Tanko kotona on bannissa nykysessä asunnossa, ehkä sit joskus. Kesäsin onneks on mahdollisuus vedellä pihalla renkailla.
Voishan tuohon tehdä ehkä sit sellasen muutoksen et riven korvaa leuanvedolla, ei se mulle mitenkään kriittinen ole, sitä on vaan ollu ihan kiva tehdä. Mut jos vetää viikossa leuat pari kertaa ja sit vielä mave, niin sopiiko leukoihin kummallakin kertaa toi "joka sarjaan pari varaa"-sääntö vai pitääkö vetää kevyemmin?
Vatsoja kyl on tarkotus tehdä 2-3 * viikkoon 2-3 sarjaa tiukkoja muttei maksimisarjoja. Ajattelin vaan jättää niistä seurannan ja progression pois tässä ohjelmassa, et vois keskittyä enempi isoihin liikkeisiin.
Toi sarjojen kovuus on mulle kyl vielä vähän mysteeri, kun liikutaan vielä kuitenkin aika kevyissä raudoissa. Esmes maanantaina meni 3*5*70 penkissä, vikassa sarjassa olis menny varmasti 6*70 mut seiska olis saattanu jäädä rinnalle. Onko toi se sopiva kovuus mitä tässäkin haetaan, eli vois periaatteessa alottaa 3*4*70, vai alotanko 3*4*67.5 vai jopa 3*4*65? Kyykyssä myös meni 3*5*90, mut olis varmasti menny myös 92.5:lla sama setti tosi tiukkana. Onko siinä sit sopiva alotusrauta tuo 90 vai enempi 85?
Sen verran itseasiassa kaipaisin apua apuliikkeeks, et minusta meikällä on pientä etureisidominanssia havaittavissa. Onko jotain hyvä apuliikettä takareisille? Romanialaista mavea olen vedellyt silloin tällöin.
Kiitoksia paljon vastauksista.