Originally posted by Kraftwerk n
Hah, avaankin sanaisen arkkuni vasta nyt, vaikka olenkin jo seurannut keskustelua tovin. Mielenkiintoista tässä näyttää olevan se, että keskustelu polkee pahasti paikoillaan.
[vuodatus]
Mutta asiaan:
Itse olen kilpaileva voimanostaja ja käytän varusteita, koska haluan voittaa. Siinä syy varusteiden käyttöön. Itse en paljon varusteiden perään itkisi, vaikka ne kiellettäisiin, vaan nostan niillä säännöillä mitkä on annettu. Vaikken varusteista kovin paljon pidäkään, ei minua silti kiinnosta ryhtyä nostamaan Raw:na. Miksikö? No kun ne SM-,EE-ja MM-mitalit ratkotaan aivan jossain muualla kuin raw-kisoissa ja en helvetissä anna yhtää tasoitusta vain jonkin ideologisen seikan takia.
Minua EI kiinnosta spekuloida kisan jälkeen paljonko kukin olisi raw:na nostanut tai itkeä että:"Kyllä mäkin oisin pärjännyt, jos oisin käyttänyt varusteita." Vittu, MINÄ haluan seistä siellä korkeimmalla korokkeella, enkä inistä palkintopallin ulkopuolella.
[/vuodatus]
Kraftwerk, sun kirjoituksesi on niin 110% asiaa, että mä lopetan keskusteluni tästä aiheesta tähän. Nimittäin sun kirjoitukseesi on oikeasti hyvä lopettaa!
:kippis1: