(Perinnöllinen) hiustenlähtö

Originally posted by Pinja
Hei mitä te kundit oikeen ressaatte...??Meikäläisen ja hyvin monen muun pimun mielestä miehen PITÄÄ olla kalju!Ei todellakaan kannata murehtia...

My kind of woman! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun kysyin parturi-kampaaja(opiskelija) tyttöystävältäni mitä tehdä kun kaljuuntuu nii se meni vastaamaan että käyttää mitä lie kaikenlaisia lääkkeitä ja voiteita :jahas: No, onneksi ei itsellä kaljuuntumisongelmaa ole ja vielä kun se kalju vedellään itse :D

Onneksi hän leikkaa kysyttäessä hiukseni pois kun en jaksa niitä katsella(jota jaksan hyvinharvoin) tosin ei suostu käytteleen sitä helvetin terävää veitseään vaikka se on ennenkin leikannut hiuksia sillä :curs:

EDIT: opiskelija

Originally posted by maximillian

1. Kastele hiuspohja ja sänki

2. Levitä päähän öljyä hiuksien alueelle(vauvaöljy, liukastusvoide, ruokaöljy, whatever..)

3. Partavaahto päähän

4. Odottele pari minuuttia jolloin hius imee itseensä kosteutta

5. Aja

6. Laita märkään kaljuun tippa kosteusvoidetta jos tarvetta
7.Laita Yves Rocher partavettä

8.Helvetisti Axee

9.Pistä puuhelmet ja iske kiva poikaystävä

EI PERKELE!
1.Ajat koneella
2.Laitat saippuaa
3.Höyläät

yksinkertaista

Originally posted by Aku-A
7.Laita Yves Rocher partavettä

8.Helvetisti Axee

9.Pistä puuhelmet ja iske kiva poikaystävä

EI PERKELE!
1.Ajat koneella
2.Laitat saippuaa
3.Höyläät

yksinkertaista

Luin tuossa äsken tutkimuksesta jonka mukaan skineissä on
enemmän homoja kuin keskimääräisessä otannassa? Pitääkö tämä paikkaansa? Onhan se tietysti mahdollista, olihan hitlerkin sekä juutalainen että homo.

Hitler was gay?

Alat sitten jakelemaan neuvoja kun alkaa ne häpykarvat kasvamaan.
;)

Nazism is just one version of homosexuality

"Browse with me now through a book you must read by attorney Scott Lively, entitled The Pink Swastika: Homosexuality in the Nazi Party (Founders, Keiser, Oregon, 1997). the Nazi Party was founded in Munich in the Bratwurstgloeckl, which just happened to be what today is known as a 'gay bar.' This was no coincidence because the Party was largely homosexual. Many of its rituals and symbols came from sodomite organizations and individuals, among them the 'Sieg Heil' salute, the double lightning bolt 'SS' symbol, and the inverted triangle to identify classes of prisoners in the concentration camps."

gay_Hitler.gif

Originally posted by maximillian
Luin tuossa äsken tutkimuksesta jonka mukaan skineissä on
enemmän homoja kuin keskimääräisessä otannassa? Pitääkö tämä paikkaansa? Onhan se tietysti mahdollista, olihan hitlerkin sekä juutalainen että homo.
Piti varmaan sanoa että luit kommunistien propagandaa.
Mitä tämmöstä mulle selität mää saan bannin jollen lopeta 'skini paskan' levittämistä.
Hitlerillä oli vaan yksi kives, pani eläimiä ja viiksetkään ei kasvaneet kunnolla.

Hyvin mahdollista kaikki sharpit on homppeleita.
Pistäkää muuten kazaa hakuun skinhead.

"Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen;
tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä
oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja
levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta."

YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallisen
julistuksen 19. artikla.

Originally posted by seppo-x
Nazism is just one version of homosexuality

"Browse with me now through a book you must read by attorney Scott Lively, entitled The Pink Swastika: Homosexuality in the Nazi Party (Founders, Keiser, Oregon, 1997). the Nazi Party was founded in Munich in the Bratwurstgloeckl, which just happened to be what today is known as a 'gay bar.' This was no coincidence because the Party was largely homosexual. Many of its rituals and symbols came from sodomite organizations and individuals, among them the 'Sieg Heil' salute, the double lightning bolt 'SS' symbol, and the inverted triangle to identify classes of prisoners in the concentration camps."

gay_Hitler.gif

Tästähän löytyi sitten lisääkin tutkimuksia. :lol2:

Piti varmaan sanoa että luit kommunistien propagandaa.
Mitä tämmöstä mulle selität mää saan bannin jollen lopeta 'skini paskan' levittämistä.

Äiti, äiti. Puuro poppaa. Anna tissii...:rolleyes:

Mutta, niitä häpykarvoja odotellessasi.:thumbs:

Mää oon ainaki hetero kun olen äitin tissis koko ajan kiinni.
Tosibodarit sitä paitsi ajaa karvansa.

Lopettaa mitä?
Eikö mun huumori kelpaa vai, MITÄ HÄH!!??!

En tiedä kelpaamisesta, mutta ei ainakaan toimi. Kyllä se siitä muutaman vuoden päästä helpottaa toivottavasti.

itse kaytan DMSO:ta, 99% vahvuista

sekoitan 8 oz DMSO nesteeseen 2000 mg MSM:aa, 4000 mg L-Arginiinia, tuoretta Aloe kasvia (lima kaavitaan lehden sisapinnasta seka 600 mcg trijodityroniinia

laitan pumpulipuikolla pienen maaran kolme tai nelja kertaa paivassa ohimoille ja nyt 4 kk kayton jalkeen on alkanut tuuhea kasvu paikoissa joissa ei ole ollut tukkaa useaan vuoteen

itelläki pyörähti tänä vuonna pyöreät 20vuotta tauluun ja hiuksia lähtee... hiuksia on lähteny ja parin vuoden aikana ensimmäiseksi päältä mutta oon saanut "piilotettua" erintyyppisillä kampauksilla sen mutta nytten olen huomannut että oon ihan keskeltä päätä kans kalju ja sitä ei pysty peitämään kuin lippiksellä, eikä siiliksi vetäminen ole edes vaihtoehto sillä olen luonnostaan porkkanapää joten oranssi siili näyttäisi iha vit*n naurettavalta :/

Onko tässä 9v aikana viimeisestä viestistä lähtien tähän päivään tullut mitään uusia tehokkaita lääkkeitä mikä pysättäysi kaljuuntumisen ? tai mikä pakkislaiset/lukijat nykyisin käyttävät tai ootte kuulleet tehokkaita neuvvoja torjuakseen kaljuuntumista ? vai pitäsikö vain vetää melko lyhyt letti ja ostaa monta eri lippistä peittämään päätä........

^ Miten olisi ihan kokonaan kalju?

Joo, kaljuna vuodesta 2003, eli 27 vuotiaasta. Vittuako tota pyristelemään vastaan. Jos ei kestä tukka päästä niin otetaan sitten kaikki pois.
50.000mk ois maksanu perskarvojen siirto otsalle Nordströmin klinikalla, kävin konsultaatiossa ja toi ois pitäny uusia jotain 2-5v välein. Ostin Gilleten ja Moserin. Makso about satasen.

Mulla kans about 27 vuotiaana alkoi ohimot vähän pakenemaan, niin en jäänyt odottelemaan pelletukkaa, vaan rokkitukka vaihtui 3mm sänkeen kerrasta, kun pakenemisen huomasin. Olihan se kontrasti kohtuullisen raju alkuun, mutta nopeesti siihen tottui. Kävin hakemassa lääkäriltä reseptin tuohon hiustenlähtöön, mutta kun lueskelin ihmisten kokemia sivuvaikutuksia, niin jätin kyseisen lääkkeen apteekkiin. Finasteridi olisi ollut tämä lääke, mutta vähän liikaa seksuaalisesti värittyneitä ongelmia tuntui aiheuttavan, joten koin seksuaalisen kyvykkyyden tärkeämmäksi kuin hiukset.

Tästä aiheestahan tosin on tehty hiljattain erittäin lupaavia kokeita hiirillä, liittyen astressin-b -kemikaaliin, jonka huomattiin vahingossa kasvattavan kaljuuntuneille hiirille karvat takaisin. Aihe on sen jälkeen aika-ajoin ollut esillä mediassa ja http://www.hairloss-research.com/norma-human-trials-now-in-progress/ -sivuston mukaan menossa on jonkinlainen human trial. En tiedä liekö tuo ainoa labra, joka aihetta tutkii, mutta tuskinpa kuitenkaan. Tokihan kliiniset testit vievät vielä aikansa, mutta lupaavalta tuo vaikuttaa.

Sitä odotellessa itsellä on menossa phase 2, kun sytostaattihoidot näköjään vie tuon sängenkin pois, joten kohta se on tuo pää varmaan ajeltava ihan nahkalle saakka :) Partakin tippuu + muutkin kropan karvat, joten sheivailut taitaa olla hetkeksi ohi ja pääsee 40€ Moser lepäämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom