Perseen paisutus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pyrin enemmänkin paisuttamaan tuloksia ja egoa, mutta kyllä kai muu ruumis paisuu siinä samalla.

Monta vuotta koetin itse asiassa treenata reisiä niin ettei vaan perse kasvais enempää, mutta sitten aloin vahtimaan kaloreita ja kyykkäämään kunnolla. Lihaa on tullut lisää reisiin ja perseeseen, mistä on sitten rasvaa lähtenyt pois, joten tää metodi toimi, lievästi tosin.

Ikävä kyllä laardit kertyy takalistoon, joten anaalitarkka dieetti 24/7/365 on ainoa vaihtoehto. Edelleen näyttää siltä, ettei ole hamstereita ollenkaan kun pakarat on kun Serena Williamsillä. Tää ois tietty makeeta jos olis nainen :eek:.

Mun mielestä on ei näytä todellakaan hyvältä jos miehellä on iso perse, en kyllä katselekaan niitä, mun mielestä kiinteä ja sopusuhtainen on paras.

Mutta itse koetan olla treenaamatta sitä erikseen koska, mutu. että lähes kaikki jalkaliikkeet käyvät peppuun, ainakin seuraavana päivänä kipu on sen mukainen.
Riippuu paljon ruumiin rakenteestakin, joillain jo luonnostaan isommat posket kuin toisilla.

Jos käsivarsissani olisi yhtä isot lihakset kuin bepassa minulla olisi aika isot hanskat.

Dopey sanoi:
Monta vuotta koetin itse asiassa treenata reisiä niin ettei vaan perse kasvais enempää, mutta sitten aloin vahtimaan kaloreita ja kyykkäämään kunnolla. Lihaa on tullut lisää reisiin ja perseeseen, mistä on sitten rasvaa lähtenyt pois, joten tää metodi toimi, lievästi tosin.

Ikävä kyllä laardit kertyy takalistoon, joten anaalitarkka dieetti 24/7/365 on ainoa vaihtoehto. Edelleen näyttää siltä, ettei ole hamstereita ollenkaan kun pakarat on kun Serena Williamsillä. Tää ois tietty makeeta jos olis nainen :eek:.

Hamsterit=????

unreal sanoi:
Hamsterit=????

Da Butt D. tarkoittaa varmaan hamstring-lihaksia eli kansalaisille lihaväliä pakaran ja polvitaipeen välissä. Kutsutaan "piireissä" myös nimellä takareisi. HTH.:)

DOMS man sanoi:
Pyrittekö tietoisesti paisuttamaan salilla persettä.

Perseeseenhän nyt ottaa hyvin kyykky mutta itse ainakin yritän käyttää siinä niin paljon etureittä kuin mahdollista.

Tekeekö kukaan mitään eristävää perseliikettä.

Ei muuta kuin oikein perinteistä voimanostokyykkyä, tanko alhaalla selässä ja perse tosi taakse niin että polvet ei mene eteen, ja kas, ei aikaakaan kun perse on iso kuin neljän leivän uuni!

Suositut

Back
Ylös Bottom