(Perinnöllinen) hiustenlähtö

Sinänsä jännä, että pelätään reseptillä saatavia tuotteita, mutta katukaupasta ostetut tuotteet kyllä kelpaa lihasten kasvatukseen. :sneaky:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
51dm8eLKkuL._AC_.jpg

Isäni kaljuuntui kuin Bruce Willis jo joskus vajaa 30 vuotiaana. Joskus skidinä kun menin parturiin ja mutsi kysyi että millaset hiukset haluan että leikataan, ni sanoin että samanlaiset kun iskällä. Mutsi nauro ja mä ihmettelin että mitä hauskaa tossa nyt mukamas oli. :D Sain tyytyä johonkin muuhun tyyliin. Nyt kun 40v häämöttää jo muutaman vuoden päässä, olen vihdoinkin melkein saanut toiveeni. :D Ei ihan vielä noin miehekästä kaljuuntumista ole, mutta aika lähellä ollaan jo. Tosin hiukset on pitkät ja ponnarilla, toisin kuin Brucella ja isälläni oli. Ehkä sitten kun kaljuuntuu tuohon pisteeseen asti, leikkaan kans lyhyemmäksi. ehkä.

Itsellä ei vielä hiusraja karkaa, mutta kiinnostaisi silti, että voiko se lähteä vielä karkaamaan vaikka olen melkein kolmekymppiseksi elänyt jo ilman kyseistä ”vaivaa”? Isällä on tukka päässä vielä reilu kuuskymppisenä, niin voisiko tässä olla toivoa, että selviää säikähdyksellä?

Eli kuinka paljon geenit tuohon vaikuttaa? Voiko hyvistä geeneistä huolimatta tukka lähteä päästä jos vaikka tarpeeksi stressaa ja myös toisinpäin?

Itsellä ei vielä hiusraja karkaa, mutta kiinnostaisi silti, että voiko se lähteä vielä karkaamaan vaikka olen melkein kolmekymppiseksi elänyt jo ilman kyseistä ”vaivaa”? Isällä on tukka päässä vielä reilu kuuskymppisenä, niin voisiko tässä olla toivoa, että selviää säikähdyksellä?

Eli kuinka paljon geenit tuohon vaikuttaa? Voiko hyvistä geeneistä huolimatta tukka lähteä päästä jos vaikka tarpeeksi stressaa ja myös toisinpäin?
Mitä tulee hiustenlähtöön, niin arvioi geenejäsi enemmän äidinpuolelta. Ja se minkälaiset hiukset sulla on alle 30 vuotiaana ei kerro vielä mitään tulevasta.

Ei oo kokemusta, mut kuontalo harvenee hyvää tahtia täälläkin, ni raportoi toki toimivuudesta, jos jaksat! Mieluusti pitäisin hiukset, mut toisaalta uimalakki on ultimaattinen alfakampaus.
Tässäpä rapsaa. Kohtuu hyvinhän tuo on toiminut. Ei mitään sivareita, kaljuuntuva läntti ei ole suurentunut, vaan oikeastaan jopa pienentynyt. Uutta hiustakin tullut vissiin. Eli toimii kuten pitää. Alkutilanteesta kuvia edellisellä sivulla.

Liitteet

• IMG_20200530_125145.jpg
    IMG_20200530_125145.jpg
    176,3 KB · Katsottu: 159
  • IMG_20200530_124754.jpg
    IMG_20200530_124754.jpg
    267,5 KB · Katsottu: 158
  • IMG_20200530_125116.jpg
    IMG_20200530_125116.jpg
    211,4 KB · Katsottu: 166
  • IMG_20200530_124738.jpg
    IMG_20200530_124738.jpg
    233 KB · Katsottu: 209
Tässäpä rapsaa. Kohtuu hyvinhän tuo on toiminut. Ei mitään sivareita, kaljuuntuva läntti ei ole suurentunut, vaan oikeastaan jopa pienentynyt. Uutta hiustakin tullut vissiin. Eli toimii kuten pitää. Alkutilanteesta kuvia edellisellä sivulla.
Ootko ottanu Finaa 1.25mg/päivä?

Vissiin kuulema nyt about 30v:nä alkaa tulla pälvikaljua. Papalla oli munkkikalju "aina".
Ukolla on vahva fleda 60v:nä, mut damn. Onneks kalju sopii mulle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom