Perusasiat kunniaan!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen jo pitkään seurannut tämän palstan keskustelua body harjoittelusta.Itse olen tällä hetkellä eläkkeellä oleva puoleksi sokea mieshenkilö, jolla on 45 vuotta kovaa harjoittelua takana. Mielestäni teidän nuorten harjoittelu on liikaa kikkailua koskien ravintoa ja yleensäkin harjoittelua. On olemassa harjoittelun pyhä kolminaisuus, josta ei saa missään olosuhteessa tinkiä!

Kerron esimerkin omasta harjoittelusta 60-luvun taitteessa. Minä, Eino ja Vahervaara treenasimme vanhassa ladossa. Jalkatreeniimme kuului syviä kyykkyjä 10x20 100kg:n viljasäkillä ja etukyykkyjä pitäen 60kg:n säkkiä sylissä. Harjoittelu saattoi kestää kaksikin tuntia.

Sitten tehtiin soijatankkaus: 300g huonosti sekoittuvaa soijajauhetta mustikkasoppaan ja puulusikalla alas!

Lopuksi tiukkoja vetoja 10x60metriä. Tällä ohjelmalla saavutin voimakkaat ja massiiviset reidet!

Kommentteja odottaen Martti

Mä rupean vetämään tota kanssa. Löytys nyt se lato jostain.

Olen jo pitkään seurannut tämän palstan keskustelua body harjoittelusta.Itse olen tällä hetkellä eläkkeellä oleva puoleksi sokea mieshenkilö, jolla on 45 vuotta kovaa harjoittelua takana. Mielestäni teidän nuorten harjoittelu on liikaa kikkailua koskien ravintoa ja yleensäkin harjoittelua. On olemassa harjoittelun pyhä kolminaisuus, josta ei saa missään olosuhteessa tinkiä!

Kerron esimerkin omasta harjoittelusta 60-luvun taitteessa. Minä, Eino ja Vahervaara treenasimme vanhassa ladossa. Jalkatreeniimme kuului syviä kyykkyjä 10x20 100kg:n viljasäkillä ja etukyykkyjä pitäen 60kg:n säkkiä sylissä. Harjoittelu saattoi kestää kaksikin tuntia.

Sitten tehtiin soijatankkaus: 300g huonosti sekoittuvaa soijajauhetta mustikkasoppaan ja puulusikalla alas!

Lopuksi tiukkoja vetoja 10x60metriä. Tällä ohjelmalla saavutin voimakkaat ja massiiviset reidet!

Kommentteja odottaen Martti

Jos nyt olisit 18v pojan sälli ja asuisit helsingin keskustassa niin varmasti treenaisit samalla tavalla eikö vain? Ja söisit sitä huonosti sekoittuvaa soijaa?

saa olla aika iso vilja säkki joka painaa 100kg , puhumattakaan sen pitäminen otteessa / niskassa . bodyharjoittelu on koko kehon muokkausta ei vain reisien . LOL

Jos nyt olisit 18v pojan sälli ja asuisit helsingin keskustassa niin varmasti treenaisit samalla tavalla eikö vain? Ja söisit sitä huonosti sekoittuvaa soijaa?

EI EI EI!, kyl se mieli halajais sinne pellolle juoksemaan säkit kädessä.

Aika karulta kuulostaa joo, mutta mikä helvetin pointti tässäkin threadissa oli? Ja eikös ravinnon kanssa kikkailu ole ihan positiivista? Ravintohan kuuluu tähän Pyhään Kolminaisuuteen.

kauanko kesti ton 300g soijajauheen vetämisessä?:kuola:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nimimerkit Ratto ja kohosen ukko näyttäisivät olevan sopivasti lomittain online. Poijjaat ovat molemmat saaneet aikaseksi komiat threditkin.

:popcorn:

jaa,en tiiä miks,mutta tää aiheutti pienimuotoisen repeämisen:lol2:
Sori jos oot tosissas,mut tää koko homma:huonosti sekottuva soijajauhe ja Vahervaaran Eikka sun muut teki tästä kyllä kohtu hauskan postin.
Jutussas on kyllä pointti ei siinä mitää.

Sami-i ymmärsi pointtini täysin, kyse on yksinkertaisista asioista. Toki bodyharjoittelu on muutakin kuin kovaa jalkatreeniä. Kerron tässä esimerkin kovasta selkätreenistä 60-luvun lopulla. Ladossa oli paikalla minä, Eikka ja Jorma. Treeni alkoi leuanvedolla leveällä otteella 2x10 omalla painolla, 2x10 20kg:n lisäpainoilla ja lisäpainona toimi reppu, johon oli lastattu 20kg tiiliskiviä. MAVE:a vedetttiin vanhalla peräkärryllä, joka painoi n.200kg 4x10 ja pari muuta liikettä. Lopuksi teimme erikoisharjoitteita, joilla oli selän kasvun kannalta suurin merkitys, ELI teimme selän levityksiä keskenämme toisiamme tarkkaillen.

Niinkuin Sami-i totesikin, että perusasiat kunniaan.

Totuus kuitenkin on se, että tuollaiset latokikkailut (:D) eivät varmasti ole se järkevin, tai lähelläkään sitä, tapa treenata. Kovaltahan se tietenkin kuulostaa, että vedettiin peräkärryssä mavea, niinkun Rocky konsanaan. Kaikenlaiselle "hifistelylle" on ihan tieteellisest ja käytännölliset todisteet niitä taatakseen, joten se siitä. Jos tajuaa ja jaksaa, niin kai niitä voi itsekseen miettiä. Kuka miten tykkääkin. Ei se ole muilta pois, jos joku panostaa reilummin treenaamiseen.

tuo "latokikkailu" kuulostaa mielenkiintoiselta. eipä sillä väliä onko selässä levytanko vai säkki. pää asia että tuntuu pahalta:D
kyllä hifistelyä pitäisi vältää ainakin treenin uran alkupuolella ja rakentaa reeni perusliikkeiden ympärille. ei liikaa liikkeitä ja monipuolisesti niitä vaihdellen.

Hitto on ollu kyllä ladossa eri meininki. :dance:
Terkkuja vaan sinne Kellokosken suuntaan.
Rok rok

käsittääkseni noi mavesarjat jne on maksimisarjoja jostain vaiheesta elämää. Mutta mielenkiinnosta kysyisin että millä oot sitten aiemmin treenannu? Tuskin sä nyt ihan ekakertaa tota 200kg peräkärry jaksoit nostella 10 sarjoina?

Suositut

Back
Ylös Bottom