Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
luultavasti alle 100 kun en ole kauaa käynyt. enkä varsinaisesti maksimia kokeillut mutta veikkaisin jotain 45-55kg (painan itse jotain 70) joten jotain 70-80% väliltä varmaan. 40kg sarjoja teen tosin, että saattaa olla enemmänkin, pitäs joskus kaverin kans käydä kokeilemassa mutta kun käyn yksin niin en kehtaa yksin sählätä ja sitten kun ei jaksakaan nostaa :rolleyes:

Eli runkkupenkkiä harrastat..:D Itse vedän AINA perse kiinni penkissä, ja joskus "jopa" sotilaspenkkityylillä.. Eipähän ainakaan kuseta itseään.. Itse ainakin arvostan enemmän "lahnana" penkkaavia, ku runkkutyylillä riuhtovia..

ja mitenköhän lahnana nostaminen liittyy perseen nostamiseen??

joskus perseen nostamiseen voi olla ihan hyvä syy. voi toimia esim. erikoistekniikkana pakkotoistojen tapaan,
perseen nostamisella voidaan hakee myös samanlaista juttuu takaa kun vauhtipunnerruksess tai voimanostaja voi hakea sillä nopeutta ja lajin omaisuutta liikkeeseen.

eri asia sitten ihmiset jotka runkkaa, koska eivät tekniikasta mitään ymmärrä...

takas topicciin: 153%

Päevytystä.. Ensiviikon 2x6 sarjapainot 119,4%.. Tänään oli vielä suht kevyt 116%. Maksimeita pitäisi myös koittaa koska alan diettailemaan.

Salilla käyty viimeksi joulukuussa, viimeiset pari viikkoa olen kämpillä "reenaillu"... :jahas:

Elikkäs pelikkäs tulokseni on: 137%.

Tuli aika yllätyksenä, kun paino on tippunut ~25kg ja punttausta ei ole harrastettu yli puoleen vuoteen, et nousi niinkin paljon penasta :D

127% 2x6 sarjapaino.. Maksimeita koitan viikon parin päästä. Tavoite olisi silloin 154% joka menee 95% todennäköisyydellä

Rontti 179% viimeksi kun ykkösen otin.
Paras sarjaprosentti taitaapi olla 2x4x157%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ykkösiä ei oo pahemmin tullu otettua. Paras sarja taitaa olla 6x122%

Suositut

Back
Ylös Bottom