Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
saattaa kuullostaa joillekkin mahdottomalta että alle vuoden reenannu ja nousee 130kg, mutta kun meitä on moneksi, joku "tuuri" jätkä nostaa sen verran kun se menee ekan kerran salille. yksi vanha "kamu" nosti 17v 160kg.
mäkin sorruin nyt tähän offtopiciin, sori. mutta jätetään jauhanta pois ja laitetaan tuloksia, niin ja mä oon jo tulokseni pistänyt.

16 vee, 180 cm, 74kg penkistä nousee noin 95-100kg. "Noin" koska en oo kahteen kuukauteen kokeillu, mut kehitystä on jonku verran. Rasvarosentti on jotain 15% kuntopyörän mittarilla.

Mniska sanoi:
saattaa kuullostaa joillekkin mahdottomalta että alle vuoden reenannu ja nousee 130kg, mutta kun meitä on moneksi, joku "tuuri" jätkä nostaa sen verran kun se menee ekan kerran salille. yksi vanha "kamu" nosti 17v 160kg.
mäkin sorruin nyt tähän offtopiciin, sori. mutta jätetään jauhanta pois ja laitetaan tuloksia, niin ja mä oon jo tulokseni pistänyt.

ei kuulosta ollenkaan mahdottomalta, jos on hyvät välitykset ja massaa vähän enemmän, mutta jos kyseessä on joku 70kg kynis niin en kyllä tasan usko ennen kuin näen. oma maksimi pyörii 130-135 kieppeillä.

Ali_Pali sanoi:
16 vee, 180 cm, 74kg penkistä nousee noin 95-100kg. "Noin" koska en oo kahteen kuukauteen kokeillu, mut kehitystä on jonku verran. Rasvarosentti on jotain 15% kuntopyörän mittarilla.

kuntopyörä joka mittaa rasvaprosentin WTF? :hyper:

18v, 182cm, 85kg, rasvaprosentista ei tietoa mutta villi arvaus olisi 15%. Penkistä lähti viime viikolla ennätykset 115kg (tietysti ilman penapaitaa). Mitenkään kauaa en ole voimapuolelle panostanut, pohjalla on ollut enemmän kehoilutreeniä.

Miten olisi semmoinen uusien ISO-standardien mukainen sigu johon pistettäisiin oma pituus, paino ja nuo henk. kohtaiset voimanostotulokset?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
ilkkahy sanoi:
Miten olisi semmoinen uusien ISO-standardien mukainen sigu johon pistettäisiin oma pituus, paino ja nuo henk. kohtaiset voimanostotulokset?

Ei kannata, sen jälkeen kenenkään alle 100kg kehonpaino, yli 15% rasvat, alle 120kg penkkituloksen omaavan tekstillä ei ole painoarvoa :rolleyes:

mää en kyllä tajua tässä tredissä tuota rasvarosentin ilmoittamista. ketä se kiinnostaa ellei tässä sitten hajeta fitness/kehonrakennus vartalon omaavaa pakkiksen kovinta penkkaajaa:)

neutraali sanoi:
mää en kyllä tajua tässä tredissä tuota rasvarosentin ilmoittamista. ketä se kiinnostaa ellei tässä sitten hajeta fitness/kehonrakennus vartalon omaavaa pakkiksen kovinta penkkaajaa:)

No jos sitä ei ilmoita niin sitten on aivan turha ilmoittaa pituutta ja painoakaan. Kummallakaan ei ole merkitystä kun ei tiedä onko se löllyä vai lihaa :hyper:

Katos noi kolme kun kertoo niin osaa jo suhteuttaa omia tuloksiaan muihin about saman ropan omaaviin. :whip:

Pyranha sanoi:
Katos noi kolme kun kertoo niin osaa jo suhteuttaa omia tuloksiaan muihin about saman ropan omaaviin. :whip:
niin no se. vaikka se kroppa voi olla kyllä ihan erilainen kahdella eri tyypillä vaikka nuo 3 edellämainittua kohtaa olis just samat. samapa tuo.

Höh, mä jo luulin että Neutraali olisi kertonut oman penkkituloksensa. :( No ei sitten...

Slarto sanoi:
Höh, mä jo luulin että Neutraali olisi kertonut oman penkkituloksensa. :( No ei sitten...
tällä hetkellä varmaan 100

grey%20spiral%20(WinCE).jpg

Tunnet olosi väsyneeksi.. yhdenmukaistu.. yhdenmukaistu... ... yhdenmukaistu.. paljasta tuloksesi.

Tietää kuitenkin että täällä on vaikka minkälaisia örkkejä niin olisi hauskaa nähdä tulokset suorilta. Suurin osa siguista kuitenkin on semmosia sisällöttömiä tai mukahauskoja. Avatarilla saa kuvastettua omaa yksilöllisyyttä jo tarpeeksi mielestäni. Öh öh.. minäkö aivopesijä, en suinkaan :whip:

Nuo omat tulokset on varman päälle hieman alakanttiin tällä hetkellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom