Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
mää en kyllä tajua tässä tredissä tuota rasvarosentin ilmoittamista. ketä se kiinnostaa ellei tässä sitten hajeta fitness/kehonrakennus vartalon omaavaa pakkiksen kovinta penkkaajaa:)

Läskin puhetta....

Vitsi! VITSI!! :)

neutraali sanoi:
mää en kyllä tajua tässä tredissä tuota rasvarosentin ilmoittamista. ketä se kiinnostaa ellei tässä sitten hajeta fitness/kehonrakennus vartalon omaavaa pakkiksen kovinta penkkaajaa:)

no onhan se mukava tietää nostaako sen 200kg 80kg kynäniska vai 140kg rapamaha :) molemmat on vahvoja, mut propsit menee 80kg:lle jäbälle.

tiieitiijuu sanoi:
no onhan se mukava tietää nostaako sen 200kg 80kg kynäniska vai 140kg rapamaha :) molemmat on vahvoja, mut propsit menee 80kg:lle jäbälle.
voi se 80kilonenki olla rapamaha jos on tarpeeksi lyhyt :)

Kyllä noi rasvaprosentit on tässä tredissä ihan turhia, kun ne useimmilla kuitenkin on hatusta heitettyjä.
Ja sen lihas/läski-suhteen näkee jo noista mitoista ja tuloksista. Jos penkistä menee niukinnaukin omapaino, niin ei sitä pattiakaan silloin ole. ;)

"kuntopyörä joka mittaa rasvaprosentin WTF? " No tuol salilla on semmonen.En tiedä kuinka pätevä se on ku kaveri on paljon laihempi ku minä ja pidempi ni sillä 0,7% alempi vain ja mulla on sentään hieman maggaraa

Oon 14v 177cm 60kg ja nousee 50kg pari kertaa en ole edes testannut enempää. Oon käynyt suunilleen kuukauden punttiksella. Onko hyvin vai huonosti?

Oon 15v, 178cm pitkä, 70kg painava ja nostan 72,5. Rasvoista en osaa sanoa mutta vatsalihakset näkyy eli ei sitä rasvaa ainakaan siihen mahalle ole kauheasti tullut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
19vuotta, 179cm 74kg rasvat 10%
Penkistä en nouse lähes koskaan. :arvi:

Penkki on se 100kg ilman isompaa kaarta :zzzz:

NATO sanoi:
Nojooh, hankin sen videopätkän, ihan vaan että saan mielenrauhan. :) Ens viikon ke ois alustava päivä jolloin ois seuraava penkkisetti.
Koaah, luulin et jäädyin tän mut pätkä tuli kuin tuliki kameraan tosin hieman loppuu kesken yms mutta sain ihqun 130kg stoppinoston tallennettua.:) Nosto tosin tyssää puoleenväliin mutta kyllä se sieltä sitte ylöski tulee jotenki, ei kyllä mikään sellanen suoritus mitä lähin hakee mutta ku tuli luvattua nii pitihän se kuvata vaikka paukut oli vähä loppu. Sitte kuuntelen ehdotuksia että mihin upin, jos ketään ees kiinnostaa. :D

NATO sanoi:
Sitte kuuntelen ehdotuksia että mihin upin, jos ketään ees kiinnostaa. :D

Kuinka iso tiedosto?

Suositut

Back
Ylös Bottom