Oot kyllä ihan hyvin kahvilla Bolsoi. Et vastaa mihinkään OLEELLISEEN asiaan mitä sulta tivataan ja yleistät ihan liikaa. Tää nyt sattuu olemaan saliharrastukseen keskittynyt foorumi ja suurin osa porukasta päättää syömisensä ravintoarvojen ja ajoituksen kanssa eikä sen mukaan miksi sitä nimellä kutsutaan ( ruoka vai lisäravinne). Jos kommentoit tähän viestiin jotain niin vastaa vaikka tohon Monkeyn yhteen kysymykseen: " mistä ravintoaineista tulee vajausta jos rahkan korvaa herallla?" Onko se hera sitten ravintorikkaampaa ruokaa jos sitä myödään vaikka kuivajuustojauheena ruokahyllyssä eikä ravintolisä hyllyssä? Juotko maitoa? ( lisätty synteettistä Lisättyä lisäravinne D-vitamiinia = myrkkyä). Käytätkö margariinia? ( lisättyä myrkkyvitamiineja siinäkin) jne...Se rajan veto näissä ei ole niin yksioikoinen. Mutta jatka vaikka siitä appiukon sikafarmista kertomista jos se on helpompaa :D
Kahvia kyllä menee joten ei tarvi ottaa kofeiiniakaan lisäravinteena.
Mutta täytyy visiin verestää taas perusasioita mitä mä olen tässä koko matkan selittäny.
Eli vastaa sinä kysymyksiin.
Miksi mä ottaisin lisäravinteita tai heraa purkista jos mä saan ravinnosta riittävästi proteiinia? (about 120g per päivä)
Jos joku ottaa heraa tai rahkaa, aivan sama mulle, se on sen oma asiansa mihin se rahansa käyttää.
Itse en näe lisäravinteissa riitttävää tai merkittävää hyötyä sijoitetulle pääomalle. Tämä siis minun mielipiteeni.
Saanko pitää sen?
Tän keskustelun tarkotus on hakea perusteluita sille miiksi joku ei käytä lisäravinteita, eikä suinkaan buffata lisäravinteita.
Onko tämän aiheen käsittely tabu foorumilla?
Fanaattisista reaktioista päätellen on.
Miksi jos liputan hyvän ja täysipainoisen ruuan puolesta ja esitän laskennallista faktaa niin kimpussa on joukko joka haluaa korvata pihvin heralla.
Siis hehän saavat syödä mitä haluavat. Itse syön omien käsitysteni, olemassa olevan ravinnetietämykseni ja makuni mukaan.
Ja kyllä minä maitotuotteitakin nautin. Maitoa ja juustoa etupäässä. Muutakin menee satunaisesti kuten jogurttia, viiliä jne.
Lisäksi tietysti liha, kala, kana, munat, monia kasviksia, perunaa, riisiä jne.
Itse kuulutan tuon ravinnekombon puolesta. Katson syömisessäni kokonaisuutta enkä yritä ottaa väkisin valtaosaa proteiineista esim. maidosta tai maitotuotteista.
Mikä tässä mättää. Saanko olla syömättä heraa?