Penkki omasta painosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:lol2: tämmöst ei varmaa pitäs ees laittaa mut 87% tosta tuli, mut eiköhän se siit rupee nousee ku vast 2kk treenii takana:thumbs:

115 % kaksi kertaa viikossa treenillä. Treenikaverin joka käy vai kerran viikossa saa prosentikseen 79%. Aika hyvin oon sitä eellä vai mitä?

115 % kaksi kertaa viikossa treenillä. Treenikaverin joka käy vai kerran viikossa saa prosentikseen 79%. Aika hyvin oon sitä eellä vai mitä?

Ei, jos kaveris painaa vaikka 200kg ja sä painat 50kg.

edit: Muutenki tollanen kilpailu on musta aika retardia, varsinkin jos sen suorittaa netissä tyyliin "enkö ookkii parempi ku mun kaveri". Tietty voi pieni kilpailu kavereiden välillä edistää treenausta, mutta kilpailisin itse lähinnä itseni kanssa.

edit: Muutenki tollanen kilpailu on musta aika retardia, varsinkin jos sen suorittaa netissä tyyliin "enkö ookkii parempi ku mun kaveri". Tietty voi pieni kilpailu kavereiden välillä edistää treenausta, mutta kilpailisin itse lähinnä itseni kanssa.

Ainaki ku mä alotin treenaamisen ni eka tavote oli lähimmän ystäväpiirin kovin penkkitulos. Sen ku sain ni ei oo oikeestaa enää penkki kehittyny. Eli mun mielestä se kilpailu todellakin tuotti tulosta. En tosin ikinä puhunut mistään kilpailuista tms. halusin vaan saada kaverit kiinni --> ja ohi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei, jos kaveris painaa vaikka 200kg ja sä painat 50kg.

Kaveri painaa 80 kg, mää 66. Ei meillä mitään kisaa oo. Itsensä kanssa tässä kisataan. Jo pidemmän aikaa.
Mutta kyllähän se mun tulokseni paljon kovempi on...

En oo nyt vähään aikaan kyllä ottanu maximeja, mutta ton exrx:n laskurin mukaan se on joku 107%. Joka on kyllä alakanttiin :roll: :D

~140%

Olen pienikokoinen mies, joten tasoitusta tulee. Nousevat painot ei kiloiksi muutettuna ole kovin kummoiset :curs:

...vielä :whip:

Päivitetetääs vähän, eli: 107,8%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom