Meiän salilla on pari veljestä, jotka tehneet penkissä 3x10 jo 10 vuoden ajan. Painot ei oo kyllä paljoa yhtään isommat ku 10 vuotta sit. Eli voihan noitakin tehdä erittäin keskivertokin vuosia - eri asia sit mihin suuntaan kehittyy
Itte vedin just 3 x viikossa kaikki kyykky/penkki/veto 5x5-6x6 samassa sessiossa ja pientä painoprogea viikottain. 4 viikon rykäisy 9 viikon "kisavalmistautumisessa" tyyliin Stephan Korten metodit (modattuna raakanostajalle ja mun ominaisuuksiin insinöörin huolellisella pohdinnalla ja Excelitalkoilla, missä selkee pläni/proge/tavoite/välitavoitteet) ja vaikka toisiks vika treeni olin ehkä kaikkien aikojen vahvimpia, niin vika treeni olin aivan totaalisen kaput 2 välipäivästä huolimatta kun kaikki tuntui lämpissäkin ihan perspaskalta ja siitä sitten hommat kesken ja lepäilemään. Muutama päivä lepoo ja siirtyminen piikkailuviikoille. Ekat 2 treeniä tervanjuontia mutta nyt eilen kulki niin prkleesti ja energiaa on ylimäärin.
Tahdon vaan sanoo sitä, että ei täs 10 vuoden voimailutaustallakaan tiedä, koska nousee mäki pystyyn tai koska lennetään (kunhan vaan yrittää noudattaa perus lainalaisuuksia huomioiden omat ominaisuutensa ja uskoa lbiologiaan, fysiikkaan jne.). Voi olla, että jos töissä ei ois ollu niin kiire ja lapsilla paljon harrastuksia, niin ois mennyt vikakin treeni heittämällä nappiin tai sit ei. Tai olis voinu hyytyä vaikka heti alkuunsa syystä x.
Jos arvata sopii, niin
@Alkava voimailija lienee nuori 15-17-vuotias? Kuulostaa just kysymykset sellaisilta, että asiat pitää olla mustavalkoisia eli joko tai, ja ehkei vielä ole juurikaan ajatusta taustalla.