Penkkiohjelma suoritettu--->?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kumm4ri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1.
kyykky
penkki
vinopenkki
leuat myöt.
vatsat

2.
penkki
mave
viparit
kulmasoutu
vatsat

3.
kyykky
penkki
vinopenkki
leuat myöt.
vatsat

Tollasella nyt ollaan aloteltu, tarttisko tohon lisätä olkapäille vielä joku liike?

Noniin tilannekatsaus: viides viikko menossa jokunen sivu takaperin postittamallani ohjelmarungolla. Ensimmäinen failure näki päivänvalon sarjassa 3x3 95%. Viimeinen sarja jäi kahteen toistoon. Tyytyväinen täytyy kuitenkin olla, sillä 4x4 90% ja 5x5 85% nousivat raskaalla viikolla.

105% ensi viikolla näillä näkymin olisi siis tulossa, joten voin ohjelmaa suositella. Salaisuus tässä on todennäköisesti juuri tuo 6x2 80% treeni, joka tuo sopivan kevennyksen mutta kuitenkin hyvän hermostovaikutuksen. Viisaammat voivat siitä kertoa enemmän. Ajattelin tämän jälkeen aloittaa jälleen normaalitreenin, mutta keväällä voisi olla jälleen mukava kokeilla piikata tällä tyylillä uusi maksimi.

Itte tein ton ohjelman joskus pari vuotta sitte läpi, mutta noin 8 viikos eli enemmän välipäiviä. Puolet 6x2 sarjoista kapealla otteella. Lähtötaso oli 147kg, ohjelman loputtua ennätys 160kg, eli mielestäni varsin hyvä kehitys. Painoa oli muistaakseni noin 95-100kg, treenitaustaa 10v naturaalina, ja nostot raw-varusteilla, eli siis ilman varusteita :) Jännää tuossa oli se että sarjat ei juurikaan parantunu, mutta ykkönen kylläkin. Tai no hermotusta kai tuo ohjelma pääasiassa parantaakin, kokonaiskuormaa tulee mutta silti lihaksia ei hapoteta loppuun missän välissä.

Itelläki on menossa tuo ohjelma. Nyt 4 viikkoa takana ja hyvin nousee.
Ennen ku rupesin tuota ohjelmaa läpi vetämään, niin pidin tuota neljännen viikon viimeistä sarjaa koetin kivenä, eli tuota 4*4 .
Noin kuukausi sitte meni tuolla samalla painolla hikisesti kakkonen ja sekin piti hieman auttaa ylös. Mut nyt meni neljästi nelonen heittämällä ylös. Todella tyytyväinen.
Eli nyt en epäile enään ollenkaan ettenkö sais ykköseen selvää nousua kunhan pääsee kokeileen tuota kuudennen viikon ykköstä.

5 viikko takana ja olo mitä mahtavin.
Keskiviikkona oli 3*3 95% ja ei mitään heikkoa. kaikki kolmoset meni aivan helposti ylös.
Nyt innolla odotan vielä kutos viikkoa ja maanantaita jolloin pääsen työntään vanhalla ennätyksellä 2*2:sen.
En epäile ollenkaan etteikö menis.
Ja perjantaina sitte räsähtää uudet ykköset:rock:

Apuliikkeet?

Ajattelin kokeilla tota "ryssien" ohjelmaa. Ykkönen on jämähtänyt 120 tasolle, eikä tunnu nousevan millään. Tosin ikääkin alkaa jo olla (43), mutta into on edelleen kova. Ennätys on tänä vuonna parantunut jo 10 kg, tosin nyt ollut jumissa pari kk. Muuten ukko on mitoissa 171 / 73. Kysymys sulle: Mitä apuliikkeitä olet tehnyt lisäksi. Onko sulle siihen mitään vinkeejä?

Jos multa kysyt noista apuliikkeistä niin mä oon tehny ihan perus ohjelmaa tuon penkin(ma,ke,pe) lisäksi.
Eli mulla on Ma: olkapää ja ojentaja päivä. Ke: jalkapäivä . Pe: hauis ja selkä.
Sitte Ti ja To on koti treeni päiviä jolloin teen hauista ja olkapäitä ja vatsat.
Voi olla että teen liikaa jonku mielestä, mut mulle käy hyvin.
Ja tuohon maanantain ohjelmaan kuuluu: tietysti penkki , pystypunnerrus,ranskalaiset, ojentajat taljalla, risrivedot. Ja kaikki kunnolla "isoilla" painoilla.

Loistavasti toimi tää ohjelma. Maanantaina alko viikko 6 ja kaikki sarjat oon saanu tehtyä. Ikävä kyllä eilen iski flunssa mutta reilusti parannusta tuli, pakko olla tyytyväinen:thumbs:

Ittellä tyssäs tämä ohjelma 5. viikon ekaan treeniin kun innostuin maksimia kokeilemaan,eka yritys onnistu toinen ei ja sen jälkeen meni varmaankin hermosto jumiin kun ei enää tahtonut niitä kakkosiakaan nostaa,rinnalle lasku kesti ikuisuuden vaikka kuinka yritti räjähtävyyttä lisätä.
Tähän mennessä kaikki treenit meni taulukon mukaan läpi.
Hyvä ohjelma jos vaan malttaa noudattaa,ensi vuonna uusiks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin, nyt on ohjelma suoritettu ja YES uusi enntys tuli niinkuin ohjelma lupas:dance:
Vanha ennätys oli tammikuulta 105kg ja sitä en oo nostanu ku kerran toukokuussa, sitte kesällä 5 viikkoa täysin poissa salilta ja nyt elo/syyskuun vaihteessa taas täysillä reenaamaan.
Veikkaan että 6 viikkoa sitten ei olis menny edes tuo 105kg, mutta nyt 110kg tänään:hyvä:
Olen todella tyytyväinen:D
Suosittelen ehdottomasti kaikille joilla on jääny tulos junnaamaan.:thumbs:

Nyt on kolme viikkoo takana ja kaikki sarjat onnistunu :) Ajattelin pitää kevyen viikon seuraavaks ja sit jatkaa neljännelle viikolle. Mites te muut ootte pitäny kevyitä viikkoja?

Nyt on kolme viikkoo takana ja kaikki sarjat onnistunu :) Ajattelin pitää kevyen viikon seuraavaks ja sit jatkaa neljännelle viikolle. Mites te muut ootte pitäny kevyitä viikkoja?

Noudata vain ohjelmaa,ne kakkospäivät on niitä kevennyksiä.:whip:.

suosittelisin hieman parempaa kevennystä kyllä ennen maksimitestiä. 6*2*80% pari päivää ennen ei ole mikään palauttava kun samalla viikolla vielä on tehty 2*2*100%. muutenkin homma on aika overload-touhua, eli suosittelen myös kokeilemaan sitä maksimia useemmin kuin sen ainoon treenin, että saa kunnon esiin.

suosittelisin hieman parempaa kevennystä kyllä ennen maksimitestiä. 6*2*80% pari päivää ennen ei ole mikään palauttava kun samalla viikolla vielä on tehty 2*2*100%. muutenkin homma on aika overload-touhua, eli suosittelen myös kokeilemaan sitä maksimia useemmin kuin sen ainoon treenin, että saa kunnon esiin.

Mites neuvoisit etenemään viimeisellä viikolla tohon max päivään?

mun mielestä sen vois lopettaa esimerkiksi näin:

vko 6
ma 2*2*100
ke 3*2*65
pe 1max

vko 7
ma 4*1*75
ke 3*2*65
pe 1max

Tässä pari kysymystä tätä samaa http://www.exrx.net/WeightTraining/RussianSquatProgramGenerator.html?max=80 ohjelmaa koskien jto:lle tai jollekkin muulle asioista tietäville. :D

Eli teen kyseistä ohjelmaa nyt neljättä viikkoa, ja tänään oli kymmenes reenipäivä. Tänään (eli 10. kertana) ja kahdeksantena reenikertana en pystynyt suorittamaan annettuja sarjamääriä vaan toistoja/painoja oli pudotettava jonkun verran. Muuten ohjelma on toiminut kohtuullisen hyvin. Eli pitäisiköhän loppu ohjelmaa fiksata jonkun verran, vai yrittää puskea vain ohjelma läpi alkuperäisohjeiden mukaisesti? Viime viikkoina on tosin tullut ehkä nukuttua vähän huonosti, juttuhan voi siittäkin olla kiinni.

Sitten muutama yleinen kysymys vielä tästä ohjelmasta. Eli olen tehnyt nyt ohjelmaa niin että käyn tosiaan kolmena kertana viikossa salilla tekemässä sarjat, ja lisäksi teen sitten eripäivinä päälle selän, ojentajat ja hauikset. (Ma: Selkä Ke: Hauis Pe: Ojentaja) Ymmärrän kyllä että ei ole suositeltavaa tehdä tällaisen voimaohjelman kanssa muuta raskasta reeniä, mutta yksi liike joka päivänä penkin päälle ei varmaankaan ole liikaa? Lisäksi tietenkin venytyksiä+ vipareita silloin tällöin, jne.

Ja viimein kysymys: Mikä on ravinnon merkitys voimaa haettaessa tällaisessa ohjelmassa, ja voimaohjelmassa yleensäkin? Eli pitääkö olla plussa kaloreilla? Olen tehnyt ohjelmaa tähän asti plussa kaloreilla, ja ajattelin vetäistä parin viikon kiristelyn johonkin väliin. Olisiko vain viisainta tehdä ohjelma loppuun ja pitää välidieettiä sitten?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!

Itse aloitan tämän penkkiohjelman ensi maanantaina. Tällä hetkellä kohtuu helppo ykkönen on 145kg ja oma paino noin 78kg. Tarkoitus oli tän ohjelman aikana ottaa muutama kilo painoa lisää, joten katsotaan mitä nousee 6vko päästä.

5x5

Kyllä tuo 5x5 toimii ja todella hyvin!
Penkki max 105kg ja tuon 8 viikon jälkeen oli 115kg...
Nyt vielä kakkosia pari viikkoa ja sit se todellinen ykkönen!:thumbs:
Kyllä se 120 ainakin tulee!!Ja pakkohan sen on tulla:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom