Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
223% natuna.
Myrkyillä prosentti lähes sama, mutta elopainoa enemmän.
Johtopäätös, ei kannata roinata :D

TomBombadil sanoi:
:offtopic:
Mitä sä nyt jauhat pecman? Mun silmiini ainakin näkyy melko selvä "Mode/Voimannosto" teksti ravenin nimen alla... eli höpinäsi on :anssi:
:) :)

Autan nyt sen verran, että se on voimanosto... Ei voimannosto.

No voi kilin vittu... :hyper:

Se jossain luki tolleen (oisko Jorma Rädyn sivuilla) niin aloin kirjoittaa sitä niin...
no onneks ei ollu ku parin viikon virhe :david:... voi kilin vittu vielä kerran :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
TomBombadil sanoi:
No voi kilin vittu... :hyper:

Se jossain luki tolleen (oisko Jorma Rädyn sivuilla) niin aloin kirjoittaa sitä niin.
Älä ota sitä vakavasti! :)
Aattelin vaan huomauttaa asiasta kun noi voimanostajat on niin herkkänahkasta sakkia, että näkevät välittömästi punaista jos sen kirjoittaa esim. voimaNNNosto tai voiman-osto. :evil:

No kiitti korjauksesta niin ei tuu Ravenin kokoinen voiman-ostaja (:D) vastaan punttiksella ja paukuta turpiin... paitsi että ei Ravenillä ois mitään toivoa mua vastaan nyrkkeilykehässä :lol2:

Jaa... no sit sul ois ehkä pikkasen toivoo kehässä... mut kyl mä silti veisin :rock: ...

:offtopic: Ootsä muuten koko ajan täällä raven? Ku vastauksii tippuu 10 sekuntia viestin jätön jälkeen... :rolleyes:

Eksyispä Mike tänne, sillä oli vuos sitten yli kakssataa % (linkki vuoden takaiseen samanlaiseen threadiin ekalta sivulta)... kiinnoistais paljon mies puskee nykyään...

ykkösiä en ole testaillu, mutta 125% menee 7 toistoa sotilaspena-tyylillä.

edit. Toi prosentti heittelehtii itseasiassa 120 ja 130 välillä painon vaihtelun takia.

Back
Ylös Bottom