Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DOMS man sanoi:Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä...Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä.
Voi herra siunaa! Tarkoitatko eristävällä perseliikkeellä, että tarkoituksena on väsyttää perseen lihakset eristävällä treenillä niin, että ne reagoisivat tähän ja oikean ruokavalion avulla saisi kasvamaan? Mikä on kysymyksen motiivi? Toisaalta kysyt tekeekö kukaan, miten tekee ja toisaalta kerrot, että ite pyrit välttämään tätä. Haluatko vinkkejä tällaiseen treenaamiseen? Vai haluatko tietää, mitä liikkeitä välttää jotta näin ei tapahtuisi?DOMS man sanoi:Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä. Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä?
Tästä tulee väistämättä mieleen Rakel Leikin kommentti tyyliin "Rohkeasti vaan kokeilemaan... Perseorgasmit on POP!". Yhteensattumaa, kieroutunut viittaus, vai mun sairas mielikuvitus?[ZannaZ] sanoi:Rohkeasti vaan miehetkin... Peppu on PoP tjsp.
She Devil sanoi:Tuota, pitäiskös se pakarapotku taljassa tehdä jalka suorana vai koukussa?
[ZannaZ] sanoi:Itse olen tehnyt vähän tähän tyyliin. Eli jalka suorana. Mutta kaipa sitä voi soveltaa, ja tehdä jalka koukussakin... Kokeilemalla selviää :whip:
Dragon sanoi:Mikään ei ole parempaa kuin polte perseessä...