Perseen paisutus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä.

Perseeseenhän nyt ottaa hyvin kyykky mutta itse ainakin yritän käyttää siinä niin paljon etureittä kuin mahdollista.

Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä.

Tuota...en pyri tietoisesti paisuttamaan arsea. Eiköhän se siinä sivussa muokkaannu, kun prässiä punnertaa. Lajiin kuuluu sopusuhtaisen vartalon rakentaminen eli ynnätään pyrstön koko sitten tulevaisuudessa ja tehdään asialle jotain, jos tarvitsee. Nyt en puhu miesten takamuksista enempää...:)

Ehdottomasti pyrin kasvattamaan pakaroita. Tarkoituksenani on kasvattaa niin suuret kankut, että yllän rapsuttamaan niitä kurkottamalla olan yli. ;)

Itse olen huomannut syväkyykyn, askelkyykyn ja maastavetojen kipeyttävän pakarat parhaiten.

No persehän on se, mitä esimerkiksi naiset miehessä varsin usein katselevat. Toisin kuin käsivarret ja rinta, joita miehet katsovat ja joita useimmat kyllä varsin ilolla paisuttelevat.

:kuvia:

Liitteet

• gaythread.webp
    gaythread.webp
    15,4 KB · Katsottu: 2 651
DOMS man sanoi:
Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä...Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä.

En tiedä sitten onko vain ns. "naisten huoli" tuo perseen kasvatus/muodon hankkiminen. Tarkoitan että esim. Talus kirjassaan mainitsi että "litteän perseen" omaavat naiset voisivat tehdä ihan erillisiä liikkeitä peballe, vaikka jalkapäivänä tuleekin treenattua niitäkin.

Itse olen kokeillut "ylileveä jalkakyykky"-liikettä ja hyvin se perseessä tuntuu :thumbs: . Toinen ihan kätsy pepunmuokkausliike on pakarapotkut taljassa- ja/tai koneessa. Hyvin potkii.

Eihän siinä nyt mitään pahaa ole, jos haluaa pyöreyttä peppuun. Rohkeasti vaan miehetkin... Peppu on PoP tjsp.

Kovasti sitä tässä yritetään kasvattaa. Pientä kehitystä havaittavissa, tosin varaakin on. Ehkä kesäksi sitten jotain jo. Syväkyykkyä olen tehnyt, kun ei prässiä löydy. SJMV olis varmaan kova liike kanssa.

DOMS man sanoi:
Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä. Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä?
Voi herra siunaa! Tarkoitatko eristävällä perseliikkeellä, että tarkoituksena on väsyttää perseen lihakset eristävällä treenillä niin, että ne reagoisivat tähän ja oikean ruokavalion avulla saisi kasvamaan? Mikä on kysymyksen motiivi? Toisaalta kysyt tekeekö kukaan, miten tekee ja toisaalta kerrot, että ite pyrit välttämään tätä. Haluatko vinkkejä tällaiseen treenaamiseen? Vai haluatko tietää, mitä liikkeitä välttää jotta näin ei tapahtuisi?

Olen vähän saanut sen käsityksen että vatsa ja peppu on alueita mitä miehet yrittävät salilla "kiinteyttää" eikä niinkään kasvattaa. Tosin itsekin olen tehnyt hack-kyykkyä tai prässiä sellaisella asennolla että tuntuu pakaroissakin. Turha jättää isoja lihaksia treenaamatta, ja kai nekin muotoutuu paremman näköiseksi rasvaa vähentämällä ja lihaksia kasvattamalla.

Millainen miesten peppu on naisten mielestä hyvän näköinen? En ole itse nähnyt koskaan mitään tavallisesta poikkeavaa miehen takapuolessa josta naiset on ihan :kuola: (Mikä on varmaan ihan hyvä merkki sinänsä)

:offtopic:
[ZannaZ] sanoi:
Rohkeasti vaan miehetkin... Peppu on PoP tjsp.
Tästä tulee väistämättä mieleen Rakel Leikin kommentti tyyliin "Rohkeasti vaan kokeilemaan... Perseorgasmit on POP!". Yhteensattumaa, kieroutunut viittaus, vai mun sairas mielikuvitus?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunnolla treenatut pakarat joissa on siis kokoa on ainakin minun mieleen.
Silmät tippuu päästä ja kuola valuu jos sellaiset jossain eteen sattuu. Esim. pikajuoksijamiehillä on uskomattomat pakaralihakset!
Mutta toki pitää muutkin lihakset olla kuosissa eikä vaan hervottoman kokoiset kankut :hyper:

Ekaks: voihan nenä mikä kysymy.
Tokaks: Totta mooses. Kyllä ahterista näkee onko salilla tehty muutaki ku vaan penkkii ja haukkaa.

She Devil sanoi:
Tuota, pitäiskös se pakarapotku taljassa tehdä jalka suorana vai koukussa?

Itse olen tehnyt vähän tähän tyyliin. Eli jalka suorana. Mutta kaipa sitä voi soveltaa, ja tehdä jalka koukussakin... Kokeilemalla selviää :whip:

Kuten jo nikistä voi päätellä, sitä itseänsä löytyy. Kyykkää, kyykkää ja vielä kerran kyykkää. Leveä kyykky (esim. voimanostokyykky) on poikaa (ja tyttöä) perseelle. Kapea kyykky ottaa enemmän reisiin.

Tekisin mielelläni pakaroille kohdentuvia liikkeitä. Mikään ei ole parempaa kuin polte perseessä... :evil:
Ainoastaan perseestäni olen saanut joskus naisilta kehuja :piis: Parasta puoltani kannattaa siis vaalia hyvin.

Kun saisi ne pakarat pienemään, tai sitten vaihtoehtoisesti muut lihakset kasvamaan niin ei tuo perse olisi se levein kohta kropassa.
Tuskin geeneistä johtuvaa, lautailu taitaa vaikuttaa paljon juuri pakaralihaksiin.

[ZannaZ] sanoi:
Itse olen tehnyt vähän tähän tyyliin. Eli jalka suorana. Mutta kaipa sitä voi soveltaa, ja tehdä jalka koukussakin... Kokeilemalla selviää :whip:

Aloin tässä miettimään, että toi liike muistuttaa "reverse hypersin" liikerataa. Siinä tulis vaan molemmat puolet samalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom