beginner
VIP
No, mua nyt ei kauheesti kiinosta mistä hyllystä ne kamat on ostettu. En mä nää mitään syytä ruveta vetää hyllyjen perusteella rajoja.
Anteeksi, etten jaksa kahlata ketjua, vaikka vastaus voisi löytyä jostain, mutta mihin sinä vedät rajan? Mikä on lisäravinne? Proteiinipatukka? Entä tavallinen suklaapatukka? Proteiinijauhe nyt ainakin varmasti on lisäravinne. Entä rypsiöljy, kookosöljy ja muut tuotteet, joissa jokin haluttu ominaisuus tai makroravinne on erotettu esim. kasvista erilliseksi tuotteeksi?
Täytyy nyt sanoa, että suurimmaksi osaksi (periaatteessa kokonaan) olen kanssasi samaa mieltä, mutta ymmärrettävästi kärjistävä ja yleistävä esitystapasi on saanut kärkkäät kirjoittelijat liikeelle. Olen sitä mieltä, että monipuolinen, luonnonmukainen ruokavalio on ensiarvoisen tärkeää terveyden ylläpidossa, mutta en voi yhtyä lisäravinnekammoosi. Markkinoilla on kyllä valtavasti (valtaosa) turhuuksia, joiden markkinointi on suoranaista kusetusta, mutta en lähtisi ihan noin kiivaasti niputtamaan kaikkia saman leiman alle. Kohtuus kaikessa, mutta lisäravinteita ei yhtään? ;)