Penkki omasta painosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
17 v ikäiselle eij ole enää kovin soveliaita kommentit tyyliin kun olisit 12 v : mä oon parempi, isompi, komeempi, muuten vaan parempi ku sä!

Olenko sanonut niin? Sanoin vain, että tulokseni ovat parempia, ja se johtuu siitä että olen panostanut harrastukseen enemmän.:D

115 % kaksi kertaa viikossa treenillä. Treenikaverin joka käy vai kerran viikossa saa prosentikseen 79%. Aika hyvin oon sitä eellä vai mitä?
Laskes vaikka wilksin pisteillä nuo tulokset, on hieman realistisempi tapa verrata tuloksia kuin suoraan prosentit. Tuolla valmis laskuri.

Laskes vaikka wilksin pisteillä nuo tulokset, on hieman realistisempi tapa verrata tuloksia kuin suoraan prosentit. Tuolla valmis laskuri.

42,5 tuli mut mitähän se mahtaa sanoo? Kaverille sain 44,4. Nähtävästi painavampi kaveri saa tosta vähemmän pisteitä ku kevyempi, jos penkkisuhde on sama.

Ei se näköjään suoraan niin meekkään ku kokeilin eri painoilla.

Saisin tosta testistä enemmän pisteitä jos painaisin 15 kiloa enemmän mutta nostaisin saman verran, mikä ton testin idea oikein on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tällä uudella laskurilla prosentti olisi noin 65:(

mutta jos nyt saisin uuden maksimin ens viikolla niin tulos olisi huimat 66,jotain. :david:

tällä uudella laskurilla prosentti olisi noin 65
Jos tarkoitit wilksin pisteitä, ei silloin puhuta prosenteista vaan pisteistä.
42,5 tuli mut mitähän se mahtaa sanoo? Kaverille sain 44,4. Nähtävästi painavampi kaveri saa tosta vähemmän pisteitä ku kevyempi, jos penkkisuhde on sama.
Wilksin mukaan enemmän pisteitä saanut on siis suhteessa vahvempi. Samainen pisteytys mahdollistaa myös miesten ja naisten välisen vertailun ainakin jossain määrin.

Liitteenä näkyy tuon pisteytyksen idea. Vaaka-akselilla on nostajan paino, jonka mukaan sitten katsotaan pystyakselilta wilksin kerroin, jolla nostettu tulos kerrotaan.

Tän threadin tarkoitus on kuitenkin vertailla prosentteja, eli jos jotakin kiinnostaa wilksin pisteiden vertailu penkissä, pitää sille pystyttää oma thread tai hakea valmis thread haulla (luultavasti sellainenkin on jo tehty).

Liitteet

• wilksin_kertoimet.webp
    wilksin_kertoimet.webp
    23 KB · Katsottu: 1 335
Viime viikolla nousi oma paino, mutta uskallan väittää että 101%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom