ruoan sitä joutuu jo miettimään että pääsee siihen..

Täytyisi ehkä lukea tämä ketju ennenkuin vastailen... No vastailen tietysti silti:

1. Koska en ole menossa lavalle. Ei ole tarvetta hifistelyyn.
2. Kunhan edes viikkotasolla saan ravinteet suht kohdilleen niin riittää. Treeni ei tosiaan ole niin kamalan vakavaa että tartteis. Eikä edes juurikaan vaikuta.
3. Jos en arvaa ihan väärin niin valtaosa aloittelijoista ei osaa edes arvata miten pitkälle pääsee järkevästi skruudatulla kotisafkalla. (Olikohan tämä vastaus.. Ei tainnut kyllä olla)
4. Jätän tuon slangin tuohon vaikka ärsyttäisikin. Jos kokee ärsyyntyvänsä niin ainakin tietää että ihan hyvä elämä on ihmisellä siinä tapauksessa.
5. Ainakin minun kohdalla täysin turhaa koska tekemällä pari tiukempaa sarjaa enemmän/kovemmin/järkevämmin saan rajusti enemmän tulosta kuin mistään purkista.
6. Koska ymmärrän mennä salille enemmän ja dadailla näitä hifihommia vähemmän.

Bolsoi päivä budjetin pyrin pitämään siinä n. 6€ ja Suomessa nykyisillä ruoan sitä joutuu jo miettimään että pääsee siihen..

Juu, ymmärrän että sen safkan perään täytyy rahallisestikkin vähän kattoa. Mut jos sun katto on 6 egee niin silloin toi 2.5 egee on suhteellisesti melkosen suuri osuus ruokakustannuksista. Se on jo liki 42 prosenttia sun muun ruuan hinnasta ja siinä on vaan pari mittalusikallista heraa ja muutama pilleri. Mun ajattelutavan mukaan toi siis on kallista, varsinkin jos ajattelee että sillä saavutettu hyöty ei ehkä ole sitä luokkaa kuin kuvittelee tai että ilmankin olis samassa pisteessä. Tää siis ei ole mikään väite vaan heitto kelata juttuja uudestaan omassa päässä.

En tiedä löytyykö tähän kysymykseen jo vastaus aiemmilta sivuilta, mutta kuinka monta raakaa kananmunaa bolsoi vedät päivässä?

Riippuu päivästä.
Joskus en yhtään, joskus 8 munaa (oliskohan toisinan jopa 12:ki menny), mut keskimäärin ehkä joku 4. Lasken 6g protskua per muna eli 24g noista.
Käytän just aika paljo proteiinin tarpeen paikkaamiseen jos joku ruoka ei nyt sattunu olee niin kauheen proteiinipitonen.
Esimerkiks aamupalalla joskus tulee syötyä riisikeitto jauhelihalla. Sotken siihen sekaan 3 raakaa munaa et saan proteiinia siitä sen 30-40g. (tietty jos heittää tohon ison lasin maitoa päälle niin se on sit 40-50g prodee), mut en juo aina maitoa joka aterialla.
Munia menee raakana, keitettynä ja paistettuna.

Eli mulla vaihtelee päivittäin mistä tulee milloinkin isompi osa proteiinista, liha, kala, kana, maitotuotteet, munat, pähkinät, siemenet ja kaura (Myslia esim maidolla joskus jne).
Riisejä, leipiä ja muita en edes laske proteiinin saantiin vaikka niistäkin jotain tulee.

Juu, ymmärrän että sen safkan perään täytyy rahallisestikkin vähän kattoa. Mut jos sun katto on 6 egee niin silloin toi 2.5 egee on suhteellisesti melkosen suuri osuus ruokakustannuksista. Se on jo liki 42 prosenttia sun muun ruuan hinnasta ja siinä on vaan pari mittalusikallista heraa ja muutama pilleri. Mun ajattelutavan mukaan toi siis on kallista, varsinkin jos ajattelee että sillä saavutettu hyöty ei ehkä ole sitä luokkaa kuin kuvittelee tai että ilmankin olis samassa pisteessä. Tää siis ei ole mikään väite vaan heitto kelata juttuja uudestaan omassa päässä.

Lasalin uudelleen eli jos: hera 0,65, magnesium 0,4€, D 0,16€, omegat 0,11€, malto 0,028€ ja kreatiini 0,2€= Tekee 1,55€
Ton kun unohtaa muutamana päivänä vuodessa niin potti toppi entisestään. ;) väitän että vaikea saada samaan hintaan ruoasta noi samat tarvittavat ravinteet. Mahdollista varmasti jos oikein laskee.. Helppoa se ei ole..

Ja hinnat on sinne päin ja suurimmaksi osaksi vähän yläkanttiin..

Lasalin uudelleen eli jos: hera 0,65, magnesium 0,4€, D 0,16€, omegat 0,11€, malto 0,028€ ja kreatiini 0,2€= Tekee 1,55€
Ton kun unohtaa muutamana päivänä vuodessa niin potti toppi entisestään. ;) väitän että vaikea saada samaan hintaan ruoasta noi samat tarvittavat ravinteet. Mahdollista varmasti jos oikein laskee.. Helppoa se ei ole..

Ja hinnat on sinne päin ja suurimmaksi osaksi vähän yläkanttiin..

Mistä muuten saa kreatiinia normaali ravinnosta niin paljon että se aiheuttaa yhtä paljon positiivista kehitystä kuin purkista sekoitettava?

Mistä muuten saa kreatiinia normaali ravinnosta niin paljon että se aiheuttaa yhtä paljon positiivista kehitystä kuin purkista sekoitettava?

Niin mikä sitten on positiivista kehitystä?

Itse en pidä positiivisena kehityksenä että kroppa varastoi 4-7kg extra nestettä.
Tietty siinä lihat näyttää muhkeemmilta ja pari toistoaki saattaa tulla lisää että kavereille pääsee salilla pätemään.
Sitte pitää taukoa ja nesteet lorisee pönttöön. En minä tiedä mitä toi teidän mielestä on, mutta mulle se kuulostaa ittensä pettämiseltä.
Valmis koukkuhan tossa on missä joutuu pyristelemään. Siksi en semmoseen lähe.
Ja tykääkö ne sisäelimetkään siitä niin namia kun extra nestettä on varastoitu kaikkialle kehoon sydänlihasta myöten?

Itse en pidä positiivisena kehityksenä että kroppa varastoi 4-7kg extra nestettä.
Tietty siinä lihat näyttää muhkeemmilta ja pari toistoaki saattaa tulla lisää että kavereille pääsee salilla pätemään.
Sitte pitää taukoa ja nesteet lorisee pönttöön. En minä tiedä mitä toi teidän mielestä on, mutta mulle se kuulostaa ittensä pettämiseltä.
Ja tykääkö ne sisäelimetkään siitä niin namia kun extra nestettä on varastoitu kaikkialle kehoon sydänlihasta myöten?

Voisit varmaan kertoa meille myös omalla filosofiallasi saavutettuja tuloksia? Pituus, paino, haba, reisi, kyykky, penkki ja mave riittää.

5g kreatiinia ruuasta saa esim syömällä noin 0,6kg silakkaa tai reilu kilo naudanlihaa joka päivä. Jotenkin tuo pieni mittalusikallinen proteiinin sekaan on helpompi...

Mä ainakin pidän sitä 2-3kg nestelisää positiivisena, saaks joku oikeasti muka 4-7kg? ja tämän aiheuttamaa treenin kovenemista erittäin hyvänä asiana. Ei mun tarvitse päteä kenellekkään, ei sen puoleen ole vielä varaakaan näilllä naruilla. Kertoo muuten sun ajatusmailmasta aika paljon toi että kuvittelet kaikkien käyvän salilla pätemisen takia ;). Mutta aivan selkeästi treeni menee kohdealueille paremmin kun kreatiini on mukana..

Miksi se on itsensä pettämistä, aivan taatusti kovemman treenin aikaansaava kreatiini myös kasvattaa/voimistaa lihasta enemmän kuin ilman tätä-?

- - - Updated - - -

5g kreatiinia ruuasta saa esim syömällä noin 0,6kg silakkaa tai reilu kilo naudanlihaa joka päivä. Jotenkin tuo pieni mittalusikallinen proteiinin sekaan on helpompi...

0.6kg silakkaa-litraan maitoa ja pari kananmunaa niin on Bolsoin hyväksymä palautusjuoma :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom