-- kasvun tekijöistä jotka sulkeutuu iän myötä esimerkiks lihasmassan reenaamisesta kasvuiässä --
?[SUB]?[/SUB][SUP]?[/SUP]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-- kasvun tekijöistä jotka sulkeutuu iän myötä esimerkiks lihasmassan reenaamisesta kasvuiässä --
....Sitte noista muista kasvun tekijöistä jotka sulkeutuu iän myötä esimerkiks lihasmassan reenaamisesta kasvuiässä........
Sitte myös noista että mitä ne hyödyt käytännssä on jos perusravinto on kunnossa, mut toinen ottaa sen päälle tiettyjä lisäravinteita......
Kai ny silti kannattaa mennä nykytietämyksen mukaan ja tehdä asiat paremmin ja tehokkaammin.
Hyvin ohitettiin kysymys taas :D Bolsoi, sanoit alussa että Savolaisen Marko rakensi lihaksensa ruualla. OIKEIN. Mutta ootko seurannut, että nykyään hän vetää melkein joka aterialla lisäravinteita?
Kalju sanoi:Savolaisen Make ja Hanssi Fell ym tehny ysärillä kropat jotka kestää vertailun tänä päivänäkin, puhumattakaan maailman huipuista tolta ajalta.
Osittain aiheesta ja osittain aiheen vierestä:onhan siihen vapaus jokaisella mutta onko se "paremmin ja tehokkaammin" bisneksen markkinoima ismi.
onhan siihen vapaus jokaisella mutta onko se "paremmin ja tehokkaammin" bisneksen markkinoima ismi. Voimapuolella Tuomas"Thompzon"Hautala juo maitoo ja käyttää vaan kreatiinia ja MSM. Uskallatteko tosiaan väittää että se nostais enempi jos sen pöydät notkuis Fastin tms tuotteita?
Ei kai kukaan oletakaan mitään muuta. Samalla lailla ne lääkefirmatkin ottaa omansa ja nehän vasta rikkaita onkin. Kummasti ne lääkkeet yleensä silti toimii. Ja kyllä se lihatiskin Jormakin ottaa palkkansa sun kukkarosta, ei huolta.Luuletteko että lisäravinnebisnes on enkeli joka kehittää hyvänhyvyyttään kaikkee ultraioni-heraa ym? Ne haluu vaan siivunsa markkinoilta, kuluttajien ruoka ostoista.
Sä et ole edelleenkään perustellut sun väittämiäs. Mä oon viimeset 10 viestiä pyytäny vastauksia tiettyihin kysymyksiin ja sä et edes kommentoi asiaa. Ihan naurettavaa touhua. Ilmeisesti oletat että meidän pitäisi hyväksyä sun aivan kummalliset väittämät ilman mitään perusteluja.Täällä muutama henkilö ihan tahallaan dissaa mun pointit.
Toisaaltaan on tässäkin ketjussa useita jotka on melkosen selkeesti tuonnu esille yhtenevän mielipiteen meikäläisen kanssa ja myös perustellu sen.
Äänekkäimmin huuta lisäravinnefanaatikot.
Vastakkaiset mielipiteet, no. Onhan se vähän sama ku menis potkii "liiton arkkia" tämmösellä foorumilla.
Hyvä kuitenkin että tästä paatoksesta huolimatta muutama on rohjennu niitä vaivihkaa esiin tuoda.
Hiukka ihmetyttää että kuinka täällä saa ylipäätään kirjottaa.
Jos kirjottaa "Oikean" asian puolesta niin vastapelurille saa huudella mitä tahansa hävyyttömyyksiä ja nimitellä päin naamaa,
mutta jos kirjottaa "väärän" asian puolesta niin silloin haukutaan trollikksi alta aikayksikön ja uhataan jopa banneilla.
Sä et ole edelleenkään perustellut sun väittämiäs. Mä oon viimeset 10 viestiä pyytäny vastauksia tiettyihin kysymyksiin ja sä et edes kommentoi asiaa. Ihan naurettavaa touhua. Ilmeisesti oletat että meidän pitäisi hyväksyä sun aivan kummalliset väittämät ilman mitään perusteluja.
Mä olen JO vastannu sun kysymyksiin.
No ethän ole. Et ole vastannut niihin kysymyksiin noista sairauksista. Ja samassa postissa oli aika monta muutakin kysymystä. Nehän koski sun esittämiä väitteitä, jotka vielä lainasin siihen tekstiin selkeästi näkyviin. Kuinka paljon asiallisemmin mä oisin ne voinut esittää kun tämä on ilmeisesti kovin asiaton tapa? Olisi varmaan pitäny vaan sanoa, että "joo oot oikeassa" eikä esittää mitään tarkentavia kysymyksiä?
sä skippasit mm. meikäläisen ja jonkun muunkin herättämät kysymykset edelliseltä sivulta..
ja edelleen jauhat tota paskaa tosta yliannostuksesta, etkä suostu mitenkään ymmärtämään, ettei lisäravinteita ole tarkoitus vetää muuta kuin osana koko päivän ravintosaantia....
Kyse ei ole siitä ettetkö itse käytä vaan noista sun älyttömistä yleistyksistä ja "totuuksista"...
Ja se on HULMI ;)
Mutta mites se edellisen sivun lihaskasvun sulkeutuminen.... Miten se menikään..
Itsehän saan treenipäivinä muuten n. 220g ja lepopäivinä 190g prodea joka tekee noin 2,5-3g/rasvaton kilo ja siihen mahtuu palkkari ja hera isoin syy on edelleen nauttiminen oikeaan aikaan ja helposti mitä ruoalla on vaikea saavuttaa... Ja on muuten halvempaa kun ruoka ;)