Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by onion
Täällähän voisi kysyä vaikka sitä, että miksi penkkipunnerrus on liikkeenä niin aliarvostettu? Liike jossa rasitetaan rintaa, ojentajia ja etuolkapäitä ei mielestäni ole mitenkään "turha" liike. Itseasiassa liike on ihan saamarin monipuolinen.
Melkeinpä kaikki salilla käviät tekevät penkkipunnerrusta, tai penkkipunnerrusta jossain muodossa, tai ainakin suurinosa salillakävijöistä. Penkkipunnerrus on ehkä kaikkein tunnetuin perusliike ja mikäs siinä kysellä liikkeestä, jota melkein kaikki varmasti tekevät. Kysymykseen saa varmemmin vastauksen, kuin esim. paljollako vedät suoralla tangolla kulmasoutua seisten? En vaadi salillakäymättömiltä ymmärrystä muihin liikkeisiin. Kysykööt mitä kysyvät. Maastavetoa ja kyykkyä kysyvät ne, jotka ovat niistä kiinnostuneet. Penkki on kuitenkin hyvä liike, hyvien liikkeiden joukossa. :joulu6:
Originally posted by n00kie
Mä olen taas ihmetellyt et jos kysyy penkkiä (hyvin harvoin olen kysynyt) niin miksi sieltä on tultava joku aivan vastaus esim. "kyl se tarpeeks o" tai muuta .
:wall: :wall:
miksi ei voi vaan sanoa oikeaa tulosta.
voiko joku kenties kertoa, why oh why?
Originally posted by mik99
no jospa se penatulos on niin huono ettei sitä kehtaa paljastaa..en kyllä itsekkään mielelläni vastaa jos multa kysytään..
Originally posted by n00kie
Mä olen taas ihmetellyt et jos kysyy penkkiä (hyvin harvoin olen kysynyt) niin miksi sieltä on tultava joku aivan vastaus esim. "kyl se tarpeeks o" tai muuta .
:wall: :wall:
miksi ei voi vaan sanoa oikeaa tulosta.
voiko joku kenties kertoa, why oh why?
avautuminen loppui tähän.
:joulu3:
Originally posted by pikkujussi
No kun on käynyt 79.8%:sti niin että kun on kertonut niin kaveri sanoo että ei usko. Sitten vaan sanottava että sehän on sun ongelmas...ja sehän on riidan haastamista...
Originally posted by Krusifiksi
En minäkään. Sitten kun raw-tulos alkaa kakkosella, niin voinen kertoa. Sitä ennen on mainostus jäissä. :D
Originally posted by J.Jake
On myös soveliaampaa kysyä penkitulosta kuin pitää leveitä hartioita vain runsaan testonerityksen merkkinä ja kysyä esimerkiksi. Joudutko sä runkkaamaan usein?
Tuoreimmassa Yleisurheilun kuvalehdessä oli tännäköinen otsikko:Originally posted by onion
Täällähän voisi kysyä vaikka sitä, että miksi penkkipunnerrus on liikkeenä niin aliarvostettu? Liike jossa rasitetaan rintaa, ojentajia ja etuolkapäitä ei mielestäni ole mitenkään "turha" liike. Itseasiassa liike on ihan saamarin monipuolinen.
Melkeinpä kaikki salilla käviät tekevät penkkipunnerrusta, tai penkkipunnerrusta jossain muodossa, tai ainakin suurinosa salillakävijöistä. Penkkipunnerrus on ehkä kaikkein tunnetuin perusliike ... Penkki on kuitenkin hyvä liike, hyvien liikkeiden joukossa. :joulu6:
Originally posted by maxmussel
No juu. Onhan se perusliike, mutta moniko oikeesti ottaa maksimeita, ellei tee voimanostotyyppistä?
Mulla ei ole hajuakaan maksimista, koska en ole ikinä koettanut, mutta sarjaa teen raskaalla kaudella 110kg:lla.
Originally posted by Koipireisi
Hähä, kuinka moni on joskus VALEHDELLUT penkkituloksensa? :evil: