koska nyt aika kiltillä päällä olen, jätän sun kommentit huomiotta. en ole kiinnostunut pätkän vertaa sun päivän sisällöstä, mutta jos haluat neuvoja treeneihisi, toi on aikalailla se viimenen tapa saada sitä. jos homma menee siihen, että et apua kaipaa, kuten kulmasoudussa, kannattaa sitten pitää ne sormet erossa näppiksestä ja siirtyä sivummalle omine täydellisine suorituksineen. kyllä täältä neuvoja saa, mutta jos hra 14v lähtee tolla meiningillä peliin, voit kyllä olla aika varma, ettei ketään kiinnosta ottaa sua todesta. mä autan täällä aika mielelläni ja pari juttua oon kirjotellutkin, mutta jos homma lähtee sulla noin pahoin lapasesta saman tien, jatka ihan omin päin vaan. ja: mä en maininnut prosenteista pätkän vertaa ohjeessani, josta olis voinut lähtee tarkentavilla kysymyksillä liikkeelle, mutta ei sitten. jos sussa on fiksua miehen alkua edes pikkusen, otat homman ihan alusta ja aivan perkeleesti nöyremmin. lisäksi mä osaan tässä iässä jo melkosesti enemmän rumia sanoja kuin sinä, joten ei sun tarvi niitä mulle tai muille esitellä. esittele mieluummin se tuntematon mukava puolesi. rennolla asialinjalla vaan, niin homma toimii paremmin.