Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisi pysytellä kohtuudessa sen gini-jugurtin kanssa.

Näillä lähti taju.

1016143816621662c2ba8338bcc5f5d841113fc7b131da532e9d_6416453049703png.png

iu

iu

iu

iu

valio-polar-kevyt-10-juustoviipale.jpeg

1f6e6049cbde3c45ed4570be8950a997.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on semmosta. Olevinaan vahva itsellinen olento ja silti on vapaa-ajat täysin heitteillä.

Tänään on tarkoitus syödä verilättyjä, koska ferritiini on rautalisästä huolimatta laskusuunnassa. Toukokuussa 109 ja nyt 61. Hemoglobiini on kyllä pysynyt hyvänä, 130. Se oli toukokuussa 139, joten pikkuisen laskenut, mutta silti vielä hyvä.

Toukokuussa 109 ja nyt 61

Minä olen syönyt noin 1/2 vuotta rautaa. Viimeksi mitatessa ferritiini oli 64. Lkr sanoi, että voin syödä vielä toisetkin puoli vuotta. Harmi vaan, kun maha kestää vain sen kalleimman valmisteen eikä siihen voi kirjoittaa reseptiä.

Ostin eilen Kaura Herkku -leipää! Pitää testata tänään.

Nonnih. Hyvä.
Mikä on fiilis- ja tuntemukset?

Paha sanoa kun ei ollut vielä oikeasti liukasta eikä kunnolla lunta, mutta tuollaisella pikkulumella ajaminen tuntui ainakin vielä ihan veturikuskin hommalta eikä liikkeellelähdöissäkään sutinut niin että sitä olisi edes huomannut. Eiköhän sitä etenemiskykyä reilummassa lumikerroksessakin päästä pian testaamaan.

muistakaa varautuminen pöppöröiseen keliin, ainakin #paikkakunnalla oli yöllä hyvin pöppöröistä lunta:maassa

#pöppöröinen

IMG_2433.webp

Ai huutista, naapuri vaihtaa nastarenkaita. Itse tein lumiukon äsken. :D

Hirveellä janolla äsken Alkoon tajuamatta, että ne ei oo kovin hyvin tänään auki.. #ginijugurtti

Muoks. Kaupasta sai jotain korviketta, mutta kyllä taas koetellaan pientä ihmistä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom