Sama itsellä ja melko saman tyyppisesti etenisin.Monilla on kyllä tapana tehdä aivan liian vähän noususarjoja penkissä. Pelätään aivan liikaa sitä, että lämmittely vie mehut ja sit mennäänkin ojasta allikkoon. Parhaat mitä olen nähnyt on jotain tyyliin 60 kg suoraan tankoon ja sillä pitkä sarja, sit 100 kg ja muutama toisto ja 120 kg työsarjat. Ei varmasti ole hermosto hereillä. Jos mä teen 120 kilolla työsarjat, niin mun liikekohtainen lämmittely menee 20x20, 40x15, 60x10, 80x8, 100x6, 120x2, 130x1 ja sit työsarjat. Siltikin useimmiten käy niin, että toinen sarja on vasta terävin.
Ylipäätään lihasten liiallista väsymistä turha pelätä kun ollaan peruskaudella tai jopa bodataan. Kyllä se lihas ja voima kehittyy silti kunhan progressio etenee, ei ne sarjat hukkaan mene vaikka herättelyn vuoksi 3% tehoista hukattaisiinkin. Pahempi asia olisi hukata 10% kun ei herätellä riittävästi. Eri asia kun piikataan maksimia ulos ja kisat tulossa, silloin pitää hakea se täydellinen malli siihen että kaikki on siinä yhdessä (kolmessa) kovassa ykkösessä.