Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
apuliikkeet auttaa ainaLöysin jo vanhasta ketjustani vastauksen olin unohtanut kokonaan
Mutta tarviiko apuliikkeitä?
Lähinnä kuitenkin vain silloin, jos ne vahvistaa noston heikkoa kohtaa.apuliikkeet auttaa aina
Ohjeissa oli 8 viikkoa max4 viikkoa ei oo kovin pitkä "ohjelma" tai treenipätkä. Tee nyt useempi kuukausi ees ja vaihtele toistoaluettakin.
Eli monta kertaa viikkoon voin tehä tuon ohjelman jälkeen penkkiä, ja onko ne 3x10 hyviä?4 viikkoa ei oo kovin pitkä "ohjelma" tai treenipätkä. Tee nyt useempi kuukausi ees ja vaihtele toistoaluettakin.
Se on the möykyn joku blogi postaus penkki tuloksen nostamiseen. Voin laittaa linkin jos avais enemmän…Huonot ohjeet. Miksi ihmeessä voimaa pitäis treenata vain 8 viikkoa? Ei se oo lihaskasvustakaan ees pois. Penkata voi 2-3× viikossa vallan mainiosti ja toistoalue perusvoimalle ja lihaskasvulle 5-15.
Eikös tuo 3x6 kolmesti viikossa ole aika paljon ja kauanko hermosto kestää tuota?Laita vaan, mutta ohje on joka tapauksessa huono, jos voimaa ei saisi treenata pidempään. Hyvin isolla osalla treenaajista se lihaskin kasvaa parhaiten, kun tankoon kasataan lisää ja lisää rautaa.
Oon tuota valmennusta miettiny mutta ei oo oikeen rahaa opiskelun ohessa. Eli joka neljäs viikko kevennetty ja toistoja vaihtelen 8 viikon välein? Teen 105kg tuon 3x6 ja lisään joka viikko 2,5-5kg lisää, ja kun ei enään nouse 2,5kg lisää viikossa pidän taukoa?Juu niinku @masaf2 laittoi, täysin kiinni toteutuksesta. Ja ei ole paljon. Ja ei tarvi olla 3*6, vaan vaihdella paljonkin. Nyt on aika hakusessa sulla oikeesti tää koko homma. Tee vaikka pari treeniä viikossa. Toisessa pikkusen kapeempi ote. Kummassakin 3-5 sarjaa ja 4-8 toistoa. Sarjavara 1-3 toistoa. Joka neljäs viikko kevyemmin, jolloin määrät puoliksi. Helpoiten homma menis siten, että hyppäät hetkeksi esim. mun valmennukseen ja laitetaan ne treenit kuntoon. Samalla opit itekin, miten se touhu etenee.
Max penkki on 120 ja tullu tehtyä nyt 105kg tuon 3x6Jos teet 20 kilolla, niin on aika vähän ja jos 200 kilolla, niin varmasti paljon. Kysehän on siitä, miten kovaa tekee. Sä voit penkkaa vaikka 3 x päivässä 3 päivänä viikossa jos sopiva kuorma siihen.