Penkkigallup, maksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
Eli, paljonko nousee penkistä? Minkä kokoinen olet ja mikä on rasvaprosenttisi, ikäsi ja painosi.

Olen 24v, painan 60kg, penkistä nousee ainakin 75kg. Rasvaprosentti on 19,4 eli aivan lievä alipaino on olemassa.

Hienoa että on näin uniikki topic vihdoinkin pakkiksella. :)

Ja Ensikertalaisella pikkuisen kehitystä viime kerrasta kun kk sitten sulla nousi 40kg... Taitaa olla tuossa nettilisää. ;)

180 cm pitkä, ikää 16, rasvaprosentti nyt varmaan n.14 ja painoo n.70kg. Nousee ehkä 85..vähän aika sitten ois noussu 90 mut oli taukoo niin eipä nousis enää.

samaa mieltä hoplaa90:en kaa :D No mut kuitenki...
186,5 cm 82 kg rasvat joku 9-11 % Penkist pitäs nousta iha just 100kg :P

Nii joo ja unohtu mainita et ikää on 16 vuotta :)

Enemman tuon alottajan 19.4 rasvaprosenttia ylipainoks sanosin ku alipainoks... Ettei vaan puhuis jostain painoindekseista joitten mukaan bodarit on extremely obese @ <5% rasvoilla?

Muttajuu vastataanpa itse galluppiin. Penkista nousee 75, kokoa on liian vahan, rasvaprosenttia liikaa (vissiin 14-15%), ikaa on 18v ja painoa 75-77kg. Heikkoja laskeja siis... :/

salikisa toissapäivän kamun kaa 155kg penasta,ite 181cm,91kg,rasvat 17-20%.-nodope-pakko olla ylpee itestään.mut onko se hyvin ja paljonko on mahollista saada ylös natikkana??

Jep. Topikin aloittaja sekottanut, painoINDEKSIN ja rasvaprosentin.

Ja petteri, fooruumilla on 17v. Ketä saa penkistä 255kg kisoissa. MM tulos. Ja natikka taitaa olla.

Slarto sanoi:
Hienoa että on näin uniikki topic vihdoinkin pakkiksella. :)

Ja Ensikertalaisella pikkuisen kehitystä viime kerrasta kun kk sitten sulla nousi 40kg... Taitaa olla tuossa nettilisää. ;)
Voit tulla vaikka katsomaan jos et usko...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
''soitetaan kaverille ja kysytään''

turha ottaa näitä henkilö kohtaisesti

Ensikertalainen sanoi:
Voit tulla vaikka katsomaan jos et usko... Jos ei nouse, kun olet katsomassa, soitetaan kaverille ja kysytään.

Repesin...:D

Eikös näitä kaikenlaisia maximi-galluppeja oo pakkiksella jo ihan tarpeeksi..

Ensikertalainen sanoi:
Jaa että repesit? Laitetaanko tikit vai laastari? :D

Pitänee varmaan sitten ottaa video :jahas:

No hohhoijaa. Ketä oikeasti kiinnostaa joku penkkimaksimivideo? Kyykkää ennemmin 200 niin minäkin lupaan katsoa sen videon kolmesti silmää räpäyttämättä Raamattu kädessä:jahas:

Directions^ sanoi:
Jep. Topikin aloittaja sekottanut, painoINDEKSIN ja rasvaprosentin.

Ja petteri, fooruumilla on 17v. Ketä saa penkistä 255kg kisoissa. MM tulos. Ja natikka taitaa olla.

Jep hatunnoston arvonen suoritus:worship:

moi mun rasvat on nyt ehkä 15 en oo vielä dietannut ku ei oikein jaksa kiinnostaa sit mä nostan maksimit vois olla 60 kiloo, mä oon saanut 80. kuka ei usko??

Pantera sanoi:
moi mun rasvat on nyt ehkä 15 en oo vielä dietannut ku ei oikein jaksa kiinnostaa sit mä nostan maksimit vois olla 60 kiloo, mä oon saanut 80. kuka ei usko??

Sanokko vielä kerran? Tota nyt kukaan tajunnut. Ihan pellethreadi. Lukkoon vaan ja avain vessasta alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom