Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No jos minäkin, kun muutkin. ;)

Ikää on 17v, pituus 189cm, painoa 80kg. Penkistä nousee 95 kiloa.

182cm, 88kg. Tavallista tasapenkkiä en ole tehnyt yli puoleen vuoteen muuten kuin kokeiluna, jolloin meni 4x110kg. Eli maksimi varmaan jotain 120kg.

Ja rasvaprosentti varmaan jotain 12-14 pintaan.

siis miten nää kaikki 16v jannut nostaa 100kg? ite oon nyt n. 76 kg, rasva varmaan 15 paikkeilla, ja ikä 18, niin nostan säkällä 90kg. en nähtävästi ole voimamiehiä :D

KSENA sanoi:
siis miten nää kaikki 16v jannut nostaa 100kg? ite oon nyt n. 76 kg, rasva varmaan 15 paikkeilla, ja ikä 18, niin nostan säkällä 90kg. en nähtävästi ole voimamiehiä :D

alottanu nuorena tai ei uskalla oikeeta tulosta laittaa:rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
18v 92 paino tippunu tulis tasan satku, KSENA kait mäki joku hullu voimamies oon :)

Pituutta on 177cm, painoa 85kg. Rasvaprosentista en tiedä. Varmaan aika suuri. :rolleyes: Penkkimaksimi 85kg. Yksi iso tavoite on saavutettu, nimittäin oman painon nostaminen penasta. Onnistui vasta tänä vuonna. Tavoitteena olisi saada maksimia nostettu 2x6 sydeemin avulla.

En ole kyllä kauheasti penkkiin panostanut. Nyt alan panostamaan jonkun aikaa, nimittäin nyt tarvitsen RAAKAA VOIMAA! :curs:

ihqdaa... täällä saa hehkuttaa penkkitulostaan!!!!1

168cm/80kg/~16-18% en oo ikinä nostanu 80kg, ei noussu vuos takaperin ku maksimia kokeilin, nyttemmin saattaisi olla jonnin verran korkeammalla kun sain tekniikan kuntoon ja treenit kulkemaan. Pitäisi sillä 80kg:lla ohjelman mukaan kohta tehdä sarjaa...

Mäkin haluun egota.:david: Pituus 179cm, paino ööeeää bout 92kg, rasvat emt, päkki näkyy, penkkitulos 130kg stopilla tossa reilu kuukaus sitte. Tällähetkellä maksimi toivottavasti 135+ :jahas: Mitäs muuta, ikää 18v ja salilla pyöritty 10kk.

NATO sanoi:
Mäkin haluun egota.:david: Pituus 179cm, paino ööeeää bout 92kg, rasvat emt, päkki näkyy, penkkitulos 130kg stopilla tossa reilu kuukaus sitte. Tällähetkellä maksimi toivottavasti 135+ :jahas: Mitäs muuta, ikää 18v ja salilla pyöritty 10kk.

10kk ja 130kg nostaa.. siis mitä helvettiä:eek: , onks mussa jotain pahasti vialla ku 18kk reenii ja 95kg penkki:D

Tuskaseen 20kg tanko nousee.. Johtuen tosin nivelrikosta olkapäässä :( Sitä ennen noin. 40-50kg omaa painoa enemmän tosin penkkiin en oo koskaan panostanu ja tuskin tuun panostamaan.

samout sanoi:
10kk ja 130kg nostaa.. siis mitä helvettiä:eek: , onks mussa jotain pahasti vialla ku 18kk reenii ja 95kg penkki:D
Ihmiset on erilaisia. :) Mun lähtötasonaki 75kg penkki vaikken salia ollut koskaan melkeen nähnytkään. Kyllä ne kilot sieltä tulee, malttia :whip:

Ikää tulli just 17 täyteen, pituus 180, paino 82 rasvat jotain 15-18%, ja pena maksimi 77,5kg. Salilla olen käynyt 3,5kk.

Luulis että samout sulla pitäis penkki maksimi olla paljon enemmän kun kerran oot noinkin kauan käyny salilla. Melkein voin väittää että joko olit aloittaessasi TODELLA heikko, tai sitten vaan olet tehnyt jotain väärin. Pelkällä ruoalla on huikea merkitys, sen olen nyt huomannut nyt dieetillä, ei ole menty viimeisen 4 viikon aikana yhtään eteenpäin painoissa vaikka ennen dieettiä sai lyödä melkein viikoittain lisää painoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom