Penkkipunnerrustulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leona
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jes, nyt on oma paino nostettu:dance: Siis viikko sitten lauantaina. 52,5kg tuli ylös ihan sievästi. Oma elopaino noin 51kg...

Eilen oli paitapenkkipäivä ja ensi keskiviikoksi ohjelmaan merkattu kovimmillaan 57,5kg kapealla otteella:wtf: Olen aina paitapenkin jälkeen ihan tukossa seuravan viikon, joten epäilen voimiani... Tai ehkä pitäis ajatella niin että kun ohjelmassa lukee että se pitää nostaa niin se pitää silloin nostaa:D

Tänään vihdosta viimein nousi 60kg!! Kokeilin viimeksi joulukuussa, mutta silloin rauta painoi vielä liikaa. Tänään tuli sitten omaksi ihmetyksekseni kerralla jo 3 toistoa. Happy-happy:dance:
(omaa elopainoa noin 67kg)

Saako esittää :david:-kysymyksen...
Mikä ihmeen paitapenkki??

Mikä ihmeen paitapenkki??

Penkkipunnerrus jossa käytetään penkkipaitaa.

971029.jpg

Thänk jyy! Mitä hyötyä siitä paidasta sitten on? :eek:
Siinä on sellaisia maagisia voimia, noita tehdään Haitissa. Se päällä pystyy nostamaan enemmän!:D

Eilen 60kg - ei paha. Olkapää kestää taas, ja tästä on hyvä jatkaa, vanhan valaankin.

p.s. On muuten söpö kuva. Kyllä salitreeni ja -vaatteet miehen tekevät...

mun ennätys penkistä on 55 kg. olin silloin 14. nyt kun en oo loukkaantumisien vuoksi päässyt reenaan kunnolla niin nostan 45 kg.
kaippa se siitä taas nousee hiljalleen kun vaan reenaa.. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kun aloitin, niin en meinannnut jaksaa tehdä 20 kilon tangolla melkein yhtään mitään penkissä! Kapealla otteella sen sijaan sujui ihan hyvin. Rintalihakset oli se heikoin lenkki.
Tulos nousi nopeasti 35 kiloon ja pysyi siinä miljoonia vuosia. Pari kuukautta sitte aloin penkkailemaan vähän enemmän ja kunnolla ja nyt oon saanu 50 kilolla kaksi toistoa. En ole kokeillut maksimiykköstä, mutta ainakin tuntui, että olisi vielä ainakin höyhenen verran varaa nostaa..:) Jännää miten se tulos lähti heti nousemaan kun opettelin paremman penkkitekniikan ja aloin tekemään lyhyempiä sarjoja. (3-5 toistoa) Ennen jaksoin tehdä 35 kilolla ainakin 6 toistoa, mutta isommilla painoilla en välttämättä yhtään.

Penkkaaminen on kyllä kivaa. Nyt kun oon tajunnut jotenkuten sen jujun niin oon tykästyny! Nopeuspenkin lisäsin myös samaan ohjelmaan eri päivälle ja se tuntuu myös toimivalta.

Uskaltaakohan sitä nostaa tätä topiccia melkein vuoden takaa :)

Mutta tosiaan, 50 kilolla teen lyhyempää sarjaa, 40-45 kilolla x 10.
55 kiloa on tällä hetkellä maksimit mitä olen kokeillut, tavoite olisi nyt sinne 60 kiloon joskus päästä :)

Itellä vähän vajaa vuosi sitten kokeiltu maksimi 62,5, pitäisi nyt tässä kohta päivittää. Kovimmat sarjat viime aikoina ollu 5*5*55 ja 3*3*58,5, että pitäisi kyllä jotain edistystä olla tullut (ei tosin kovin kummoista mutta kaikki extra on plussaa) :D Olisi kyllä pitänyt tuossa välilläkin kokeilla, mutta kun kroppa vähän protestoi koko hommaa...

no on se prkl, en ole kehittynyt yhtään :D :D No, käytetään nyt sitten tähän sitten sitä tekosyytä, etten treenannut kunnolla yli puoleen vuoteen ja painokin pudonnut melkein kymmenen kiloa :D

Lieneekö oikea paikka esittää kysymyksiä, mutta kun täällä kerta on muitakin lyhyitä mimmejä, niin miten laitatte jalat penkissä? Mulla töppöjalalla koivet menee penkin molemmin puolin ja vain varpaat yltää maahan. Käytättekö esim. painolevyjä korokkeena jalan alla?

Jotta ei menisi ihan offtopiciksi, niin tein penkkiä tangolla eilen kolmannen kerran ikinä ja sain ylös hurrrjat 12x20 ja 2x6x25 :D Mut kaippa tuo tuosta lähtee kehittymään.

Miten lyhyt sie oikein oot? :D

Itellä kyllä yltää jalat maahan vaikka olen vain vajaa 160 senttinen ja harvinaisen persjalkanen. Ei kun vaan korokkeita alle jos ei muuten yllä!

Miten lyhyt sie oikein oot? :D

Nooh saattaa se kantapääki jotenkuten maata koskea, mutta mistään tukevasta kontaktista ei voi puhua. Olen samat 160 senttiä ja "persjalakanen morsian" kuten mies rakastavasti aina välillä muistuttaa :D Oisko penkeissäkin eroa? Ei mulla kyllä yllä jalka tukevasti maahan missään muussakaan meidän salin penkinkaltaisessa laitoksessa.

Mutta joo, kait se on nieltävä ylpeytensä ja alettava lätkiä niitä kiekkoja töppötossun alle :)

Nooh saattaa se kantapääki jotenkuten maata koskea, mutta mistään tukevasta kontaktista ei voi puhua. Olen samat 160 senttiä ja "persjalakanen morsian" kuten mies rakastavasti aina välillä muistuttaa :D Oisko penkeissäkin eroa? Ei mulla kyllä yllä jalka tukevasti maahan missään muussakaan meidän salin penkinkaltaisessa laitoksessa.

Penkeissä ON eroja.

Itse pidän jalat penkillä.

Mutta joo, kait se on nieltävä ylpeytensä ja alettava lätkiä niitä kiekkoja töppötossun alle :)

Ootkohan sie sitten jotenkin huonossa asennossa siinä penkillä? Ite oo penkannut monenlaisella erilaisella penkillä ja kyllä ne jalkapohjat tukevasti maahan yltää.

Ootkohan sie sitten jotenkin huonossa asennossa siinä penkillä? Ite oo penkannut monenlaisella erilaisella penkillä ja kyllä ne jalkapohjat tukevasti maahan yltää.

Hmm... no täytyy myöntää etten tiedä muuta asennosta, kuin että selällänsä makoillaan silmät tangon kohdalla sen ollessa tuella, ja alaselkä saa olla pienellä kaarella (?). Otteen leveyskin on vielä hakusessa.

Ehkä sulla on sääriluut pari senttiä pitemmät kuin mulla, itselläni on tosi lyhyet? Myös työpisteeni on ergonomin toimesta säädetty niin matalalle, että kun joku uusi ihminen tulee käymään, se yleensä purskahtaa nauruun nähdessään pöytäni muiden keskellä.

Onko sulla reidet sitten penkin myötäisesti? Itellä ei oo, ja silleen ei kyllä varmaan yltäskään maahan! Kokeiles vaikka laittaa leveemmälle jalat, niin nekin menee sitten siinä silleen kaarelle, niinku menis siltaan.

Kyllä se selkä saa olla ihan reilullakin kaarella jos sellaiseen pystyy ;)

Oteleveys itellä on pikkurillit merkeillä, ja nimenomaan voimanostotangolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom