Penkkitulos nousuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone$i
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No pitihän sitä tännekkin rekisteröityä. Mitä veikkaatte onko mahdollista saada 100kg penkistä heinäkuun loppuun mennessä? Tänään meni 75kg tiukka kutonen. Maksimia en ole kokeilut mutta veikkaisin sen olevan 80-85kg paikkeilla. Monesti tuo 75kg tulisi nousta, että 100kg olisi mahdollinen?

No pitihän sitä tännekkin rekisteröityä. Mitä veikkaatte onko mahdollista saada 100kg penkistä heinäkuun loppuun mennessä? Tänään meni 75kg tiukka kutonen. Maksimia en ole kokeilut mutta veikkaisin sen olevan 80-85kg paikkeilla. Monesti tuo 75kg tulisi nousta, että 100kg olisi mahdollinen?

mitähän painat ite? ite painan max 77kg ja oon ottanu 75kg 22x maximitoistona ja 120kg ykkösenä penkistä et omat menee ainakii noin. vaihtelee varmaa tietenki henk.koht. mut kysymyksiin vastauksia. :) :eek:

Vedät hermotus reeniä eli teet vain 1-2 toistoa ja teet näin 5-10 sarjaa. Ite veikkaisin myös saavani tuon 6 kertaa 75 kiloa juuri ja juuri mutta oma maksimini on 95 kiloa koska olen tehnyt paljon hermotus reeniä ja muutenkin pienillä toistomäärillä.

Itse joudun hakkaamaan hermostusta useita viikkoja että se oikea maksimi löytyy eli useampana viikkona putkeen samallainen treeni kuin ykköstä kokeilisi eli koitat sen ykkösen ja seuraavalla viikolla 5 tai 2,5kg lisää.

mutta kannattaako tuossa lähteä vielä hermottamaan jos 100kg tulo on epävarma. Monta toistoa noin suunnilleen tulisi saada 75kg tai 80kg niin se markka nousisi?

Itsellä oli suurinpiirtein niin noissa pienemmissä raudoissa, että kun nelonen tuli 80 niin tuli 90 ja nelonen 90 niin tuli 100 jne.

Itse joudun hakkaamaan hermostusta useita viikkoja että se oikea maksimi löytyy eli useampana viikkona putkeen samallainen treeni kuin ykköstä kokeilisi eli koitat sen ykkösen ja seuraavalla viikolla 5 tai 2,5kg lisää.

Nyt pitää vetää takaisin puheita, JOskus se maksimi tulee ilman hermotuksiakin kunhan päivä on kohdallaan.

Mietin tässä milläisellä ohjelmalla tuon penkin nostaminen 2kk ois mahdollista 85->100kg. olen käynyt salilla tammikuusta lähtien eli aloittelija. Minulla on mahdollisuus käydä salilla 3-4kertaa viikossa. Tuo markka pitäisi kesän loppuun saadan menemään sillä vetoa menin lyömään. Olisiko järkeä alkuun tehdä 3x4-6 toiston sarjoja kahdesti viikossa normipenkkiä ja kerran lattiapenkkiä. Sitten kaksi viimeistä viikkoa tehdä hermotus tai "maksimi piikkausta" tai mitä onkaan. Onko tuolla ohjelman mitenkään mahdollista saada penkkiä nousemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mietin tässä milläisellä ohjelmalla tuon penkin nostaminen 2kk ois mahdollista 85->100kg. olen käynyt salilla tammikuusta lähtien eli aloittelija. Minulla on mahdollisuus käydä salilla 3-4kertaa viikossa. Tuo markka pitäisi kesän loppuun saadan menemään sillä vetoa menin lyömään. Olisiko järkeä alkuun tehdä 3x4-6 toiston sarjoja kahdesti viikossa normipenkkiä ja kerran lattiapenkkiä. Sitten kaksi viimeistä viikkoa tehdä hermotus tai "maksimi piikkausta" tai mitä onkaan. Onko tuolla ohjelman mitenkään mahdollista saada penkkiä nousemaan.

En lähtis kahesti viikkoon normipenkkiä tekee. Ota kerran viikkoon se normipenkki ja siihe vaikka toisena päivänä kapea. Ite oon tehny tuon lattiapenkin yleensä normipenkin tilalla näin: Max 3, 10% pois ja 5 ja siitä 10% pois ja 8. Nopeuspenkkiäkin voi toki johonkin väliin laittaa myös (esim 8x2 jollain 50%:lla), kuhan muistat keventää välillä, ettei hermotus mene ihan tukkoon. Tuo 3x6 on ihan hyvä alotella, siitä lähet muutaman viikon päästä tiputtelee toistoja ja lisäämään rautaa ni kyllä se satku sieltä pitäs tulla.

joo kahtoin sakarin penkkiohjelman mutta tuntuu et turhan kevyt sillä jokasen sarjan saisin niillä prosenteilla jo suoraan tehtyä paitsi maksimi pysyisi samassa pitäskö mulla hermottaa jonkun aikaan sillä saan 3x2x80kg ja 6x75kg ja maksimi on 82,5kg(ei menny enään 85kg :()

joo kahtoin sakarin penkkiohjelman mutta tuntuu et turhan kevyt sillä jokasen sarjan saisin niillä prosenteilla jo suoraan tehtyä paitsi maksimi pysyisi samassa pitäskö mulla hermottaa jonkun aikaan sillä saan 3x2x80kg ja 6x75kg ja maksimi on 82,5kg(ei menny enään 85kg :()

Senpä takia noita voimaohjelmia ei ole tarkoitettu ihan viellä tossa vaiheessa että ne prosentit ei päde ollenkaan alle 90 kg painoissa. Voi niitä muokata sopiviksi, en minä sitä sano.

Siis vertaa 6x50kg=60kg ja 6x100kg=120kg

ellei oo kauheesti pohjaa ja ne maksimit on siellä 100:n alapuolella, kannattaa hyvin selkeesti keskittyy lihaskasvutreeniin. voima on suoraan riippuvainen myös lihaksen poikkipinta-alasta. hermostollista treeniä ei kannata tehdä, ellei oikein vielä oo mitä hermotella. tokihan se hermosto tekee töitä AINA, kun joku liikkuu, mutta voimailussa yleensä eritellään se selkeesti hermostollinen maksimivoimatreeni.

Kertokaaha miten penkkiä kannattas treenata että saisin viimeistään jouluna(mielellään aikasemmin) 100kg penkistä. Tällä hetkellä menee 6x72,5kg ja maksimi N.80kg. Viimesen kuukauden aikana maksimi on pudonnut 5kg vaikka oon normi treeniä tehny. Kertokaa miten pitää treenata jotta saisin 100kg. Älkää kertoko että perustreenillä sillä en tiedä mitä se on.

Oot luultavasti ylikunnossa jos tulos tulee alaspäin vaikka oot normaalisti treenannut.

Ota penkkiä kehdesti viikkoon ja nyt aluksi teet jonkun parin viikon peruskuntokauden että vaikka 3x15 40 kilolla.
Sitten siitä alat tehdä Miken 2x6. Eli otat alkupainoksi vaikka 60 kiloa. Ja sitten teet sen kahdesti viikkoon ensviikolla lisää painoa 2.5 kiloa näin jatkat niin kauan kun menee toi 2x6. Jos menee vain ekassa sarjassa kutonen pidät samat painot seuraavaan treeniin ja jos ekallakaan ei tuu kutosta lasket enskertaan painoja 5 kiloa.
Tällä systeemillä saat helposti tuon 100 kiloa vuodenvaihteeseen mennessä. Mutta hommia saa tehdä ja syödä pitää helvetisti !

eiköhän tääkin jotenkin topicciin kuulu.

eli koitin tänään ekaa kertaa paitaa päälle treenissä (katana). Kun laski tankoo alas niin alko sattuun ihan pirusti tonne kainalo/takaolka alueelle.
paita ikään kuin nipisti sieltä. tietääkö kukaan mikä meni vikaan? onko normaalia vai oliko kenties olkapalat huonosti?

voisko joku muutenkin listata asioita mitä olis hyvä huomioida paitaa pukiessa ja käyttäessä, jotta sen sais ja se pysyis oikein päällä?

Suositut

Back
Ylös Bottom