Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sam Earch sanoi:
~100%. Vielä enemmän vertailukelpoisia tuloksia voisi saada käyttämällä painoindeksiä painon sijaan. (Tämänkin jälkeen toki jää juttuja, jotka vaikuttavat, mutta antaa niitten olla.) Onhan se ihan eri asia, jos 190/70 nostaa vaikka 1,5 kertaa oman painonsa kuin että 160/70 tekee saman. Tällöin ei kyllä itse prosentista tule niin järkevää lukua, mutta jos on tarkotus vertailla muihin niin eihän se sillon haittaa.

Jep jep, mainitsemasi välityksen lisäksi pelkkä pituus tuo massaa (nostettavaa ) jos verrataan erimittaista mut saman kropan mallin omaavaa henkilöö.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla 183,3% paino 59,7=60kg ja penkki tulos on 110kg :D

Raven sanoi:
210% sarjapainolla, jäljessä ollaan vielä huippukuntoa, mutta paranemaan päin.
Maksimia en tällä hetkellä tiedä, mutta parin kk:n päästä viisaampia.

Tarkennusta, kun painokin selvillä.
5*211.5%

No huh huh mitkä tulokset raven!! :hyper:

Harrastatko voimannostoa? Niin... ja onnea sinne parin kuukauden päähän kun kuullaan maksimit, onnea myös mulle ettei leuka murru kun se tipahtaa napakasti lattiaan silloin...

Edit: Äsht, lukeehan sulla tossa nimesikin alla "voimannosto"... voi kettu mä oon kyllä pässi...

TomBombadil sanoi:
Edit: Äsht, lukeehan sulla tossa nimesikin alla "voimannosto"... voi kettu mä oon kyllä pässi...

Se nyt vain tarkoittaa, että olen modena voimanosto puolella. Penkkikisoissa tulee silloin tällöin käytyä.

90% - Seli-seli-selityksenä ylipitkät kädet.

TomBombadil sanoi:
Oot kyllä pässi kun eihän siinä edes lue niin. ;)

Päälle 170 %. Tarkka oma paino noston aikana ei ole selvillä.

Kyllähän toi mun puolesta sais vaikka nousta tosta pikkasen... tai vaikka 100% :hyper:

Back
Ylös Bottom