Penkkiohjelma suoritettu--->?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kumm4ri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse aattelin vetää ihan vaan normaalin treenin lomassa..

Voi olla että noinkin toimii = saavuttaa optimaalisen tuloksen ohjelmalla. ITsellä kuitenkin oli pakko muuttaa 4 krt / vk, 3krt (ma-ke-pe)painotteiseksi ihan vaan palautumisenkin takia. Paljonhan on myös puhuttu siitä, että jos liikaa rasittaa normaali reenin ohessa penkissä käytettäviä lihaksia niin esim. olkapäät voi olla todella kovilla ja nopeesti päätyy ylikuntoon. Se on tietenkin eri juttu jos ohjelmaa soveltaa. Mutta jos todellisen testatun ykkösmaksimin perusteella tekee ko. ohjelman step by step, niin ainakaan itse en olis jaksanu vetää täysiä normaaliohjelman rinnalla. Zemppiä kuitenkin ja ilmottele miten kävi.

Voi olla että noinkin toimii = saavuttaa optimaalisen tuloksen ohjelmalla. ITsellä kuitenkin oli pakko muuttaa 4 krt / vk, 3krt (ma-ke-pe)painotteiseksi ihan vaan palautumisenkin takia. Paljonhan on myös puhuttu siitä, että jos liikaa rasittaa normaali reenin ohessa penkissä käytettäviä lihaksia niin esim. olkapäät voi olla todella kovilla ja nopeesti päätyy ylikuntoon. Se on tietenkin eri juttu jos ohjelmaa soveltaa. Mutta jos todellisen testatun ykkösmaksimin perusteella tekee ko. ohjelman step by step, niin ainakaan itse en olis jaksanu vetää täysiä normaaliohjelman rinnalla. Zemppiä kuitenkin ja ilmottele miten kävi.
Joo, ilmottelen, pitää katella miten tuota normaalia ohjelmaa tuossa sivussa sitte jaksaa tehrä.
Vedin nyt aamusta tuon ensimmäisen 6x2, tuntuu liian helpolta. :( Mutta mennään nyt ohjelmalla ku alotettiinkin, toivottavasti saisi vähän paremmin tuntumaa siinä 6x6 treenissä viikolla 3.. :D :whip:

Joo, ilmottelen, pitää katella miten tuota normaalia ohjelmaa tuossa sivussa sitte jaksaa tehrä.
Vedin nyt aamusta tuon ensimmäisen 6x2, tuntuu liian helpolta. :( Mutta mennään nyt ohjelmalla ku alotettiinkin, toivottavasti saisi vähän paremmin tuntumaa siinä 6x6 treenissä viikolla 3.. :D :whip:

Juu, muistan tuon tunteen noissa 6x2 reeneissä. Tuntuu helpolta, mutta kun on kova viikko ja joka toinen päivä vääntää penkkiä niin on oikein siunaus että tulee myös niitä "rentoja" reenejä. Mä tein noissa helpoissa reeneissä silloin tällöin kapeella otteella ja sitten esim. jalkakyykyssä ja mavessa kovempia reenejä. Tuli näin tasapainoiltua romujen kanssa.

Hehe, ekaa kertaa elämässäni avasin excelin ja opettelin käyttämään, voin pistää tänne kohta jotain linkkiä josta saatte über netti bodarin excel värkin :D
Jolla voi laskeskella sen ryssä penkki ohjelman painot & perehtyä muistiinpanemaan tuloksia & laskemaan prosentin automaattisesti kehitykseen ;) :eek: Tajusiko kukaan?

Sain tuossa sinun ohjelmassa neljännen viikon 4x4 settiin eri raudat kuin alkup. ohjelmassa. Eikä muuten mitkään ihan pikkuraudat maksimiin nähden. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain tuossa sinun ohjelmassa neljännen viikon 4x4 settiin eri raudat kuin alkup. ohjelmassa. Eikä muuten mitkään ihan pikkuraudat maksimiin nähden. :D
Ok, kiitos ja hyvä ku huomautit käyn vaihtelemassa prosentteja :)

Edit: Ne jotka eivät osaa käyttää exceliä näkevät ylhänä seuraavan näkösen tekstin: " =B1*95% ", se pitää muuttaa " =B1*90% ".

Edit: Sama kai tuo uusi linkki on tänne viskaista: http://files-upload.com/files/480075/Venäläinen penkkiohjelma feikki.xls

Suosittelisin pyöristämään nuo lukemat siten, että ne on 2,5 kilon välein. esim 106,988 onkin 107,5 jne.

No täytyy maanantaina kokeilla miten lähtee kulkee uudestaan noi 6x2:set jne..

Kerros nyt miten toi sujuu/sujui? Ite vedän nyt sotilaana ton läpi ja sitte aattelin puottaa jalat maahan ja tehä normina siihen perään. Ehkä viikon tauko siinä välissä, jossa vaan pari kevyttä räjähtävää reeniä. Mutta olis tosiaan kiva tietää miten sulle kävi..

Kerros nyt miten toi sujuu/sujui? Ite vedän nyt sotilaana ton läpi ja sitte aattelin puottaa jalat maahan ja tehä normina siihen perään. Ehkä viikon tauko siinä välissä, jossa vaan pari kevyttä räjähtävää reeniä. Mutta olis tosiaan kiva tietää miten sulle kävi..

Kumm4ri ei enää valitettavasti pääse vastaamaan. Jos joku haluaa lisätietoa niin laittakoot privaa mulle..

Nyt oon tehny viikon kyseistä ohjelmaa penkille, huomenna olis tarkotus alottaa Mavelle tämä ohjelma ja viikon päästä Maanantaina hack-kyykkyä(On syyni olla tekemättä normi kyykylle.).

Aloitan nämä näin ettei mene raskaimmat treenit päällekkäin.

Kumm4ri ei enää valitettavasti pääse vastaamaan. Jos joku haluaa lisätietoa niin laittakoot privaa mulle..

No nyt hävettää mutta mites sitä privaa laitetaan? Kaikkea tuossa koetin selata mutten saanut asiaa avautumaan..:david:

Privaa voivat lähettää vain vipit. Sorppa.

Niin, ja kuoliko Kumm4ri tangon alle?

onkohan liikaa jos ottaa vino penaa 3 sarjaa 6*2 päivinä tuossa ryssäpena ohjelmassa,kokemuksia,ym.ym.

periaatteessa ja käytännössä siihen ei ole tarvetta lisätä mitään. kolme penkkitreeniä viikossa yli 80%:n romuilla on ihan riittävä ärsyke. lisänä kannattaa kyllä tehdä selkää ja sivuhartioita avuksi.

onkohan liikaa jos ottaa vino penaa 3 sarjaa 6*2 päivinä tuossa ryssäpena ohjelmassa,kokemuksia,ym.ym.

Itse tein 2-3 sarjaa vinopenkkiä käsipainoilla joka "ryssä"reenissä.
Kaipa se riippuu ihan ihmisestä ja en osaa perustella miksi näin tein, mutta ei siitä näkyvää haittaakaan ollut. Aiemmin tuolla laitoinkin miten suunnittelin muun reenin ohjelman ympärille.

Suositut

Back
Ylös Bottom