Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
NATO sanoi:
Mäkin haluun egota.:david: Pituus 179cm, paino ööeeää bout 92kg, rasvat emt, päkki näkyy, penkkitulos 130kg stopilla tossa reilu kuukaus sitte. Tällähetkellä maksimi toivottavasti 135+ :jahas: Mitäs muuta, ikää 18v ja salilla pyöritty 10kk.

Wtf? 10 kuukauden treenillä stoppipenkki 130??

Edit: 9 kuukauden treenillä :o

yannara sanoi:
Rasvaprosentti on 19,4 eli aivan lievä alipaino on olemassa.

Tarkoitatko todellakin rasvaprosenttia, vai kenties painoindeksiä?

edit: jahas, olihan tästä näköjään puhetta jo... pitäis malttaa lukea viestit läpi ennen kommentointia...

KSENA sanoi:
siis miten nää kaikki 16v jannut nostaa 100kg? ite oon nyt n. 76 kg, rasva varmaan 15 paikkeilla, ja ikä 18, niin nostan säkällä 90kg. en nähtävästi ole voimamiehiä :D

lapin miehen lisää. aika mörköjä on ku 18v 10kk salilla ja 130 :D :anssi: ei se mitään kun yksi sanois, mutta...

mxu sanoi:
Wtf? 10 kuukauden treenillä stoppipenkki 130??

Edit: 9 kuukauden treenillä :o
Joo kyl, mut arvaa vaa mikä pettymys tulee olee tän alun jälkee ku maksimit ei nousekkaa enää vajaa 10kg per kk :wall: :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Riceila sanoi:
lapin miehen lisää. aika mörköjä on ku 18v 10kk salilla ja 130 :D :anssi: ei se mitään kun yksi sanois, mutta...
riceila jos viittaat minuun niin en voi muuta sano kuin että videon pystyn ehkä ottaa jossain välissä mutta treenitaustaa en kyllä pysty todistaa. :D
mut kyllä saa vapaasti epäillä, varmasti tällä foorumilla liikuu paljon lapinlisillä varustettuja juttujakin.

e: ja ei 93kilosena otettu 130 raakapena oo mielestäni mitenkää kummosta, vaikka puhutaanki lyhyestä treenitaustasta.

Ja mainitaanko vielä että ees aluks treenannu penkkiä ku häpesin pieniä painoja.:D Tai se että teen penkkiä vain kerran/vko. Nojooh, hankin sen videopätkän, ihan vaan että saan mielenrauhan. :) Ens viikon ke ois alustava päivä jolloin ois seuraava penkkisetti.

Pyranha sanoi:
H3h, joku päivä mä vielä alotan penkkigallupin niin että osallistua saa vain gif animaatiolla todistettuna ;)
Ja sit spekuloidaan että onko muokattu, missä nosturi, et oo sinä oikeesti nostamassa, noi painot on feikkejä, sul on penkkipaita t-paidan alla yms yms :piis:

No miksei olisi mahdollista nostaa 130 kg 9 kk treenillä? Jos on kaikki kohdillaan treenissä + lahjoja penkkiin, niin ei pitäisi olla mikään mahdottomuus. Harvinaista ehkä...

T: penkki 72 kg -> 140 kg vuodessa natuna. Stopilla en tosin tehnyt, mutta ei mitään runkkausta ja lahnana. Sitä voisi vielä spekuloida että jos en olisi tehnyt ensimmäistä 5 kk penkkiä kerran viikossa, vaan kunnon ohjelmalla, niin 150 kg vuodessa ei olisi ollut edes mahdotonta.

P.S. Yksi kaveri meidän salilla nosti aloittaessaan penkistä 80 kg alle 70 kiloisena.

P.P.S. Eno penkkasi 140 kg 1,5-2 v treenillä 80 kiloisena. Ja ikää 16 vuotta. :rock:

yannara sanoi:
Eli, paljonko nousee penkistä? Minkä kokoinen olet ja mikä on rasvaprosenttisi, ikäsi ja painosi.

Olen 24v, painan 60kg, penkistä nousee ainakin 75kg. Rasvaprosentti on 19,4 eli aivan lievä alipaino on olemassa.
olen 29v painan 107kg pituus 191cm rasvoja en tiedä stoppi penkki 145kg ja jatkuvalla liikkeellä 155kg:evil:

Tomppa85 sanoi:
No miksei olisi mahdollista nostaa 130 kg 9 kk treenillä? Jos on kaikki kohdillaan treenissä + lahjoja penkkiin, niin ei pitäisi olla mikään mahdottomuus. Harvinaista ehkä...

T: penkki 72 kg -> 140 kg vuodessa natuna. Stopilla en tosin tehnyt, mutta ei mitään runkkausta ja lahnana. Sitä voisi vielä spekuloida että jos en olisi tehnyt ensimmäistä 5 kk penkkiä kerran viikossa, vaan kunnon ohjelmalla, niin 150 kg vuodessa ei olisi ollut edes mahdotonta.

P.S. Yksi kaveri meidän salilla nosti aloittaessaan penkistä 80 kg alle 70 kiloisena.

P.P.S. Eno penkkasi 140 kg 1,5-2 v treenillä 80 kiloisena. Ja ikää 16 vuotta. :rock:

pistätkö linkin mistä löytyisi ns kunnon ohjelma..

Riceila sanoi:
:jahas: Täysin mahdollista, eihän tuo 130kg paljoa ole...

ikää 19v. 176cm n.88kg penkki max yli 120kg ei tarkkaa tietoo, ei oo paljoo viime aikoina tullu kehitystä tossa :( niin ja oon vajaa 2v. treenannu...

KSENA sanoi:
siis miten nää kaikki 16v jannut nostaa 100kg? ite oon nyt n. 76 kg, rasva varmaan 15 paikkeilla, ja ikä 18, niin nostan säkällä 90kg. en nähtävästi ole voimamiehiä :D
100kg 16 v:nä penasta nyt ei mitää ihmeellistä oo, jos vaan alottaa nuorena, etenkin jos aikanen murrosikä plus vielä oma paino paljon yli 100kg. Sitä saattasin epäillä jos 16v:nä ilman paitaa sanos nostavan yli 200kg :rolleyes:
Mutta siis mun mielestä sillä iällä ei niin merkitystä oo, vaan se oma paino on se, minkä avulla jotain penkkitulosta voi verrata

Suositut

Back
Ylös Bottom