Perusteita sille miksi et käytä lisäravinteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolsoi
  • Aloitettu Aloitettu
Mut sähän oot nyt jo 25 sivua esittänyt asian niin, että lisäravinteilla otetaan automaattisesti yliannostuksia...

Nimenomaan. Mullekin Bolsoi sanoi, että syön päin persettä kun kerroin tarkoituksella jättäväni ravinnosta saamani proteiinin 60g vajaaksi ottaakseni heraa treenin ympärillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nimenomaan. Mullekin Bolsoi sanoi, että syön päin persettä kun kerroin tarkoituksella jättäväni ravinnosta saamani proteiinin 60g vajaaksi ottaakseni heraa treenin ympärillä.

Heh, itse sanoit noin. Minä sanoin ihan muuta jonka perusteella teit johtopätöksiä.

- - - Updated - - -

mäkin haluun niitä tutkimuksia mitkä kertovat, ettei voi kasvaa enempää kuin 5kg vuodessa.. :anssi:

Jalostuksella onnistuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heh, itse sanoit noin. Minä sanoin ihan muuta jonka perusteella teit johtopätöksiä.
Jos nyt pilkkua nussitaan niin sanoit, että mulla on ongelma ja pitäisi korjata ruokavalio. Millähän perusteella näitäkin heitit? Ainoa juttu mitä mun ruokavaliosta tiedät on tuo 60 g heraa. Voimme siis päätellä, että pelkkä 60 g heraa tekee jo ruokavalioon korjaamisen tarvetta ja ongelmia. Oikeesti? Valoja...

Jos nyt pilkkua nussitaan niin sanoit, että mulla on ongelma ja pitäisi korjata ruokavalio. Millähän perusteella näitäkin heitit? Ainoa juttu mitä mun ruokavaliosta tiedät on tuo 60 g heraa. Voimme siis päätellä, että pelkkä 60 g heraa tekee jo ruokavalioon korjaamisen tarvetta ja ongelmia. Oikeesti? Valoja...

Annoit ymmärtää että sulla ei ole varaa ostaa kunnon safkaa ja et sä et saa ruokavaliostas kaikkee.
Mut väärinkäsitysten välttämiseks sä nyt varmaan listaat yhden päivän syömiset tähän.

Oman filosofian mukaan jos täytyy ottaa 60g purkista protsua niin ruokavaliossa on vikaa.
Mut tietenkään sun mielestä ei, koska sä et halua täysipainosia ravinteita ravinnosta, vitskut otetaan sitte purkista yksitellen ja prodea vielä päälle..

Milläs ruualla bolsoi korvaa palkkarin, joka vaikuttaa yhtä nopeasti ja tehokkaasti? Rasvattomalla maidolla?

Yleensä mä syön aika nopeesti treenin jälkeen, siis normi safkaa. AJotan reenaamisen niin että sen jäklkeen on dinneri.

Maitoohan mä vedän paljo. 2.5 desin purnukassa on protskua 10g. Rasvoista en kauheesti välitä tai siis niin että en välttele niitä.
Siihen pari raakaa munaa päälle, glunks, glunks ja pari pientä banaania. Tais se Humlikin jotain noista munien lisäämisestä heraan blogissaan sanoo.

Tommosta maitoo annospakkauksista. max litra päivässä.

http://www.fatsecret.com/Diary.aspx?pa=fjrd&rid=3344337

20005-20131120020254-788697.jpg

EDIT: Palkkarihöpinät on hyvä markkinointikikka. Sulla on aminohappoja veressä kaiken aikaa ja reenin jälkeen sun vaan tarttee tankata ne täyteen uudestaaan koska aminoita käytetään verestä. EI ne sieltä mahasta heti mihkään lihakseen mene.

Yleensä mä syön aika nopeesti treenin jälkeen, siis normi safkaa. AJotan reenaamisen niin että sen jäklkeen on dinneri.

Maitoohan mä vedän paljo. 2.5 desin purnukassa on protskua 10g. Rasvoista en kauheesti välitä tai siis niin että en välttele niitä.
Siihen pari raakaa munaa päälle, glunks, glunks ja pari pientä banaania. Tais se Humlikin jotain noista munien lisäämisestä heraan blogissaan sanoo.

Tommosta maitoo annospakkauksista. max litra päivässä.

Calories in Thai-Danish UHT Milk and Nutrition Facts

20005-20131120020254-788697.jpg

EDIT: Palkkarihöpinät on hyvä markkinointikikka. Sulla on aminohappoja veressä kaiken aikaa ja reenin jälkeen sun vaan tarttee tankata ne täyteen uudestaaan koska aminoita käytetään verestä. EI ne sieltä mahasta heti mihkään lihakseen mene.

Niin ei ne mene mahasta suoraan lihakseen vaan verenkierron kautta. Joku väittänyt jotain muuta?

Tähänhän sitä nopeasti imeytyvää juuri käytetään

mäkin haluun lukee tätä Humlin blogia.. Hulmin blogi on kyllä ihan hyvä...

Sä et taaskaan vastannu kysymykseen.... kerroppa nyt missä on tutkimustietoa siitä, että vuodessa ei voi kasvaa kuin sen 5kg.. toi lehmän kasvatus ei taas mitenkään liittynyt mihinkään..

Ei muuten maitokaan suoraan mahasta mene lihakseen xD palkkari mm. on vaan suunniteltu niin, että siitä ravintoaineet imeytyy nopeasti ja näin alkaa palautuminen nopeammin.. ruokakun tähän ei pysty samassa vauhdissa.maidon proteiinien imeytymisestä...

Humli, niinhä mä just sanoin.
Oletko huomannu että Humli myös sanoo että lepo, reeni ja ravinto on kulmakivet. Lisäravinteet on lisäravinteita?
Sä luet valikoiden ja ymmärrät valikoiden.

Sä et taaskaan vastannu kysymykseen.... kerroppa nyt missä on tutkimustietoa siitä, että vuodessa ei voi kasvaa kuin sen 5kg.. toi lehmän kasvatus ei taas mitenkään liittynyt mihinkään..

Ei muuten maitokaan suoraan mahasta mene lihakseen xD palkkari mm. on vaan suunniteltu niin, että siitä ravintoaineet imeytyy nopeasti ja näin alkaa palautuminen nopeammin.. ruokakun tähän ei pysty samassa vauhdissa.maidon proteiinien imeytymisestä...

"Traviitko tutkimuksen todetaksesi että ulkona sataa vettä?"

Mut tää maailmahan on täynnä 20 vuotta reenanneita 180 kilosia podareita, eikö?

tää maailma on täynnä erilaisia ihmisiä joilla on erilaiset lähtökohdat ja jotka hyvinkin samanlaisilla toimintatavoilla päätyy hyvinkin erilaisiin lopputuloksiin..

Toinen saa rasvatonta massaa 2kg vuodessa kun tekee kaikki oikein ja joku kasvaakin yhtäkkiä 10kg tekemällä suunnilleen kaiken vääriin.. Luonnolliselle kasvulle on joku raja ja jossain vaiheessa kasvu hidastuu, mutta ei ole olemassa mitään lopullisia totuuksia siitä, että voi kasvaa vain 5kg vuodessa..

Mä luen lihastohtoria, muuten hyvinkin paljon.. mutta miten toi kommenttisi taas liittyi mihinkään!? taas kunnon olkinukke, kun pitää kääntää huomio muualle :hyvä:

Annoit ymmärtää että sulla ei ole varaa ostaa kunnon safkaa ja et sä et saa ruokavaliostas kaikkee.
Mut väärinkäsitysten välttämiseks sä nyt varmaan listaat yhden päivän syömiset tähän.

Oman filosofian mukaan jos täytyy ottaa 60g purkista protsua niin ruokavaliossa on vikaa.
Mut tietenkään sun mielestä ei, koska sä et halua täysipainosia ravinteita ravinnosta, vitskut otetaan sitte purkista yksitellen ja prodea vielä päälle..

Vai annoin ymmärtää ;)

En kyllä maininnut rahaa sanallakaan. Alkaa sun paikkausyritykset olla aika ontuvia.

oletko ajatellu sitä että jos päivän syömiset kunnossa ni siellähän on eri sulamisvaiheessa olevaa materiaalia kokoajan elimistös. Päivällä syöty pihvi antaa parastaan koko illan jne. Vähä huono ajatus että treenin jälkeen pitää saada salamana imeytyvää heraa. Vai meinaatko että kun kerran syöty safka ei imeydy heti, ni se menee hukkaan? :) Ne imeytymiset menee limittäin, päällekkäin, ja siksi tärkeää syödä säännöllisesti pitkinpäivää. Se nopea imeytyminen VAIN myytti jolla l-ravinnebisnes ratsastaa. Ei kroppa kovin paljon itseensä protskuu tai protskun osasia eli aminoja pysty kerralla ottamaan.

Jahas taas.
Valikoiva väärinymmärtäminen sen kuin jatkuu. Olkaa muuten tarkkana kanssa kun siteeraatte sitä Humlia auktoriteettina argumenteissanne.
Asiat pitää lukea kokonaisuutena ja ymmärtää kokonaisuutena. Irtolauseiden repiminen irti aiheyhteyksistä sieltä sun täältä EI ole se tapa.

Mielelläni keskustelisin Hulmin kanssa esimerkiksi siitä mitä tietoja on syntymäpainon vaikutuksesta lihaskasvuun tai jos on syntynyt keskosena.
Itseasiassa olis monia asioita joista olis mielenkiintosta keskustella semmosen ihmisen kanssa jolla on KOKONAISVALTAINEN käsitys ja ymmärrys.

EN myöskään usko että Hulmi kovin herkästi menis vahvistaa väittämän että lisäravinteet on tarpeelisia.
Semmoseen ei kertakaikkiaan ole varaa nykyisessä tiedeyhteisössä, koska myös vastarannalla on erittäin painavaa asiaa ja asiantuntijaa.
Lisärvinteilla saavutetusta edustakaan en usko että menee kovin vahvasti mitään sanomaan.

Eli hiukka käyttäkää sitä järkeä mitä puhutte ja kenen nimissä heitätte niitä omia päähänpinttymiänne.

Sitten loppuun vielä tiedoksi:

Mullistava tieto: DNA:n sisältä löytyi toinen koodi

Uusi Suomi
Luotu:
14.12.2013 10:37

Tiede ja ympäristö

Washingtonin yliopiston tutkijat löysivät toisen koodin DNA:n sisältä.

Tämä toinen koodi sisältää tietoa, joka muuttaa tapaa, jolla tutkijat lukevat DNA:n tietoja ja tulkitsevat mutaatioita tautien selvittämiseksi, kertoo Washingtonin yliopisto.

–Nyt tiedämme, että tässä perusoletuksessa ihmisten geeneistä on puuttunut puolet kuvasta, löydön tehneen tutkijaryhmän johtaja tohtori John Stamatoyannopoulos kommentoi Time-lehdelle.

Tutkimus julkaistiin tiedelehti Sciencessä.

Tällä nyt ei varsinaisesti ole suoraa tekemistä tämän aiheen kanssa muutoinkuin osoituksena että tiede nyt vaan on aina hiukka "pihalla".
Ikinä ei tiedetä tarpeeks ja kun joku uusi löytö tulee niin asiat onkin taas ympäri.

Kohtuus kaikessa ja maalaisjärki.
Niillä pärjää paljon paremmin kun viimesimmillä tutkimuksilla.

Kalju: itsehän treenaan yleensä tyhjällä vatsalla, koska muuten tulee järkyttävän huono olo.. varmasti verenkierrossa on tarvittavia aineita, mutta se ei poista sitä, että palkkari parantaa mun oloa treenin jälkeen ja se on tutkitusti ja todistetusti hyödyllinen ;)

Bolsoi: Ei tiede ole yhtään pihalla.. vaan tiede perustuu enemmistön mielipiteeseen.. maapallo oli litteä niin pitkään kun todisteita muusta ei ollut esitetty ja enemmistö (kirkko hyötyi ja) oli sitä mieltä.. tätä voidaan jatkaa loputtomasti.. kyllä tiedekkin on "erehtyvä"... mutta jos elää siinä uskossa niinkuin sinä tällä hetkellä, että tiede on sinun päättämissä asioissa väärässä ilman muuta todistusta, on vähän hassu lähtökohta keskustelulle...

En ole missään sanonut, että lisäravinteet ovat tarpeellisia eikä Hulmikaan.. on vain sanottu, että osalla niistä on todistettu hyöty kun niitä käytetään oikein osana kokonaisuutta.. Enkä nyt ole itse lainaillut Hulmia vähään aikaan, vaan olet itse Hulmilta poiminut lauseita kokonaisuuksista.. mutta Hulmin mielipide herasta ja kreatiinista löytyy täältä... huomaa sieltä lopusta myös ketkä ovat tutkimusta rahoittaneet ja tukeneet...

ja sä et vieläkään vastannut mun kysymykseen siitä kasvusta ja sen maagisesta 5kg rajasta... sä itse tartut yksittäisiin lauseisiin ja teet niistä olkinukkeja..

1339620273642763.jpg

En ymmärrä miten jotkut vielä jaksaa keskustella Bolsoin kanssa, joka itse valittaa keskustelun tasosta ja itse sitten käyttäytyy surkeasti. Itse en ainakaan vielä pikaisella selauksella huomannut jonkun väittävän, että Hulmin mielestä lisäravinteet ovat pakollisia. En ymmärrä miksi edes jatkaa tätä keskustelua kun Hulmi on oikein hienosti asiasta kirjoittanut omaan blogiinsa: Puhtaasti syöminen, ruokafriikkaus ja urheilu | Lihastohtori

Tää ei kylläkään taida riittää eräille, vaan muut on saatava uskomaan näitä salaliittoteorioita. ;)

Liitteet

• 129796397442.jpg
    129796397442.jpg
    3,3 KB · Katsottu: 343
ja sä et vieläkään vastannut mun kysymykseen siitä kasvusta ja sen maagisesta 5kg rajasta... sä itse tartut yksittäisiin lauseisiin ja teet niistä olkinukkeja..

Alota alusta ja lue kaikki mitä mä oon sanonu. Mitä mä sanoin kasvusta ylipäätään? Mä en ole puhunu mistään MAAGISESTA rajasta. SINÄ olet.
Käytät koko ajan mun sanomisia väärin. Toi on erittäin kehittymätön tapa keskustella - vääristellä asioita.
Lue ja koita edes ymmärtää osa mistä tässä on puhuttu.

Tää kyllä on sun kohdalla liikaa toivottu. Eiköhän mode tämänkin viestin poista ja säästä sun idioottimaisen jankkaamisen.

ehkä tää mun toiminta on ruoki trollia meininkiä... mutta kun kierolla tavalla tää tuo nautintoa ja kohta mikeltä banaania :dance2:

Alota alusta ja lue kaikki mitä mä oon sanonu. Mitä mä sanoin kasvusta ylipäätään? Mä en ole puhunu mistään MAAGISESTA rajasta. SINÄ olet.
Käytät koko ajan mun sanomisia väärin. Toi on erittäin kehittymätön tappa keskustella vääristellä asioita.
Lue ja koita edes ymmärtää osa mistä tässä on puhuttu.

Tää kyllä on sun kohdalla liikaa toivottu. Eiköhän mode tämänkin viestin poista ja säästä sun idioottimaisen jankkaamisen.

viesti #617 löytyy tälläinen 15g ´/päivä kasvua kun ton kertoo 365 päivällä niin tekee vuodessa ~5.5 kg.. Tästä kun kysyi joku ekan kerran, niin vastasit, että vain roinalla voi kasvaa.. sen jälkeen kysyin mistä tän luvun sait ja miksei voi kasvaa enempää linkkasit sen ei mihinkään liittyvän videon... :face:

viesti #617 löytyy tälläinen 15g ´/päivä kasvua kun ton kertoo 365 päivällä niin tekee vuodessa ~5.5 kg.. Tästä kun kysyi joku ekan kerran, niin vastasit, että vain roinalla voi kasvaa.. sen jälkeen kysyin mistä tän luvun sait ja miksei voi kasvaa enempää linkkasit sen ei mihinkään liittyvän videon... :face:

Heh, toi oli mun oma kasvuvauhti, luitko alusta asti mistä puhuttiin?

Paljonko sinä olet kasvanut ilman roinaa, mutta lisäravinteilla?

Laihtunut sen kohta 40kg :hyper:

Sä puhuit yhdessä lauseessa sun kasvuvauhdista.. viesti #619 kerroit, että vain harva natu pystyy... ja viesti #621 teilasit huomautuksen siitä, että joku voi... ootko nyt tyytyväinen...:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom