Penkkipunnerruksen yliarvostus?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by NHB
Kyse ei tosiaankaan ole siitä ettenkö uskoisi sellaisia naisia olevan jotka kykenisivät tekemään miesten säännöillä vähintään yhden toiston sotilaspenkissä. Tunnenkin jopa kaksi sellaista yksilöä jotka pystyvät tai ovat siihen pystyneet. Toinen kyllä lääkeaineiden vahvalla avustuksella. Kyse on siitä että heitä on niin vähän ettei kisoja saada aikaan. Kyseisen viittauksen tarkoitus oli herättää sut huomaamaan tämä tosiseikka. Epäonnistuin näköjään siinä. Ja toisaalta, sotilaspenkki on muutenkin nin kekesimällä keksitty läji vailla minkäänlaista yhteyttä mihinkään ihmisen luonnolliseen toimintoon, että on hieman vaikeuksi pitää sen sääntöjä jotenkin pyhinä.

Miksi sotilaspenkistä pitäisi siis tulla naisten suosima-laji? (vastaus viittaukseesi ettei mahdollisesti riitä kilpailijoita)

Tähän tarkoitukseen sopii laji nimeltä lottapenkki/kukkapenkki (nimi ei ole vakiintunut vielä), jota sovelletaan naisten kisoissa (sotilaspenkkiä muistuttava sillä erolla että nostettava paino on puolet pienempi kuin suorittajan paino).

Ihmisiä jotka kykenevät vetämään leukaa yhdellä kädellä on myöskin harvassa, muttei se tarkoita lajin olevan sen huonompi kuin muutkaan.

Kiitos huolenpidostasi mun "herättämiseen" viitaten... Mikäli olisit lukenut vastaukseni gnutin kommenttiin, olisit huomannut tämän tapahtuneen jo paljon ennen sinun kommenttiasi.

Sun tarinan loppuosa lähtee niin käsistä etten viitsi vaivautua edes kommentoimaan sitä. Ensin puhutaan Mooseksen kivitauluista ja sitten nollataan koko laji. :D
Lajia ei tarvitse rakastaa, mutta kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin antaa epämääräisiä lausuntoja.

No on kai se nyt ihan turha pitää kisoja jos niihin ei löydy osallistujia. Eikä varmasti ole osallistujistakaan ole tarkoitusta vastaavaa osallistua kisaan jossa yksin joutuu kisailemaan.

Sun kirjoituksiin on melkein pakko pistää kivitaulut vastaukseen kun asennoitumisesi on lähes uskonkiihkoinen. No kai tässä Sotilaspenkissä on sitten jotain niin suurta ja pyhää että on suorastaan rikollista sallia naisten tekevän sitä pienemmillä painoilla. Itse en ymmärrä sitä ja siksipä saa jäädä tämä tinkaaminen minun osalta tähän.

Originally posted by NHB
No on kai se nyt ihan turha pitää kisoja jos niihin ei löydy osallistujia. Eikä varmasti ole osallistujistakaan ole tarkoitusta vastaavaa osallistua kisaan jossa yksin joutuu kisailemaan.

Sun kirjoituksiin on melkein pakko pistää kivitaulut vastaukseen kun asennoitumisesi on lähes uskonkiihkoinen. No kai tässä Sotilaspenkissä on sitten jotain niin suurta ja pyhää että on suorastaan rikollista sallia naisten tekevän sitä pienemmillä painoilla. Itse en ymmärrä sitä ja siksipä saa jäädä tämä tinkaaminen minun osalta tähän.

Alusta asti olen yrittänyt tuoda esille faktaa, että sotilaspenkkipunnerruksen SE, ME, tms. tulisi olla tehtynä kyseisen lajin säännöillä. Siksi minä (ja muutama muu threadiin kirjoittanut) näkisimme lajin eri nimellä, koska kyseessä ei ole enää sotilaspenkkipunnerrus.

Sulla on keskittyminen mennyt tohon kisoihin osallistumisiin ym., mikä ei ole ollut edes keskustelun varsinainen asia. Se puitiin jo aiemmin...

Yksi mottoni on aina ollut, "Asiat väittelee, ei ihmiset" ja koska minua, 110% ateistia aletaan jo haukkumaan hihhuliksi, niin ollaan menty metsään siitä lähtökohdasta kun aloitin keskustelun. :P

Suositut

Back
Ylös Bottom