Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai penkin tekee puustakin, jos ei ole hitsivehkeitä. Teet vaan tarpeeksi jykevän, että kestää. Tästä vaikka mallia:
http://www.rit.edu/~652www/images/facultywork/gal_buck5.jpg
Painoiksi ostin samasta paikasta 140kg sarjan kunnon tangolla.
paljo maksoi? saako tangosta semmosen täysleveen kisaotteen? (oliskohan 81cm etusormien väli)
Ja penkin kyselijälle: Ehdottomasti vaan ammattikoululle teettään ja mitat käyt ottaas itte jostain kunnon penasta. Amiksella on yleensä tosi halpaa.
Tosin työn laatu saattaa olla vaihtelevaa, kannattaa pyytää kaveri joka varmaan osaa vetää TIGillä kunnon saumaa eikä mitään räkäpaskaa. Itse tiedän mistä puhun, kun olen hyvä hitsaamaan.
No itte oon ammatiltani hitsaaja ja amiksen käynyt. Kyllä sielä viimesen vuoden jätkät osaa jo saumaa vetää ja jos ei osaa, niin ei kyllä varmaan paljoa ns. asiakastyötkään nappaa. Ja minkä helvetin takia tigillä mustaa putkea? Eiköhän se mig ole, ellet sitten jotain rosteri- tai alumiinipenaa halua. ;)
Osaahan jotku, ja puikko hitsillä mä ainaski vetäisin, no samahan se tavallaan.
tarttisin penkin kotiin. En vaan halua sellasta jotain marketti penkkiä missä saa korkeintaan 40cm leveän otteen ja johon saa ehkä jopa 35kg painoa. Mistä voisi rakentaa/saada ihan kunnon rautapenkin+tangon+painoja?
no, jos haluu tehdä vaikeimman kautta :D
paljo maksoi? saako tangosta semmosen täysleveen kisaotteen? (oliskohan 81cm etusormien väli)
edit, itekki repesin tolle tig kommentille kun luin tätä trediä, mutta onneksi jarze oli jo kuitannut asiasta
Eiköhän se mig ole, ellet sitten jotain rosteri- tai alumiinipenaa halua. ;)
Itseasiassa se on MAG, nus nus. MIGillä hitsataan alumiinia
MAG= Metal Active Gas
MIG= Metal Inert Gas
Ja aivan varmasti 3. vuoden opiskelijat osaa jo hitsata standardien mukaan.