Penkkipaita suoraan hanurista....

Originally posted by Mike
Voitin muuten Jarin tuossa kesällä 2001 kisoissa vaikka en ottanut paidalla. Saanko mä nyt valittaa?

Mitkäs on muuten Mentulan tulokset paidalla ja ilman, jos tällaista saa kysellä? Oon ite kuullut juttua 270 kg:n paitapenkistä, mutta jos vaikka Mikellä ois asiasta varmaa tietoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Olbe
Yksi kommentti: Tuo nostokurki ei ehkä ole kuitenkaan paras vertailukohta,koska nostokurjella nostaa eniten se kenellä on voimakkain kurki.

Niinpä niin. Jos nostokurjen käyttöön joskus OIKEASTI päästään/joudutaan, niin taitaa se olla nauru päässyt katsomossa jo hieman aikaisemmin.

Ja sitten vähän offia, muuten hyvin raiteillaan pysyneen threadin piristykseksi... Jenkkifoorumilla oli huhu,että Steve Goggins olisi menossa WPC:n finaalien jälkeen "ruokavalion" puhdistuttua USAPL:n mestaruuskisojen kautta IPF:n mm-kisoihin ja yrittäisi tuolla rikkoa Ed Coanin 110kg sarjan kyykky ja yhteistulosennätykset....

No, täältäkin löytyi hieman :offtopic: -juttua:

HOP: What is your workout regimen? Do you use any of the Westside philosophies?

SG: Training prior to a meet: Twelve weeks of intense training, almost Rocky-like:) I start with high reps and
pyramid down to low reps (BASIC). I videotape all of my squat workouts so I can see my mistakes and correct
them at the next workout. For bench, I use boards and lots of chains. For my deadlift, I do very heavy rack work.
I also use as little gear as possible during training.

Off-season training: High reps, a lot of different assistant work. I like to try new things, equipment, and gear.
This is the best time to try new exercises and gear. I also take this time to heal up and enjoy other things in life
more so than I would if I were training for a meet.

I use a lot of Westside exercises, but I don't totally train Westside. I’ve tried that style before, but I do better using
my own style. Louie Simmons has been a great teacher to me and also to the sport. Even though I don't train
Westside, I like his different philosophies.

:wanha: :kuvia:

En tiedä että onko tätä kukaan jo ehdottanut, mutta eikös penkkitulokseen saisi heti paljon lisää jos kävisi leikkauttaa itelleen oikein kunnolliset silikoni-implantit rintoihin jolloin tangon matkaa voisi lyhentää noin 5-10cm. Ja jos se ei vielä riitä niin kai ne voisi tehdä samasta aineesta kuin lasten superpallot, jolloin tanko tarvitsis vain nopeasti tiputtaa rinnalle, josta se pomppaisi takaisin ylös :thumbs:

Ei tarvitse varmaan pitkään odottaa sitä päivää että Espoon Kirurgipalvelu sponssaa SM-kisoja :lol2:

hmm.. Synthol sekoiluiden jälkeen tuo ei enää tunnukkaan vitsiltä...

Originally posted by Baarikello
llman sarvia, atrainta, nuolihäntää, raateluhampaita, pitkiä kynsiä ja pahaa sisua kysyisin kilpailevalta voimanostajalta vielä, että oletko asettanut mitään rajaa varusteiden kehitykselle vai nostatko voittaaksesi liiton säännöillä siitäkin huolimatta, että joskus säännöt sallisivat, että sen työn tekisi nyt leikillisesti vaikka se Pekkaniskan nostokurki?

Varmaan 100metrin juoksuunkin on tulossa robotteja, joita ohjataan kannettavista. Kuka pystyy kehittämään parhaimman robotin joka näyttää vielä itsellään, voittaa seka mallisopimuksen että maailman nopeimman miehen tittelin.:jahas:

Originally posted by N.O.Kummonen
Jälleen kerran, jos toi on ongelma, niin se ei ainakaan ole urheilulajeista pelkästään voimanoston ongelma.

Eikös se olisi mukavaa naureskella varusteettomana ja ilman droppia nostaneena kisojen jälkeen olohuoneen sohvalla töllöä katsellessaan, kun Kolmonen näyttää hiihtoa, jossa sukkahoususuikka päässä hiihtäviä poloisia autetaan latukissalla pahimmissa ylämäissä, kun ko. hiihtäjien olkapäät eivät kestä ylämäkien nousemista tai kun Neloselta tulee GP-sarjan yleisurheilua, jossa kannettavasta ohjattu Martti Ahtisaari on kellottanut 100 metrillä juuri kauden kärjen 4.80 s? :jahas:

Originally posted by Baarikello
llman sarvia, atrainta, nuolihäntää, raateluhampaita, pitkiä kynsiä ja pahaa sisua kysyisin kilpailevalta voimanostajalta vielä, että oletko asettanut mitään rajaa varusteiden kehitykselle vai nostatko voittaaksesi liiton säännöillä siitäkin huolimatta, että joskus säännöt sallisivat, että sen työn tekisi nyt leikillisesti vaikka se Pekkaniskan nostokurki?

Mielenkiintoinen kysymys. Olen ihan tyytyväinen IPF:n tämän hetkiseen tilaan, jossa ei ole hyväksytty kuin yhden kankaan varusteet, joten varmaankin se raja menee siitä. Varusteet eivät mielestäni ole vielä liian "hyviä". Sanoisin, että olen yhden kankaan mies. Parempi kuitenkin ilman, mutta minkäs teet.

Ainakin kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa siirtyisin raw-nostamiseen, ihan vain noin niinkuin mielenosoituksellisesti.:)

Originally posted by Kraftwerk n
Sanoisin, että olen yhden kankaan mies.

olen yhden kangaspalan mies
toista ei päälleni pueta
minua ei muutenkaan määräillä
sillä olen vahva
ja mies
todella paha

:thumbs:

Voitin muuten Jarin tuossa kesällä 2001 kisoissa vaikka en ottanut paidalla. Saanko mä nyt valittaa?
Noniin....en kehtaa enää mainita muuta kuin että Suomen voimailu on semmoista helvetin kyräilyä ja pikku poikien hiekkalaatikko hommaa!Haukutaan muut lajit paitsi oma on paras ja hienoin.Luulis nyt että kun asutaan pienessä maassa niin puhallettais yhteen hiileen lajeista huolematta,jotta suomi pysyisi voimailussa maailman kärkien joukossa.Minä itse henkilö kohtaisesti kunnioitan jokaista voimailijaa joka uskaltaa lavalle olkoon kyse raw.ipf.fpo-nostajasta,painonnostajasta tai bodarista.salireenaajat on taas asia erikseen nehän ne on suurimpia jos ja jos miehiä.Ja vielä se että kun on varusteet sallittu niin ne kans on eikä me voida sille mitään ettekä edes te kovimmat arvostelijat ja vikisijät.Toivottavasti myös MIKE ymmärtäisi tämän jota olen ennen pitänyt jopa järkevänä miehenä......:wall: Kahden eri yksilölajin suomenmestarina ja maajoukkue edustajana olen oppinut ainakin yhden asian:lajien kunnioitus voimailijoiden kesken nostaa voimailun kunnioitusta:thumbs:

Originally posted by rottweiler
Ja vielä se että kun on varusteet sallittu niin ne kans on eikä me voida sille mitään ettekä edes te kovimmat arvostelijat ja vikisijät.Toivottavasti myös MIKE ymmärtäisi tämän jota olen ennen pitänyt jopa järkevänä miehenä......:wall: Kahden eri yksilölajin suomenmestarina ja maajoukkue edustajana olen oppinut ainakin yhden asian:lajien kunnioitus voimailijoiden kesken nostaa voimailun kunnioitusta:thumbs:

Mikäli voimailun lisäksi haluat olla jossain tekemisissä myös älyllisen elämän kanssa, voisit oppia hyväksymään omistasi poikkeavia mielipiteitä ja kunnioittamaan myös niiden esittäjiä. Kriittisten mielipiteiden esittäminen ei ole vikisemistä, ja mielipiteensä olisi syytä pystyä perustelmaan edes jotenkin. Keskustelu varustelukilpailun tulevaisuudesta on ihan perusteltua, asialinjalla pysyminen olisi toivottavaa mielipiteestä riippumatta.

Originally posted by teemupii
En tiedä että onko tätä kukaan jo ehdottanut, mutta eikös penkkitulokseen saisi heti paljon lisää jos kävisi leikkauttaa itelleen oikein kunnolliset silikoni-implantit rintoihin jolloin tangon matkaa voisi lyhentää noin 5-10cm. Ja jos se ei vielä riitä niin kai ne voisi tehdä samasta aineesta kuin lasten superpallot, jolloin tanko tarvitsis vain nopeasti tiputtaa rinnalle, josta se pomppaisi takaisin ylös :thumbs:

Ei saa pompauttaa, pitää pysäyttää.
Kyllähän tuo varmaan auttaisi jos saisi nostomatkaa lyhennettyä.

Noniin....en kehtaa enää mainita muuta kuin että Suomen voimailu on semmoista helvetin kyräilyä ja pikku poikien hiekkalaatikko hommaa!Haukutaan muut lajit paitsi oma on paras ja hienoin.Luulis nyt että kun asutaan pienessä maassa niin puhallettais yhteen hiileen lajeista huolematta,jotta suomi pysyisi voimailussa maailman kärkien joukossa.Minä itse henkilö kohtaisesti kunnioitan jokaista voimailijaa joka uskaltaa lavalle olkoon kyse raw.ipf.fpo-nostajasta,painonnostajasta tai bodarista.salireenaajat on taas asia erikseen nehän ne on suurimpia jos ja jos miehiä.Ja vielä se että kun on varusteet sallittu niin ne kans on eikä me voida sille mitään ettekä edes te kovimmat arvostelijat ja vikisijät.Toivottavasti myös MIKE ymmärtäisi tämän jota olen ennen pitänyt jopa järkevänä miehenä......:wall: Kahden eri yksilölajin suomenmestarina ja maajoukkue edustajana olen oppinut ainakin yhden asian:lajien kunnioitus voimailijoiden kesken nostaa voimailun kunnioitusta:thumbs:

Ja missähän vaiheessa olen sanonut etten Jaria kunnioita? Kova bodari ja kova nostaja, sekä hyvä tuttu.

Originally posted by Hannibal
olen yhden kangaspalan mies
toista ei päälleni pueta
minua ei muutenkaan määräillä
sillä olen vahva
ja mies
todella paha

+pääni näyttää neliskulmaiselta

:nolo:

Ja missähän vaiheessa olen sanonut etten Jaria kunnioita? Kova bodari ja kova nostaja, sekä hyvä tuttu.
En ole tainnut väittääkään että et kunnioittais jaria?koska tiedän että olette ystäviä:thumbs: Mutta tuo v....joka käänteessä varusteista,minkä sille voi ne on tullu jäädäkseen.Keskittykää siihen omaan hommaan ja me varuste ´pellenostajat´keskitytään omaan niin eiköhän tämä pikku-poika kerhojen välinen mollaaminen lopu.

En ole tainnut väittääkään että et kunnioittais jaria?koska tiedän että olette ystäviä:thumbs: Mutta tuo v....joka käänteessä varusteista,minkä sille voi ne on tullu jäädäkseen.Keskittykää siihen omaan hommaan ja me varuste ´pellenostajat´keskitytään omaan niin eiköhän tämä pikku-poika kerhojen välinen mollaaminen lopu.

Ite en pidä pelleinä niitä jotka nostavat paidalla, nostakoot, mutta olen valmis kyllä tinkaamaan siitä, onko ne tulokset sitten "oikeita" tuloksia vaiko keinoteltuja.

Originally posted by Nat_Ural
Mikäli voimailun lisäksi haluat olla jossain tekemisissä myös älyllisen elämän kanssa, voisit oppia hyväksymään omistasi poikkeavia mielipiteitä ja kunnioittamaan myös niiden esittäjiä. Kriittisten mielipiteiden esittäminen ei ole vikisemistä, ja mielipiteensä olisi syytä pystyä perustelmaan edes jotenkin. Keskustelu varustelukilpailun tulevaisuudesta on ihan perusteltua, asialinjalla pysyminen olisi toivottavaa mielipiteestä riippumatta.
Jep asialinjalla pysytään mutta minkäs teet kun sanoin oman mielipiteeni joka pitää aika varmasti paikkansa monessa suhteessa.Kyllähän se on niin että aina joku vikisee,mollaa ja joku puhuu asiaa,Hyvää jatkoa vain kaikille lajista piittaamatta:worship:

Ite en pidä pelleinä niitä jotka nostavat paidalla, nostakoot, mutta olen valmis kyllä tinkaamaan siitä, onko ne tulokset sitten "oikeita" tuloksia vaiko keinoteltuja.
Taitaa olla kaikki tulokset keinoteltuja nosti paidalla tai ilman:D

:offtopic: Mäkihypyssä hyppyhaalareilla pelleily aiotaan estää standardisoimalla haalarit. Eli enää ei näy polvissa roikkuvia haarakiiloja jne.

Back to the topic: Miksei näin tehdä penkkipaitojen suhteen?
Ymmärrän paitojen estävän loukkaantumisia, mutta onko esim. farkkupaidalla tai jollain yksinkertaisella trikoopaidalla suurikin ero siinä suojaavuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom