penkki tulos vastaan sotilaspenkki tulos

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tervehdys.

Paljon näkyy penkki treadeja olevan täällä pakkiksella, mutta aivan tälläisestä en keskustelua löytänyt.
Eli kuinkas paljon teillä on noin suurin piirtein eroa normaali penkillä ja sotilaspenkillä maksimi nostoissa? Paljonko teillä antaa jalat lisää rautaa tankoon, kun ne ovat nostossa mukana? runkkupenkit sitte erikseen..
Onnettomuuden vuoksi en ole pystynyt enää reenaamahan normaali penkkiä, mutta luulisin sen olevan jotain kymmenen proseenttia maksimissa parempi. Tottahantoki siihen vaikuttaa kummalla tyylillä on enenmän treenannutkin, mutta heittäkää nyt jotain tuloksia ja ajatuksia.

Ero 0 kg tällä hetkellä. Noin vuoteen en ole tosin normaalipenkkiä juuri tehnyt, muutamaa kokeilua lukuunottamatta. Vähän vaatisi opettelua, että saisi kropasta jotain irti.

Sarjapainoissa sama,maksimissa vois eroa ehkä tulla?Mut en tee ykkösiä.Tosin nostan jalat maassakin aika "lahnana"joten treenaamalla kunnon nostotyyli voisi ero kasvaa aika paljon...

Oon penkkiä tehny kai kohta lähemmäs 15 vuotta ja silti ero ei ole kuin 10 kg :( Luulen että niillä ketkä penkkauksen oikeasti osaavat tuon eron on oltava selkeesti suurempi.

Vai olenko väärässä? T2:lla ainakin oli 20 kg.

Mulla on solttu 130 kg/normipenkki 127,5 kg :D
Ero soltun hyväksi johtuu kuitenkin siitä etten ole jalat maassa ottanu maksimia sitten viime kevään. Mutta suurinpiirtein samoissa lukemissa ollaan. Max. 2,5 kg voin saada jalat maassa penkatessa hyötyä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitä mieltä olette siittä, onko mitään merkitystä kehityksen nopeuteen sillä kummalla tyylillä treenaa?
On. Treenaa sitä nostotapaa missä haluat kehittyä.

Luulen että ero on itsellä tällähetkellä max 5-10kg normipenkin hyväksi. Olen treenannut viimeset pari vuotta penkin melkeinpä pelkästään sotilaspenkkinä ja huomannut sen pelittävän mulla oikein hyvin saaden paljon paremman tunteen lihaksiin kuin normipenkissä.

Veikkaisin et normipena on about 10-15 kg parempi. Vaihtelee tietty sen mukaan kumpaa on enemmän reeenaillu viime aikoina. Itellä on ainakin sotilaspenkissä ongelmia tasapainon kanssa.

Mä penkkaan 95kg pysäytyksellä ,tosin perse ilmassa. Puhdas penkkimaksimi noin 85kg. Sotilaspenkissä nostan vain 80kg joten ero on aika suuri.:)

Mitä mieltä olette siittä, onko mitään merkitystä kehityksen nopeuteen sillä kummalla tyylillä treenaa?

On. Treenaa sitä nostotapaa missä haluat kehittyä.

Itsekin jouduin vaihtamaan tavan penkin sotilaspenkkiin, alaselässä oli jotain häikkää, joka veti vasemman lonkan aivan jumiin.

Minua kiinnostaa sama asia kuin ylimattipattia; Sepsiksen vastaus (lue: viisastelu) ei ollut kovin valottava, kun puhutaan yleisestä kehityksestä, eikä kehityksestä nimenomaan penkkipunnerruksessa.

Mitä olette mieltä, onko sotilaspenkki jotenkin huonompi massaliikkeenä kuin tavan penkki, vai jopa parempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom